Deze mijnheer heeft goede competenties!

Ik heb zelf 34 jaar telefonische verkoop gedaan en ik moet zeggen deze mijnheer heeft Zeer goede eigenschappen. Aller eerst een grote Luistervaardigheid en praat ook duidelijk. Is ook heel geduldig en geeft goede uitleg kortom bijna een 10! Jullie product vind ik ook een compliment waard ook dat de wachttijden heel laag zijn en ook dat jullie er alles aan doen om met de cliënt het allemaal iets acceptabeler te maken in deze dure tijd. Ik ben dus wel 60 euro per maand Totaal voor gas en licht omhooggegaan en hopelijk kan dat in de toekomst weer iets naar beneden. Maar ik spaar waarschijnlijk ook nog steeds want ik krijg ook altijd nog iets terug elk jaar. Vriendelijke groet en blijf allemaal gezond daar in ieder geval goed personeel!

Stroom is stroom en gas is gas

Naast Stroom en Gas heb ik ook mijn verzekeringen bij United Consumers lopen. Niets anders dan positiviteit. Snelle, fijne en goede klantenservice.

Super goed geholpen, snel en persoon die ik aan de lijn had wist alles goed uit te leggen en was alles snel geregeld!

Het begon geweldig

Zit al jaren bij UC met diverse zaken, nu word mijn zoon 18 en heb ik meerdere malen contact gehad. Van de 3 medewerkers staan er 2 niet te springen van motivatie, de dames in kwestie praten zo weeïg dat je zelfmoord wil gaan plegen, niet eens meer een vraagt durft te stellen en zo snel mogelijk de verbinding wil verbreken en verder wil gaan met je gelukkige leven ipv je door een klanten service medewerker je de put in te laten praten. BTW kijk uit met afsluiten abbo met mobiel, kennelijk staat er in contract dat je hier geen korting op terug gestort krijgt bij je bespaartegoed. Staat er wel in volgens de dames, heb alleen niet goed in contract gekeken/gezocht :-)

ik heb hier nooit geen problemen gehad

uitstekend geregeld.

zeer goede verantwoording,zeker als het mij toekomt.kan niet beter.

Tot nu toe alleen maar tevredenheid

Goede ervaring met energie en zorgverzekering bij UC

Tevreden!

Ik ben zeer tevreden over UnitedConsumers sinds ik daarbij aangesloten ben! Goede service! Had een keer een vraag, waarom ik al een paar maanden geen overzicht gekregen had over gebruik gas en elektriciteit. Kreeg de volgende dag al een mail met antwoord!

Verleden jaar probleemloos overgestapt, Prima tarieven en ook nog korting gespaard. United Consumers denkt echt met de klant mee, verbruik iedere maand heel overzichtelijk en de klantenservice is ook heel vriendelijk. Had jaren eerder moet overstappen. Top.

Fijne maatschappij

Geweldig altijd betrouwbaar

Prettig en erg kordate service

UC Agent legde goed uit, hoe te handelen bij opzeggen contract en wat het beste is voor de verdere afhandeling/proces bij verhuizing. Goede telefoonstem.

geen problemen

Toegankelijk en vriendelijke en duidelijke beantwoording,

Goede service en duidelijke antwoorden

Snel aan de beurt en kreeg duidelijke uitleg en voelde me echt als klant geholpen. Complimenten!

Op tijd drie jarig kontrakt gesloten op 27-03-2021

Ik ben zeer tevreden. Correct en zeer duidelijk uitleg door medewerkers.

vriendelijk en erg goed bereikbaar wat nogal bijzonder is momenteel

Wel vond ik het moeilijk om duidelijk te maken dat mijn huishouden bijna volledig (zo'n 95%) is overgegaan van gas naar elektrisch (zonnepanelen-infrarood panelen-inductie kookplaat en doorstroomapparatuur). Het gebruik om voor het termijnbedrag voor gas te kijken naar de gegevens van vorig jaar is daarom niet meer functioneel en vertraagt uiteindelijk de zo gewenste energietransitie. Waar ik vorig jaar gemiddeld 70 m3 p.m. gebruikte is dat nu +/- 15 m3. Eigenlijk ben ik akkoord gegaan met een nog te hoog bedrag, maar ja... Sterk punt is wel dat de vrij intensieve verbale en tekstuele communicatie nooit door jullie is afgebroken. Vandaar toch een 8.

Volledig naar wens

Super goed

Altijd goede service Heel lang getwijfeld maar ben nu blij dat ik het nu via uc aangegaan heb!!!

keurig bedrijf

alles verloopt netjes bij united consumers

teleurstellend

Nu ik fors geld terugkrijg hoor ik, anders dan bij de eindafrekening gas (die maar 100,-- euro tegoed betreft) niets over de afrekening stroom. Men blijft op het geld zitten, waar de consument recht op heeft.

Heel positief

Mijn ervaring met de klanten service was heel positief heb gekregen wat ik niet meer kon vinden op mijn mail jaar nota Vrindelijke heer aan de lijn heeft alles voor mijn in orde gemaakt was een fijn gesprek.

Snelle service

Goede prijs in combinatie met snelle service

super geholpen

kennis en kunde was prima, goed geholpen.

Duidelijk antwoord.

Ik had een vraagje over energie. 1 geen wachttijd aan telefoon 2 in begrijpende taal( jip en janneke taal) antwoord. 3 Verder uitleg ook prima. En vriendelijke persoon (man) aan de lijn.

Blij met mijn 3 jarig contract

Was niet blij dat ik een jaar moest wachten op mijn 250 euro die ik wel aan mijn vorige leverancier moest betalen. Maar nu ben ik blij met mijn 3jarig contract. Heb mijn spaartegoed opgevraagd Makkelijk en snel geregeld.

Top ervaring

Medewerken gaf nog een betere optie dan ik voor ogen had. Werd heel erg goed geholpen!

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven