Je wordt altijd correct geholpen

Alleen maar voordelen bij U.C.

Top aanbiedingen en uitstekende service

Voldoet totaal aan mijn verwachtingen

Ervaring na jaren als klant

Snelle service,goede aanbiedingen en natuurlijk de klantvriendelijkheid

Goed bedrijf

Altijd snel gereageerd op vragen

Altijd goede service

Ze geven goede service. Zijn betrouwbaar.

Duidelijk en snel

na tel gesprek isalles gelijk netjes geregeld.

Duidelijk heb mij goed begrepen En geavanceerd

Zeer informatief

In 1 kort gesprek meer beeld op de tarieven en of het handig is op dit moment ons contract te verlengen cq over te sluiten. Dank!

Lieve Mevrouw Lisa van United Consumers

Ik wilde graag overstappen, omdat ik dat elk jaar doe, maar ik denk dat ik nu blijf, mevrouw Lisa liep die extra mile with me, and now I am happy!

Perfecte overleg over huidige tarieven en mijn aflopend contract

Mijn 3-jarig energiecontract liep eind januari 2022 af bij United Consumers en zoals de media ook aangaf waren de energie tarieven behoorlijk gestegen. De tarieven bij diverse aanbieders heb ik uiteraard vergeleken en toch besloten te bellen met United Consumers over een eventueel te verlengen contract. Ik kreeg contact met Melanie, zij heeft een duidelijke uitleg gegeven en kwam met zeer gunstige tarieven waardoor de zoektocht voor mij in de weer war van aanbieders achter de rug was. Melanie krijgt van mij 5 sterren !

Zeer goed en duidelijk uitgelegd, in begripvolle taal, Allemaal de groeten daar

Everything was excellent.

As a newcomer I was very close to being cut off by the network operator for not signing up a contract with an energy provider. I have applied to become a customer with UnitedConsumers and they helped me by urgently concluding my contract and informing the network operator about it. Excellent customer support experience overall, I had no issues discussing my problem in English with them, which was amazing. A little piece of advice: add English language as an option for the automated operator, so you will make an expat experience even better.

• Would you recommend us? Yes

Duidelijk en rustig informatie gekregen.

Zie hier boven.

Ik ben heel deskundig en vriendelijk geholpen.

Goed en deskundig geholpen door vriendelijke dame die echt moeite deed om mee te denken bij ingewikkelde berekeningen over het energieverbruik.

Heel goed contact, als ik bel krijg ik meteen iemand aan de lijn

Prettig

In alles TOP

Sinds een aantal jaren ben ik een trouwe gebruiker van United Consumers. Wat ik ongelofelijk belangrijk vind, maken zij waar: transparantie, uitstekende, heldere communicatie in het hele spectrum, betrouwbaarheid en een messcherpe prijsvoering. Alle hulde. Ga zo door UC en blijf trouw aan deze waarden.

tevreden

klantvriendelijk

Prettige communicatie en duidelijke informatie

Mijn contract liep af, was bezig met nieuw contract toen medewerker liet weten dat variabel contract aantrekkelijker was. Eea doorgesproken en geregeld.

Prima customer experience

Customer Service zoals het behoort te zijn

Keurige Service en vriendelijk en duidelijk klantcontact

Prima tevreden met United Consumers. Dit is nog eens versterkt door het telefonische contact met adviseuse Lisa Verhagen. In mijn optiek een zeer goede kracht die de klant (mij) op een zeer keurige manier te woord stond en heel erg duidelijk communiceert en adviseert.

het zijn oplichters

ik werd gebeld door UnitedConsumers Energie ze zijden tegen mij dat ze klantenservice van Eneco zijn maar ik bel Eneco ze zijden dat hun niet waren ben hier opgelicht door UnitedConsumers ik vind dat ze niet eerlijk zijn als ik wil stoppen bij Eneco doe ik dat zelf

positief

Uiteraard heb ik nog geen ervaring met de afgesloten contracten. Wat ik wel heel positief vind is het feit dat ik telefonisch snel contact kan krijgen met jullie. Heel fijn.

Buitengewoon

Ik heb met United Consumers de beste ervaringen.

Geweldige service

Altijd te bereiken en correcte antwoorden op vragen. Ze nemen er echt de tijd voor.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven