Behulpzaam en snel geregeld

Dame was zeer behulpzaam en meedenkend. Ze heeft extra stap voor de klant gezet en dat waardeer ik zeer!

Leuk

Klantenservice goed ben er blij mee

Ik ben heel blij met Unitedconsumers, leuk spaarpotje

Ik heb enkele problemen met mijn energiecontract. Mijn contracten worden buiten mijn medeweten om opgezegd. United consumers is goed te bereiken, bereid tot meedenken en handelt snel.

Luisteren naar je

Helemaal top.

Prima, geen enkel probleem gehad.

Prima ervaring...

Prima ervaring met UC, optijd up-to-date over energieverbruik en mogelijkheden tot besparen....

Fantastische energie leverancier

Ben zeer tevreden over deze leverancier, betrouwbaar en niet te duur, pluimpje verdiend hoor!

Alles naarwens

Ik vind dat allesnaarwens wordt gedaan

Uitstekend, duidelijke informatie en goede afspraken

Overzichtelijk nwe energie en zorg verzekering afgesloten en goedkoper ook

Geweldige service en goede aanbieder.

Zeer prettige telefonische service en mooie aanbiedingen.

Geweldig! Het leven is al zo duur!

Zeer goed, denken mee met de gewone mens! Het leven is al zo duur! Groet, Loes

Goede prijs!

Ik zit nu 3 jaar bij deze energieleverancier. Betaal veel minder. Ik heb mijn gasprijs voor 3 jaar vast gelegd. Gezien de gasprijzen erg gestegen zijn, ben ik blij dat ik dat kon doen destijds. Scheelt veel geld.

Leuk gesprek met humor en eerlijk over de nieuwe tarieven

Leuk gesprek met humor en eerlijk over de nieuwe tarieven!

Ik belde vanmorgen over mijn contract dat ik kwijt was. Geen oeverloze wachtrij, maar direct contact. Binnen 2 minuten ontving ik mijn contract in mijn mailbox. Ook de dame die mij hielp was vriendelijk en accuraat.

Fantastic. So nice and kind

She helped me to understand the complicated situation around the contract and uncertainties from the war. She was patient, nice and kind with many smiles. Definitely, 5 stars

Ja is vin julie wel goed

Ik wil graag een nieuwe klant bij jullie voor de pair morgen

uitstekend

kreeg adequate informatie die voor mij financieel voordelig uitpakt. Ben hier blij mee! Ik wist wel dat je een energiecontract kom mee verhuizen, maar niet dat het voor maximaal 3 maanden op hold gezet kan worden. Daarmee kan mijn nieuwe partner haar contract beëindigen om vervolgens samen met mij, mijn contract op haar adres voort te zetten. Top informatie dus!

top bedrijf!

Nette klantenservice! Niet zo onbeschoft als Budget energie b.v Ik blijf United trouw

Snelle reactie!

Super! Snelle reactie en daarna snelle actie om alles in orde te maken. Fout was snel hersteld.

perfect

My experience with talking to one of you colleges, about a problem was excellent, with good information and good knowledge of the product.

• Would you recommend us? Yes

Grandioos

Goede service en hele vriendelijke medewerkers. Blijf bij jullie!!!!

prima bedrijf kunnen vele bedrijven nog wat van leren.

ik ben al jaren bij unitedconsumers en zal niet gauw veranderen

Ik vind het top, super die korting.Ik

Ik ben zeer tevreden.

Je wordt altijd correct geholpen

Alleen maar voordelen bij U.C.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven