Filters

7

Goede klantenservice

De klantenservice heeft een probleem netjes opgelost

  • Aanbevelen? Ja
8

Netjes te woord gestaan en goed geholpen!

De app is eigenlijk niet overzichtelijk. De medewerker heeft ons netjes uitgelegd hoe de app werkt en heeft een tussen berekening gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima service

ik heb niet beter kunnen wensen United Consumers van harte bedankt

  • Aanbevelen? Ja
10

In één woord…. Top!

Lisa heeft me prima geholpen. Wist op alle vragen een antwoord. Wat ik top vind, is dat ze goed met aandacht kan luisteren en goed kan uitleggen. Haar kennis is groot over mijn energie nota en als ze het niet weet, neemt ze de tijd om het op te zoeken. Heel belangrijk dat ze tijd neemt voor alle vragen die ik had. Dat is heel fijn, zodat de klant niet met vragen blijft zitten (bv door drukte of beperkte tijd binnen het bedrijf) …en dan weer terug moet bellen. Lisa is heel vriendelijk en inlevend en zeer prettig om een informatief gesprek mee te voeren. Kortom ik ben blij en heel goed geholpen. En zo zou ieder bedrijf mijn inziens hun klanten te woord moeten staan…met gedegen kennis, vriendelijkheid, begripvol en met geduld en voldoende tijd. Ga zo door! Van mij krijg je een dikke 10 ! Met vr.Grts A.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel klantvriendelijk!

Heel klantvriendelijk bedrijf! En zeer goed bereikbaar. Klantenservice heel vriendelijk, een voorbeeld voor andere bedrijven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geholpen.

Vriendelijke mensen met no nonsense verhalen . Dus met een eerlijk antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
10

Al jaren veel plezier van

Heb bijna alles bij U.C. ondergebracht en dat bevalt erg goed. Tanken is bij de plaatselijke pomp nog steeds goedkoper.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Snel met reactie, sparen zonder dat je er erg in hebt

  • Aanbevelen? Ja
10

Transparant

Transparant en altijd tijdig mijn jaarlijkse bonus terugontvangen. Meterstanden via mail doorgegeven en de termijnen kun je gemakkelijk aanpassen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Altijd snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Bij mijn telefonisch contact ben ik uistekend te woord gestaan.

Ik heb aangegeven dat ik zeer te vrede ben over de administratie, de afrekeningen en de informatie van de energiekorting. Tragisch maar niemand van de klaverjas verrekening was daarvan op de hoogte. Een regeling van zeker 3 jaar geleden gestart .Ik gebruik geen gas, ik heb een inductieplaat en blokverwarming, mijn woning is van het gas af. Mijn vraag was of de mensen met een gasaansluiting ook een korting kregen over de gasrekening was duidelijk. Nee. Met vriendelijke groet. Pim

  • Aanbevelen? Ja
9

prima service

Prettig verrast dat ik als vaste klant, na afloop van mijn oude tarief, toch weer een gunstig tarief krijg, bij een nieuw jaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer prettig en duidelijk

Ons contract loopt binnenkort af. Zeer duidelijk, correct en vriendelijk is uitgelegd wat we kunnen gaan verwachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Okido

Het gesprek was heel aangenaam en inhoudelijk.Mijn dank hiervoor.

  • Aanbevelen? Ja
10

mijn ervaring is alles uitmunten

uit mijn ervaring is uitmunten nooit geen klachten

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd vriendelijk en duidelijke antwoorden op mijn vragen

Ik ben al jaren een tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service !!

De dame in kwestie heeft mij super goed geholpen. Heeft alles voor mij berekend, fijne service !!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke dame en zeer informatief!

Prettige Klantenservice

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Geweldig geholpen door Daan geen moeilijke woorden en niet gelijk een oordeel maar gewoon een keer als mens behandeld te worden is fijn en alles is simpel uitgelegd en gelijk geregeld!! Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd de beste optie en makkelijk bereikbaar

Altijd goede hulp en de beste prijzen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super aardig en behulpzaam

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Mevrouw Renate Bosma heeft heel vakkundig mijn vragen beantwoord.

De medewerkster, mevrouw Renate Bosma die ik aan de telefoon kreeg, heeft mij heel vakkundig en servicegericht te woord gestaan en is mij zeer van dienst geweest.

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct en direct

De informatie waar het om ging was snel in mijn bezit en werd zeer goed uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

goede uitleg gekregen , dank u wel

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel prettig

Er wordt naar je geluisterd. Ze kijken met je mee denken mee. Super fijn. Ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven

040 235 05 60

[email protected]

Over UnitedConsumers - Energie

Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Door groot in te kopen, krijgen we korting en die geven we aan onze deelnemers. Zo besparen zij op energie, auto- en zorgverzekeringen, brandstof en mobiele abonnementen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.