Fantastisch geholpen

Zojuist Kyara aan de telefoon gehad en ben fantastisch door haar geholpen. Ik belde voor het mogelijk overstappen van energieleverancier. Tezamen hebben we gekeken naar wat ik had en zijn we (dankzij Kyara) er achter gekomen dat ik al heel goed zit. Heel erg goed zelfs. Door haar uitgebreide uitleg, ben ik nu ontzettend blij. Ik heb haar ook verteld dat ik vorig jaar ene Virginia aan de telefoon had gehad en daarbij had opgeschreven dat zij ‘Top’ was en dat ik toen ook zo goed geholpen was. Het blijkt dat ik dus altijd bij United Consumers terecht kom voor mijn vragen en ben dan ook heel blij dat ik in ieder geval met onze auto- en zorgverzekering bij jullie zit. Bedankt en hele fijne dagen gewenst! Groeten Caroline

Erg tevreden

Mijn ervaring is erg goed

Super,ik stap niet meer over..

Mijn ervaring met U.C is geweldig. Je bespaart niet alleen,,maar je spaart ook nog. Echt een aanrader.

Giga goed

Prima verzekeringen , indien nodig wordt je bijgestaan met raad en daad. Altijd door n vriendelijk medewerker die weet waar hij over praat. Dikke Prima

zeer goed

Na jaren gebruik van United Consumers energie nog steeds tevreden. leuk spaar potje .

Ik ben zeer tevreden

Mijn ervaring is dat alles goed gaat bij jullie ik zal dat zeker doorgeven aan andere mensen en hopen dat ze ook klant bij jullie willen worden

Ben super blij met United Consumers, ik spaar zonder er zelf iets voor te moeten doen. Zodra ik aangeef het gespaarde bedrag over te maken staat dat zeer snel op mijn rekening. Zowel de stroom als de zorgverzekeraar helikopter via UnitedConsumers, in een woord “geweldig”

Uitstekende klantenservice

Medewerkers denken mee en zijn uitermate behulpzaam.

Al jaren zeer tevreden klant van UC.

Altijd correcte informatie en zeer scherpe contracten, kortom zeer aan te bevelen!

top

top

Vriendelijke en behulpzame medewerkster.

Zeer tevreden met de afwikkeling van mijn vragen. Medewerkster heeft direct de aanpassingen in het systeem uirgevoerd. Top geregeld!

Ook telefonisch zeer goed en behulpzaam te woord gestaan.

Ik heb werkelijk weinig bedrijven gesproken die zo eerlijk en degelijke informatie geven. En zal dan ook overstappen naar deze energieleverancier. Als is het alleen al dat ik het ze van harte gun om de klantenservice. :). Klasse!

Zeer goede customer service

De medewerker die mij geholpen heeft (Roos) was uiterst vriendelijk en kundig.

Geholpen door zeer vriendelijk en deskundig personeel

Verfrissend, bij mijn overstap, werkte mijn voormalige energieleverancier niet mee. Ik werd hierbij zeer vriendelijk ter woord gestaan, meegedacht en geholpen. Zo kan het dus ook!!! Top

Uitstekende service en communicatie

Wij bevonden ons in een bijzonder situatie waar onze huidige leverancier eenzijdig ons contract had opgezegd en wij snel weer aangesloten moesten worden. Na een telefoontje met United Consumers hebben zij zich ingezet en initiatief getoond en wij waren snel weer aangesloten met een contract. Communicatie en service zijn uitstekend,

Ochtend al met 2 medewerkers gesproken waarbij ik bij beide helaas nog met vragen bleef zitten waardoor ik vanmiddag toch weer heb teruggebeld. Deze dame heeft mij zeer vriendelijk en met veel expertise geholpen. Het zou leuk zijn als jullie de complimenten aan haar persoonlijk overbrengen!

Goed ervaringen

Uitstekend en betaalbaar Prima service k

Goed contract en korting sparen

Geweldig...heel makkelijk sparen. De afgelopen 3 jaar zoveel tegoed bij elkaar had gespaard...zonder er echt iets voor hoeven te doen!!

Uitstekend en betrouwbaar collectief

Al sinds 2004 uitermate tevreden. Zowel over de service, voorlichting als de scherpe tarieven. Kortom, een aanbevelingswaardig consumenten collectief!

Ben heel tevreden met united consumers- energie

Sinds ik lid bij United Consumers -Energie heb ik jaarlijks een een heel aardig bedrag bij elkaar gespaard dit jaar alweer € 700,00 waar ik mijn kinderen en kleinkinderen heel blij mee kan maken.

Blij destijds te zijn overgestapt.

Ben niet zo’n veranderaar. Dit was mijn enige overstap in 60j jaar huwelijk.

Stap vandaag nog over naar UC Energie, het loont!!!

Eerst was ik wantrouwend, maar na vele jaren geleden overgestapt te zijn, ben ik nog steeds uiterst tevreden. Transparant en klantvriendelijk. Maar het allerbelangrijkst natuurlijk; goede service voor de beste prijs. Zou hou ik elk jaar geld over om tijdens de feestdagen mijn kinderen en kleinkinderen te kunnen verwennen.

Alles prima en snel geregeld

Had m’n energie contract zonder veel moeite omgezet naar UC. alles was in no time goed geregeld met een mooie korting voor m'n spaarpot !

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven