super bedrijf met een heel goede service

Ben al jaren lid en wordt altijd goed geholpen. Je kan alles heel goed overzien op je eigen site. Hier kan je ook zien wat je bespaard hebt en dat kan leuk oplopen. Grootste voordeel is dat ze altijd bereikbaar zijn, hebben goede tijden om te bellen. En wat heel goed is dat ze ook vanuit het buitenland te bereiken zijn, omdat je met een normaal nummer belt naar Eindhoven. Is vele malen beter dan een 0900 of 0800 nummer, want dat kan je niet bellen vanaf je vakantiebestemming.

altijd correct

altijd goede en correcte levering tegen aanvaardbare tarieven.

Teleurgesteld gezien ontwikkeling bij betalen met zonnepanelen

Ik ben teleurgesteld in de gefaseerde ontwikkeling dat zonnepanelen houders steeds meer geknepen worden bij jullie. Dat had je niet bij United consumers verwacht. Naam staat wat mij nu betreft voor United mensen zonder zonnepanelen. De paneel houders worden hier steeds meer gestraft, terwijl klimaat een drijfpunt hiervoor was. Hoe groen zijn jullie langzamerhand, ik heb de nodige twijfels nu ik ook weer de veranderde tarieven heb gezien. Telkens weer een extra stapje belasten van je klanten. Dit doet de naam United geen eer aan.

Altijd benaderbaar, altijd duidelijk en deskundig, altijd vriendelijk

Naast energie maak ik ook voor zorgverzekeringen, autoverzekering en mobiele telefoon gebruik van United Consumers. Verleningsvoorstellen zijn altijd duidelijk en correct. Als ik een telefonische vraag heb, krijg ik meestal direct antwoord / hulp. Eén keer bleek dat niet mogelijk maat ruim binnen de afgesproken tijd, kreeg ik keurig antwoord. In één woord prima.

Goed en goedkoop

Al jaren nemen wij energie en gas af bij united consumers naar onze tevreden

Het was niet mogelijk om een voorstel voor een een nieuw energiecontract te ontvangen.

Mijn 3 jarig contract voor gas en voor elektriciteit loopt per 31-7-2024 af (Vaartweg 39 's Gravenmoer). Daarom heb ik eind juni telefonisch contact opgenomen met de Klantenservice om een voorstel te ontvangen voor een nieuw contract voor 1 of 2 jaar voor gas en elektrictiteit. Dat bleek volgens de medewerker van de Klantenservice niet mogelijk te zijn. Voor mij onbegrijpelijk !!!!!!! Daarom ben ik maar overgestapt naar Vattenfall en heb daar per 1-8-2024 een contract voor 1-jaar afgesloten. Dit naar volle tevredenheid.

Alles loopt erg gemakkelijk

Geen gedoe, gewoon recht toe recht aan, lekker makkelijk allemaal.

?

Ik zou geen opzegpremie hoeven te betalen werd er mijn mee gedeeld nu krijg ik een afrekening van 453€ dat vind ik misleiding als ik dat had geweten was ik waarschijnlijk niet over gestapt. Ben Strampraad

we zijn zeer tevreden als we iets willen weten.

als we met iets niet weten en naar jullie bellen helpen jullie meeteen.

Goede service, informatie en geen onnodige en opdringende reklame

De klantenservice is uitstekend. Helaas heb ik me over laten halen om de voorschotten vast te zetten, erop vertrouwend dat het klopt wat jullie aangaven, nl, dat de prijzen zouden gaan stijgen per 1 Januari.

Helder, overzichtelijk en betrouwbaar.

Tijdig aanbiedingen bij verloop van abonnement Aanmoedigend spaarsysteem.

overstappen zeer eenvoudig

heb er heel weinig moeite voor hebben te doen om de overstap te regelen. Wat ik wel iets minder vindt is dat de stroom en het gas apart gefactureerd worden.

Ben tot nu toe heel tevreden - ik ben 3 jaar klant

- Voelt na 4 jaar nog steeds betrouwbaar-

prima bedrijf

Heel handig om altijd een scherp energiecontract te hebben.

Voor de aanbieding van een nieuw jaarlijks contract wordt je gebeld vanuit een callcenter. Dat is niet handig, want van ik bijna alle telefoonnummers van callcenters geblokkeerd. Er volgt uiteindelijk wel een email met een nieuwe aanbieding, maar een herkenbaar telefoonnummer zou handig zijn. Dit jaar kreeg ik ook twee keer een email van UC waarin stond dat ik op de overgangsdatum een variabel contract zou krijgen i.p.v. een jaarcontract, maar na wat bellen bleek dat toch niet waar. Erg verwarrend. Ik vind het jammer dat ik ook niet een overzicht krijg van (bijv. 3) alternatieve energie aanbiedingen. Nu is het heel moeilijk om te beoordelen of de aanbieding een goede aanbieding is. Verder worden alle zaken voor de overstap goed en probleemloos uitgevoerd. Dit is heel lekker.

voldoet aan de verwachtingen

Makkelijk af te sluiten, goed prijsniveau, opzegging van vorige leverancier/dienstverlener werkt prima

Nemen altijd de telefoon op. En geen AI,Ai,AI.

Superformiweldigeindefantakolosachtig. Dat is weer wat anders dan geweldig mooi en prachtig.

Zeer tevreden over U.C. !

Inmiddels zit ik al jaren bij U.C., en ben zeer tevreden. Duidelijke, snelle communicatie, en vooral betrouwbaar. (persoonlijke mening na XXX jaren) Bij contact (tel./mail) word je goed, en deskundig geholpen. ( geen habbie babbie callcenter figuren ) Tarieven zijn goed. Kortom een tevreden klant.

Een leuke manier om te sparen

Mijn ervaring is dat het een leuke manier van sparen is

Ben al jaren bij uc

Makkelijk te bereiken. Vriendelijk personeel.

Ben zeer tevreden met de gang van zaken en de duidelijkheid

De foutloze berekening van de meet gegevens en het volgen van de prijs ontwikkelingen

Heel erg tevreden.

Ze denken met je mee en je krijgt ze direct aan de telefoon of je wordt teruggebeld.

SLECHT

Uitbetalen Momenteel heb je een betalingsachterstand bij energie. (IS ONJUIST) Je kunt hierdoor geen uitbetaling van je bespaartegoed aanvragen. Wij verzoeken je contact op te nemen met onze klantenservice om een betaalafspraak te maken. (WORDT MAANDELIJKS GEDAAN, HELPT NIET) Zodra de betalingen voldaan zijn, (IS ONJUIST) kun je een nieuwe uitbetaling van je bespaartegoed aanvragen.

Wordt altijd snel en netjes geholpen

Zeer tevreden over gsm / stroom en gas contract ook over berichtgeving van het verbruik

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven