Filters

10

goed open en eerlijk gesprek, mijn dank hiervoor

..

  • Aanbevelen? Ja
10

super vriendelijk en meedenken!

Erg aardige mevrouw die interesse toont en goed advies geeft

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel, duidelijk antwoord. Prima geholpen.

Erg goed. Zoals altijd. Snel en kundig geholpen door vriendelijke, behulpzame en kennisvolle medewerkster.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Klantenservice reageert netjes. Verder is alles goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

In één woord geweldig!

De dame die me te woord stond,(bijzonder snel opgenomen) (daar kan menig callcenter van elk groot concern een puntje aan zuigen) heeft alle vragen duidelijk beantwoord, dacht mee, verder nog dan ik wensen kon en ga me het gevoel écht voor de klant te staan. Met andere woorden zeldzaam, bijzonder prettig in contact. Ik wil eigenlijk niet meer weg bij UC dankzij deze dame.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Al jaren tevreden klant! De kortingen en de service, energie , zorgverzekering en autoverzekering en nooit klachten en mooie kortingen wat gespaard kan worden! Dat heb ik al 2 x kunnen opnemen! Fantastisch en ik stap nooit meer over!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Ben al een aantal jaren klant. Goede service leuke spaaractie en korting. Vooral vriendelijke medewerkers aan de telefoon. Geen lange wachttijden . Super.

  • Aanbevelen? Ja
8

geweldig

word altijd vriendelijk behandeld, en een bonus is altijd mooi meegenomen

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

2 jr geleden overgestapt naar United Consumers en ben zeer tevreden . Zowel over hun eerlijke informatie als de maandelijkse overzichten betreffende mijn energie verbruik . Ze komen na wat ze beloven en daarnaast ook nog eens tegen voordelige tarieven . Als ze zo door blijven gaan , stap ik niet meer over naar een andere leverancier .

  • Aanbevelen? Ja
9

Behulpzaam, vriendelijk en snel

Altijd een luisterend oor, geduldig en leggen alles duidelijk uit

  • Aanbevelen? Ja
10

Innovative provider

Voor de eerste keer voel ik dat ik niet van mijn energie leverancier moet veranderen. Ik ben nu 2 jaar klant en ik ben gestopt met zoeken.

  • Aanbevelen? Ja
8

TOP

Danique heeft alles goed uitgelegd en goed mee gedacht.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Bij haperingen van de communicatie van de slimme kunnen ze geen fatsoenlijke grafieken maken van het verbruik in het klantportaal. Bijna iedere leveranciers krijgt iedere 15 minuten data binnen van de slimme meter behalve UnitedConsumers. Die krijgen alleen de data van de eerste van de maand en dan ook nog dagen later. Maar als ze data missen doen ze niets. Informeren de klant niet en ook Stedin niet. Diverse keren aan de telefoon gezeten en het antwoord is: Klant moet het maar uitzoeken. Dit is mijn eerste ervaring met UnitedConsumers en geloof mij ook direct de laatste. Nooit Meer.

  • Aanbevelen? Nee
10

Ouderwetse goede service

Je word hier altijd goed te woord gestaan en geholpen. Er is tot nu toe nog altijd voor alles een goede oplossing gevonden, en als je vragen hebt worden ze via alle middelen snel beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
8

Top service

Heel vriendelijk en duidelijk echt top

  • Aanbevelen? Nee
10

Servicegericht! Misverstand snel opgelost.

Attente medewerker die het ontstane misverstand snel heeft opgelost. In algemene zin is UC sowieso een goede , betrouwbare partij.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed begrepen, en samen tot een goede oplossing gekomen

Fijne samenwerking.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk zo'n telefoniste!

Melanie legt alles keurig en duidelijk uit, reageert snel op vragen en komt ook pro-actief met opmerkingen, ideeën, enzovoort. Een aanwinst voor United Consumers!

  • Aanbevelen? Ja
8

heel goed gespreek

goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

postief

aardig persoon aan de telefoon heel vriendelijk meedenkend en goed op de hoogte van de situatie. Compliment!

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk en snel

...

  • Aanbevelen? Ja
7

klantvriendelijk

Prettige contacten, snelle beantwoording op vragen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles in kannen en kruiken geregeld!

Geen omkijken naar, vertrouwd, open en eerlijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig en duidelijk

N.a.v. een niet ontvangen jaaroverzicht belde ik naar UC. Goed geholpen door de medewerkster klantenservice. Zij kon ons e.e.a. duidelijk maken. Hoop en verwacht dat nu alles wordt opgelost, juiste nota, uitlezen meter enz.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer beleefd en behulpzaam

Ik heb een probleem met de gasaansluiting in mijn nieuwe woning. deze is afgesloten door de vorige bewoonster. UC heeft mij prima geadviseerd.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven

040 235 05 60

[email protected]

Over UnitedConsumers - Energie

Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Door groot in te kopen, krijgen we korting en die geven we aan onze deelnemers. Zo besparen zij op energie, auto- en zorgverzekeringen, brandstof en mobiele abonnementen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.