Snel en enorm goed geholpen

Ik kwam met een (voor hen) vervelende vraag en ze hadden mij al in enkele uren geholpen. Super!

telefonisch contact was geweldig,wat een benadering TOP ! (10 )

Deze dame voor de tweede maal aan de lijn gehad en beide keren was het meer dan prettig ! Ik stel dan ook voor om deze dame hier voor extra te belonen !!!!!

Terug bij United Consumers

Na een poosje bij een andere energie leverancier te zijn geweest Toch terug bij United Consumers Alles onder één dak is toch wel prettig Hopenlijk komt het allemaal goed met het opzeggen van de oude energie leverancier. Ik hoop nu jarenlang op een fijne samenwerking met United Consumers, na eerdere ervaringen aan te bevelen.

hier krijg ik de juiste ENERGIE van

Mijn ervaringen bij United Consumers Energie zijn perfect geen idee hoe het kan maar ik krijg al zolang ik bij United Consumers ben elk jaar geld terug en ik verwarm niet anders als de jaren ervoor ook heb ik geen discolampen oid in huis...de klantenservice bevalt me prima altijd vriendelijk en duidelijk...niet dat ik vaak moet bellen maar ALS ik bel word ik naar tevredenheid geholpen ook de wachttijd is lekker kort !!!!!

Goed geregeld en duidelijke afspraken. Ik ben zeer tevreden.

Alles goed geregeld. Ik ben zeer tevreden.

Zonder moeite en gezeur geld besparen!!

Ik doe niet heel veel met U.C. maar het levert tovh steeds een aardig spaarcentje op!!

Hele goede service

UnitedConsumers heeft veel te bieden op allerlei gebieden, van stroom, gas, telefoon abonnementen etc. Ooit begonnen met een energiecontract en dit naar volle tevredenheid. UnitedConsumers maakt zich sterk voor haar leden, jaar op jaar. De website is zeer overzichtelijk, functioneel en gemakkelijk in gebruik. Kosten en gebruik van gas en stroom worden doorgemaild en zijn ook op de site zelf te overzien. Je kunt deze vergelijken met andere periodes en met andere type huishoudens. Informatief dus. Op vragen of verzoeken per mail wordt snel gereageerd. Bellen mag uiteraard ook. De klantenservice is kundig en vriendelijk. Persoonlijk compliment aan mevrouw Caitlin Verkuijlen! Ik zou UnitedConsumers aan een ieder aanraden. groet, Michael

Fake korting op benzine

Ik zou 3 cent korting krijgen op één liter benzine. Die wordt niet gegeven. Verder kan ik voor UC alléén tanken bij de duurste pomp in Alphen aan den Rijn. De literprijs is meestal 10 cent hoger dan de goedkoopste pomp

Stuurt uij even mijn Energie verbruiks overzichten

Graag van november en december 2019, want die van oktober kon u niet sturen omdat er iets met mijn slimme meter niet in orden zou zijn. Alvast bedankt Met groet, J. Bontenbal

heel goed

heel goed allemaal

Weinig informatie voor nieuwe klant

Ik ben per 1 december overgestapt met gas / elektra maar naast een welkomstmail hoor ik vrij weinig meer ? Kan mijn verbruik bijvoorbeeld niet inzien ? Krijg wel per mail / post aanbiedingen zorgverzekering waar ik dan weer niet in geïnteresseerd ben...

beloftes niet waargemaakt

aan het einde van het jaar moest er fors worden bijbetaald, gedurende het jaar was er niets dat ook maar enigszins in die richting wees. Per saldo was ik met de overstap naar UC duurder uit, terwijl men mij "honderden euro's" voordeel had beloofd

Te veel spam

Ik wil alleen energie afnemen en niet elke drie dagen een e-mail met aanbiedingen voor zorgverzekeringen, autoverzekeringen enz.

Tot nu toe goede telefonisten getroffen die goed kunnen helpen.

Tot nu toe goede telefonisten getroffen die goed kunnen helpen.

Geweldig wat een uitstekende service

Mijn aanvraag om over te stappen naar united consumers ging erg snel en gemakkelijk via de site. De prijs van de energie is prima. Ook had ik een vraag per mail gesteld ook hier weer heel vlug een reactie. Kortom aaanbevelenswaardig.

Voor alle energie altijd de laagste prijs

Waarom naar een andere energie leverancier gaan als je altijd de laagste prijs betaald bij United Consumers. En stroom en gas wordt toch altijd geleverd daar heb je niet een "extra service" voor nodig waar de energiebedrijven mee adverteren. Doe slim en kies voor United Consumers.

Uitstekend geholpen via de whatsapp

Al jaren klant bii jullie , Via de chat whatsapp uitstekend geholpen! Snelle service en alles wat ik nodig had werd per direct verzonden naar het e-mail adres. Dit scheelt uren wachten aan de telefoon. Vriendelijke dame of meneer aan de andere kant van de app Kortom klant gericht werken toppie

duidelijkheid

Goede informatie

Het is geen slagzin maar een fijt. UnitedConsumers is kwaliteit !!

altijd correct naar klanten

correct naaar klanten

goed overzichtelijk

ik krijg echt nog iemand persoonlijk aan de lijn als ik iets te vragen heb, goede uitleg en duidelijk.

Positieve etvaring.

Mijn ervaring met UN is zeker positief te noemen, want tot op heden maken zij waar wat ze zeggen. De besparingen worden naar wens uitgekeerd, wat wil je nog meer en dan ook nog concurrerend!

Prlma

Al een paar jaar gaat alles goed.

Goede ervaring

Aantal jaren geleden ging de over buurman en stapte over naar een andere energie en gas leverancier,maar vermelde daar mijn adres bij i.p.v zijn adres.Maar UnitedConsumers heeft mij daarbij grandioos geholpen.

Alles perfect geregeld

Alles perfect geregeld!!