Voorgelogen door klantenservice

Meerdere malen en ook een maand voor het eindigen van mijn contract contact gehad met de klantenservice om een berekening te maken of we qua voorschot goed ingeschat waren en we niet bij hoefde te betalen. Laatste dame gaf aan dat er 12 euro tekort betaald zou zijn. Tevens werd mij in de zomer nadat wij al een half jaar klant waren verteld; Mw. we kunnen geen berekening maken omdat er geen wintermaanden in uw contract zitten dus dat verbruik weten we niet. Waar baseer je dan het voorschot bedrag op......... Eindnota ontvangen moet ruim 200 euro bij betalen. Ik snap dat dit ook verbruikt is door ons. Maar na meerdere malen om een berekening gevraagd te hebben vind ik dit een groot verschil.

Na een aantal telefoontjes heeft de medewerker van de klanten service alles opgelost.

De medewerker die mij geholpen heeft was geweldig, Ze heeft zich hard gemaakt voor mij als klant en alles in het werk gesteld om het probleem op te lossen aangaande de contract tenaamstelling wijziging ivm de aanschaf van zonnepanelen. Nogmaals dank!

Vriendelijke medewerkster met verstand van zaken!

Lisa heeft me keurig te woord gestaan. Vriendelijk, vrolijk en ter zake deskundig. Top!

Erg vriendelijk en vooral persoonlijk

Ondanks dat ik nu ga overstappen vond ik de omgang met de klanten erg persoonlijk. Prettig om je als mens behandeld te voelen en niet als klantnummer

Oplichters

Ze beloven je als je nu overstapt van essent naar ons dan krijgt u. U 500euro van het 3 jaar lid zijn gewoon. Maar als puntje bij het paaltje komt krijg je niks. En staat het net niet op de band dat je een paar keer hebt aangeven ik wil niet weg bij essent om dat ik 500euro krijg van essent..als je belt kunnen ze de persoon niet bereiken die je gebeld heeft GROTE GORE OPLICHTER BENDE TRAP NIET IN DEZE OPLICHT PRATIKKEN VAN DEZE GORE BENDE. WEEW GEWAARSCHUWD

Heerlijk, je spaart zonder er bij na te denken. Lekker gemakkelijk en voordelig.

Heerlijk, je sp aart zonder er bij na te denken. Lekker gemakkelijk envoordelig.

Erg prettig.

Goede informatie over de energie-rekeningen

Professionele begeleiding en volledige informatie

Zeer prettige en kundige begeleiding tijdens telefoongesprek

Zeer prettig en volledige informatie door de medewerkster.

Zeer prettig en goed geholpen door de medewerkster, waarbij ik genoeg informatie heb gekregen om een juiste keuze te maken.

Top!!!

Ik had per ongeluk niet gebruik gemaakt van de verhuisservice, dit werd door UC heel mooi opgelost door geen boete bij voortijdig verbreken contract op te leggen.

persoonlijk en doeltreffend

Er bleek een niet door mij op te lossen inlogstoring te zijn. Ik reeg vlot een telefoonverbinding (fantastisch dat jullie dat nog hebben ipv ellenlange vraag+ antwoordlijsten die je bij andere organisaties aantreft. Saskia kon het ook niet oplossen maar zorgde wel via een ander voor de oplossing en binnen een dag was het in orde.

Het was een genoegen met jullie een gesprek te voeren. Snel, geen vele minuten in de wachtrij en een adequate oplossing, die direct tot resultaat leiddde. Ik heb diegene die ik aan de lijn had gecomplimenteerd voor de fijne wijze waarop zij met mij telefoneerde.

Super en vriendelijk geholpen met mijn vragen.

Ik had een vraag

En binnen 1 dag een heel vriendelijk en afdoende antwoord en ik ben niet eens klant meer.Echt syper.een dikke 10

Goede bereikbaarheid en oplossingsgericht

Ik had over het onderwerp zonnepanelen een aantal vragen. De klantenservice van UC is heel goed bereikbaar en ook de reactietijd op emails is prima. Contact met dezelfde medewerker om alles helder te krijgen vond ik ook prettig.

heel goed

ik ben heel goed en snel geholpen!!

Heel goed verlopen.

Vriendelijk en geduldig geholpen

Super goed afgehandeld

Mees dicks bedankt voor je goeie inzet en terugkoppeling.je krijgt een 10 als score

geweldig.

ls. in feite is de tijd tekort om nual een oordeel tegeven maar wij zijn erg tevreden en hopen dat dit alleen nog maar in verloop van onze samenwerking op zijn minst hetzelfde of nog liever beter wordt. dus tot nu toe oke. mvg. h.mullenders

Correct bedrijf die ook wat ze beloven ook nakomen, top.

Jaar geleden overgestapt, en zeer content, alles is soepel verlopen qua overgang, mooie overzichten van verbruik. in 1 woord TOP.

Zijn snel en correct in afwikkeling van eindafrekening. Zeer correct bij het zoeken van oplossingen.

Ik ben snel, goed, en vriendelijk geholpen zoals altijd als er iets is. En ze LUISTEREN bij United Consumers en denken mee naar goede oplossingen voor beide partijen.

zeer tevreden

beste UC zat met een probleem ,via telefonisch contact zeer duidelijke uitleg gekregen hiervoor mijn dank.

Slechte ervaring, welkomstkorting energie

Slechte energieleverancier, is af te raden. Van hen ontvang je de welkomstkorting, maar zodra je overstapt naar een andere soort energieleverancier, krijg je een eindnota met onterechte hogere kosten die je moet terug betalen met een smoes dat je zogenaamd: TE VEEL VERBRUIKT HEBT NOOIT MEER UNITED CONSUMERS

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven