uitstekende hulp van de servicedesk

Medewerker was goede luisteraar; sympathiek en beleefd in zijn optreden en was in staat al mijn vragen naar tevredenheid te beantwoorden.

Tevreden

Goed geholpen door medewerker om mijn verbruik te berekenen. Nam de tijd hiervoor. Er werd een boete geschreven wegens paar week te vroeg opzeggen en ook werd de bonus niet uitbetaald. In eerste instantie was dit niet op te lossen. Medewerker nam alsnog contact op om te luisteren naar het verhaal en is uiteindelijk prima opgelost. Betalingen worden alsnog gedaan. Fijn dat er werd gekeken naar de gehele situatie. Werd goed geluisterd en gehandeld nadien. Werd serieus genomen.

perfect

De medewerkster die mij te woord stond deed het perfect duidelijke antwoorden op mijn vragen. Zij heeft mij over de streep getrokken om mij aan te melden bij UC .

Zeer ervaren

Uitstekende kennis van zaken en zeer vriendelijk

Perfect geholpen

Zeker ervaring, je word goed geholpen, maakt niet uit wat de vraag is

Goede telefoonafhandeling met Lars.

Ben al een tijdje klant en ik moet zeggen tot grote tevredenheid m.n.het laatste telefoongesprekken met ene Lars? van de energieafdeling, die mij voortreffelijk heeft geholpen met een nieuwe afrekening. Bovendien ben ik ook klant met autoverzekering. en de zorgverz. tot grote tevredenheid. Website goed te bereiken en gemakkelijk in gebruik .

Adequaat antwoord op pertinente vraag

Ik had een vraag over een collectief aanbod via Eigen Huis terwijl ik al via een collectieve inschrijving bij United Consumers zit. Wilde weten of dit hetzelfde tarief oplevert. Daarop kreeg ik een concreet antwoord. In het algemeen ben ik tevreden al is het met allerlei kortingen van diverse aard soms lastig het overzicht te behouden.

Vriendelijk en Hulpzaam

Meegedacht en opties voor oplossingen aangeboden, heel duidelijk en aardig!

Duidelijke en rustige uitleg.

Mijn vragen omtrent collectieve inkoop Vereniging Eigen Huis, werden op deskundige en rustige wijze prima uitgelegd.

Energie en gas via United Consumer is een aanrader. Naast de kortingen ook extra bonus bij langer blijven bij deze leverancier. Daarnaast is het wijzigen van de voorschotten gemakkelijk.

Altijd goed geholpen

Altijd goed geholpen, vriendelijke mensen die geen vraag gek vinden. Ze willen je graag verder helpen om een antwoord op je vraag te geven. Leuke bijkomstigheid is dat je euro's spaart voor iets leuks.

Goede service.Vriendelijke mensen aan de telefoon.Geduldig en luisteren goed. Ik ben tevreden met United Consumers.

Is goed geen gedonder altijd correct

Uitstekende service!

Lisa van Vijfeijken helpt ons al jaren uitstekend!

Geweldig, vriendelijk en deskundig.

Goede prijs, goede service, snel geholpen

Ik vindt het een voordelige en prettige leverancier.

Lage(re) kosten, altijd behulpzaam en meedenkend.

Sinds ongeveer 2004 ben ik aangesloten bij United Consumers. Sindsdien nimmer nog overgestapt. Een concurrent is nog wel eens langsgekomen met de belofte dat zij voor lagere premies konden zorgen. Na inzien van mijn jaaropgaven kon hij niet anders dan toegeven. "U heeft gelijk, ik kan u niet lager aanbieden", waren zijn woorden. Door eigen toedoen kwam ik eens te zitten met een woning die noch verkocht noch verhuurd kon worden. Meerdere malen sloot ik alles af en liet ik weer aansluiten. Ik kreeg niets anders dan begrip en steeds weer werd er van alles voor me geregeld. Zowel op bovengenoemd adres als op het nieuwe. En nog steeds, ruim 20 jaar later, niets dan lof voor United Consumers. Welke vraag je ook hebt, zij bieden antwoord of een alternatief. Kortom: Dik tevreden en daarom een vette ster!

Deskundig en goudeerlijk!!!

Bente heeft me perfect geholpen. Op schaal van 1-10 zou ik een 11 geven!

Tot nu toe top geregeld

Moet nog starten met het contract, maar tot nu toe alles goed en duidelijk geregeld. Duidelijke uitleg gekregen over de welkomstbonus / spaarpotje.

Ze doen wat ze moeten doen

Een jaar lang probleemloos klant geweest. Eindafrekening mooi op tijd. Nu weer s een jaar ergens anders kijken. Wie weet kom ik nog s terug

Zeer efficiënte en snelle service

To the point oplossen van het probleem, goed bereikbaar, ter zake kundig en vriendelijk, ook de collega's. Snel weer terugbellen en direct een email naar aanleiding van het gesprek. Chapeau !!!

Heel aardige dame en alle tijd!

Ik informeerde even over mijn huidige contract en over het vervolg. Er zijn bij ons nogal wat wijzigingen, maar het werd heel goed opgepakt en uitgezocht. Deze dame had alle tijd en geen drammerige verkoperspraat. Gewoon een verademing na alle andere slechte ervaringen met brutale telefonische verkopers. Alleen daarom zou je la klant willen worden.

top!

snel iemand aan de telefoon,meedenkend,echt super!

Heel prettig gesprek en hulp

Zie boven ook het beloofde uit vorige over zicht door ook via mailtje gestuurd bedankt

Duidelijke uitleg als ik een vraag had. Prima hoor dank je wel

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven