Al jaren zeer tevreden met mijn energie rekening bij jullie.

Altijd bereidt met klant mee te denken dankzij jullie advies 3 jaar geen zorgen over mijn energierekening. Ga door met mensen positief te adviseren.

Goede service en mooi spaarprogramma

Altijd bereikbaar

Alles prima geregeld

Altijd fijn om een spaarpotje te hebben verder heb ik niets te klagen .

Erg fijn geholpen.

Zeer goed geholpen door Kyara.

altijd correcte behandeling ,heel erg Tevreden

Super Tevreden over UNITED CONSUMERS

Mooi om klanten gerust te stellen

Ik ben en paar maanden klant van United Consumers geweest. Ik heb een nieuwe contract met 3 jaar looptijd afgesloten, (gelukkig) net voordat de gasprijzen door de plafond gingen. De prijs was aantrekkelijk. Overstap was efficient en makkelijk. Ik ben heel tevreden. Wat ik opvallend vind is dat UnitedConsumers afgelopen week zo vriendelijk was om een email te sturen om te bevestigen dat mijn energiekosten zullen (ondanks de marktsituatie) blijven zoals afgesproken. Natuurlijk is dat contractueel vastgelegd, maar ik vind het mooi om klanten op deze manier gerust te stellen.

Disclaimer: ik heb pas sinds kort een samenwerking met United Consumers. Aangezien ik voor het eerst ga verhuizen is alles best wel nieuw voor mij. Gelukkig heeft United Consumers mij tot heden erg goed geholpen, wat het proces aangenamer maakt. Op naar een mooie samenwerking voor in de toekomst!

Ik ben uitstekend geholpen bij onduidelijkheid over meterstanden

Na het wisselen van de electriciteitsmeter is er door de netbeheerder een foutieve meterstand doorgegeven. dit had tot gevolg dat de jaarrekening onjuist was. Ik ben door united consumers op een vriendelijke en behulpzame manier geholpen om dit probleem op te lossen

Klantenservice en bereikbaarheid is ouderwets goed!

Snelle en duidelijke toelichting op gevraagde info aangaande verrekening belasting verlaging energie 2022.

Prima de allereerste dame! mbt energievragen! De tweede Simone! RAMP!!!!

Allereerst: Complex TEVEEL lezen! ipv grafieken/teveel inlog enz nodig om SNEL achter energieverbruik maandelijks te komen. Daarom moest jullie wel bellen! De dame energie allervriendelijkst/geduldig en geef haar graag alle 5 sterren! Moeilijk vind ik feit dat ik via Vereniging eigen Huis heb meegedaan en met mij BEKENDEN: 12 anderen ( ook nog eens 3 ouderen) ook hebben meegedaan en dan bij jullie dus contract zijn aangegaan met zoveel inlogproblematiek! Eenvoudiger visueel maken lijkt mij voor velen! belang! oplossing! Deze dame verbond mij door ivm telefoonvraag abonnement bij jullie, haar naam ontgaan! maar krijgt zeker de 5 sterren! ----------------------------------------------------------------------------------- AFDELING MOBIL: Deze laatste: Simone! regelrechte ramp! liet mij bengelen aan telefoon beslist 12 minuten en kwam nog niet met goed antwoord retour! Daarna nog langer in de wacht, vroeg nl om doorverbonden te worden en dat meldde mevrouw na zoveeeeel minuten muziek .....dat ze dat niet deed. Deze Simone, wiens naam ik pas na 3x vragen kreeg is beslist NIET WINSTGEVEND voor jullie! Raffelt heel snel verhaal af /onduidelijk/ bij herhaling verzocht duidelijk en rustig te praten! en op vragen bleek totale desinteresse! niet bepaald fijn! Ben bij jullie al voor energie maar bedank voor mobiel enz enz enz enz Blijkbaar heet deze Mevrouw: Simons! Helaas kan ik haar geen enkele ster toebedelen! ---------------------------------------------------------------------------------- AFDELING: ENERGIE:Alle lof en Alle sterren! blijkt v. Renate! zij was heel plezierig/inlevend en meedenkend. Alle rust en beschaafde wijze van communicatie. Zij verdient echt alle waardering! ---------------------------------------------------------------------------------- Waardering spreek ook uit voor Mevr: Almedina ( teamleidster klachtenprocedure mobil afdeling). Zeer professionele! duidelijke,ambitieuze medewerkster met groot "HART"voor haar medewerkers en het bedrijf!

duidelijkheid

Na verontrustende berichten in de pers over contracten die beeindigd zouden worden door energie maatschappijen, was het een geruststelling dat UnitedConsumers zich aan gemaakte afspraken hield. En ons hier per mail van op de hoogte stelde.

Fantasties!!

jullie behandelen mij als Mens en niet als nr. zoveel in de wachtrij..... Bedankt voor jullie empatisch begrip voor mijn leefsituatie

Prima energieleverancier!

Maar ga nu overstappen, want ze worden te duur! Hebben geen vaste contracten langer dan 1 jaar en die van 1 jaar zijn VEEL TE HOOG VAN PRIJS! Over variabel zullen we het maar niet hebben. Als de tarieven zakken kom ik zeker terug!

Goede service respond

Een ruim Meedenkende service afhandeling's team met bereidheid tot coulance, Uit redelijkheid. Dat is mijn ervaring.

Fijn gesprek gehad met Renate. Goede uitleg over mijn jaarrekening Energie. Ben al enige jaren klant bij UnitedConsumers en het bevalt ons prima. In deze dure tijd kun je ook nog voor leuke dingen sparen omdat UnitedConsumers leuke kortingen geeft. Nogmaals bedankt.

Uitstekende organisatie

UnitedConsumers regelen al enkele jaren mijn energie in huis , zowel GAS als ook ELEKTRA. Ze houden je op de hoogte van het verbruik en laten dit maandelijks zien en ze vergelijken dit met verbruik met de vorige keer. Hiermee motiveren ze hun klanten om zo goed en zuinig mogelijk om te gaan met energie. Ik hoop dat mijn volgende energiecontract bij UnitedConsumers weer een uitdagend en concurrerend contract mag worden.

Vriendelijk, snel, ter zaken kundig geholpen

Niet nodig. Zie hierboven

Klantgericht, flexibel in zoeken oplossing

Klantgericht, flexibel in zoeken oplossing

Goede service.

Kundig advies bij vragen.

Een positieve ervaring

is mijn kennismaking met UnitedConsumers geworden. Overgestapt vanuit een andere leverancier heb ik alleen maar positieve ervaringen met deze leverancier. Ook als je een vraag hebt krijg je meteen een helder antwoord en wordt het duidelijk in een mail naar je toegestuurd. Plus dat het beleefde en vriendelijke mensen aan de lijn zijn en de tijd voor je nemen. Top hoor!

Nooit problemen en scherpe tarieven.

Al vele jaren klant en nooit enige problemen gehad. Als je ze belt, zijn ze vriendelijk en behulpzaam. Kortom een provider waarop je kunt vertrouwen.

Zeer klantvriendelijk en de juiste communicatie

Heel prettig geholpen door de dame aan de telefoon. Zeer opmerkelijk dat ik na 15 seconden al te woord werd gestaan. Geen lange wachttijden dus. Perfect!

Nathalie Wijdekop is geweldig

Ik wil Nathalie Wijdekop bedanken voor haar hulp! Ze is vakkundig en helpt je waar nodig. Ook is ze altijd vrolijk waardoor je een fijn gesprek heb. Ik had een probleem met een betaling, Nathalie kijkt niet alleen naar hun eigen belang maar ook naar die van de klant! Hierdoor heeft ze deze review verdient!

Super vlot en goed geholpen

Super vlotte medewerkster aan de lijn gehad die van alles en nog wat uitzocht, initiatief toonde en goed meedacht! Super tevreden!

Goed geholpen door een super vrolijke medewerker Nathalie W.

I.v.m. al dat nieuws over de verhoging van de prijzen wilde ik graag wat informatie. Nathalie heeft wat vragen gesteld en zo kwamen wij er ook nog achter dat mijn geboortejaar niet goed geregistreerd stond. Ze ging daar heel leuk mee om (met een dosis humor) geweldig. Ik ben goed geholpen op een leuke, spontane en enthousiaste manier. Zo iemand wil iedereen wel aan de telefoon krijgen....daar word je zelf super vrolijk van.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven