heel goed geholpen

Ik had vragen over mijn overstap van een andere energie maatschappij en de verhoging van de tarieven gas en electra. Ik heb heel erg duidelijke uitleg gekregen en ben ook goed geholpen.

Servicegericht

Er werd direct naar een alternatieve oplossing gezocht om de meterstanden snel door te geven. Diverse opties: app, mail, telefoon. Daarna al spoedig de bevestiging dat alles in goede orde was ontvangen. Een zorg minder: correcte en snelle afhandeling.

super-vriendelijk-aardig-behulpzaam

verast door deze geweldige mevrouw zij verdient een hele groote bos bloemeb

Makkelijk telefonisch bereikbaar

Ik ben goed behandeld t.a.v betalingsregeling.

Duidelijke uitleg

Duidelijke uitleg

Jarenlange ervaring met prima service. Administratie meer dan op orde. Prima Ict.

Fijne leverancier. Tarief transparant. Grootste deel kosten is belastingen heffingen. Dus niet echt beïnvloedbaar.

Ben heel blij dat wij jaren geleden hebben gekozen voor United Consumers. Heeft alleen maar voordeel opgeleverd.

Goede service bij weinig geduld (aan onze kant)

Ondanks dat wij zelf erg ongeduldig waren, was de klantenservice zeer vriendelijk en behulpzaam en hebben ze onze vragen kunnen behandelen door deze met spoed door te zetten. Erg blij dat alles is opgelost.

Altijd vriendelijk en snel contact

Altijd wanneer ik united consumers bel, krijg ik heel snel een medewerker aan de lijn. Altijd heel vriendelijk. En medewerkers hebben verstand van zaken. Heel top. Kunnen heel veel klantenservices van leren!

Aanrader

Op elk gebied een aanrader. Financieel voor op ... maar ook zeker de bereikbaarheid, de tijden waarop ze bereikbaar zijn en hoe makkelijk te vinden. Ook het personeel staat je zeer vriendelijk en uitgebreid te woord.

Super geholpen en duidelijke uitleg

Ik ben fijn en rustig geholpen met alle vragen die ik had over de energie nota en het verbruik. Dank je wel Yvette!

Behulpzaam

Geen tijd en moeite is te veel voor de klant!

Goede ser6

Goede en duidelijke service mbt een toch wel complexe materie

Zie boven

Zeer vriendelijke behandeling

Goede middag, Gisteren heb ik telefonisch contact gehad met een van uw medewerksters, over het overstappen met mijn energieleverancier, ik heb gesproken met Vicky Lemmen, zij was zeer behulpzaam en heeft mij overtuigd dat ik er goed aan doe om over te stappen naar United-energie, zij heeft mij zo duidelijk uitgelegd hoe jullie werken, en op gunstige condities, dat ik meteen een contract heb afgesloten voor 3 jaar vast. Ook vind ik het belangrijk om groene energie af te nemen, het milieu is ook heel belangrijk voor de toekomst! Ik hoop dat ik een goede keuze heb gemaakt, en wens jullie goede zaken toe, Groet, Toos van Hooff.

Goede en snelle reactie op mijn vraag en het probleem werd opgelost

Zeer klientvriendelijk opstelling

Prettig gesprek

Ik vroeg om info over mijn afgeleverde energie, die niet op de app van UC staat. Mevr. legde mij uit hoe dat kwam en heeft e.e.a. uitgezocht. Het staat weliswaar nog steeds niet op mijn app, maar ik weet nu hoe dat komt.

Heel netjes en correct geholpen

Altijd leuke mensen aan de lijn

Goede info en vriendelijke service

geweldig

Altijd fijne service en goed geholpen bij vragen

Alles conform afspaak

Goede service meedenkend en alles conform Afspraak m.a.w top

Zeer tevreden met mijn energie contract.

In vergelijk met andere aanbieders zeer concurrerend en een goed prijs/ kwaliteit produc

Niet te geloven :je belt en krijgt meteen iemand aan de lijn

Erg goed

Geen lange telefonische wachttijden. Erg vriendelijke en rustige benadering

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven