Prima ervaring

De energielevering is altijd en zonder storingen. Ik heb wel ervaren dat als ik een mail krijg van UC met de mededeling of de rekening die ik voor de energie betaal, wel voldoende is. Hierna heb ik mijn maandbedrag verhoogd met name voor stroom en dan blijkt dat ik aan het einde van de rit geld terug krijg. Vind ik verwarrend. Het collectief verzekerd of geleverde energie is mooi, uiteindelijk betaal je het zelf.

Tot nu toe alleen positieve ervaring. Jammer dat er na 1 jaar deelname geen concurrerend stroom- en gasaanbod gedaan wordt.

goede en duidelijke klantenservice

goede ervaring met vragen vriendelijk geholpen en duidelijke antwoorden

Zeer te vreden❗️❗️

Ben zeer tevreden over u.c. Ben ook met het gas lid

GEWELDIG!!

Nooit problemen

ik ben pas klant en de service goed.

Zeer prettig energie leverancier.

Wordt altijd vriendelijk behandeld. Geeft mooie kortingen, ook op andere dingen als energie. Dus echt klant vriendelijk!. Mijn ervaring met zogenaamde tussenpersonen is dat dat ze zeggen dat ze voor United Consumers werken en daar dan misbruik van maken.

Keurig verzorgd.

Maandelijks keurige rapportages, goede prijsverhouding, kortingen sparen. Kortom al jaren tevreden klant.

Ik ben heel tevreden met United Consumers.

Ik heb een heel goede ervaring met United Consumers Altijd correct en eerlijk, ik zal nooit weggaan als ik u moet raden ga naar United Consumers en u zit goed.

Word direct goed geholpen

De maandelijkse energie verbruik moet eigenlijk op de 10e van de maand en niet op de 15e of 16e worden doorgegeven .

Geweldige medewerkers

Ik was door heel veel foute beloftes overgestapt naar Delta Energie Bleek achteraf allemaal onjuist. Met heel veel medewerking van United Consumers is alles teruggedraaid en zit ik er er weer warmpjes bij door medewerking van United Consumers. Ik ben hun zeer dankbaar en blijf nu zitten waar ik zit, bij United Consumers.

Nooit problemen met Unicef consumers

En ze zijn een stuk goedkoper dan b.v. Eneco Gr. E. Gertitse

Goedkoop maar kan beter

Fijne goedkope energietarieven, maar de overzichten kunnen beter. Ik kan nu maar 1x per maand zien wat ik verbruikt heb en daarnaast is alles van gas en elekctra apart(zelfs de contracten). En een app zou ook alles wat overzichtelijk maken. Verder is tot nu toe alles prima verlopen.

Gewoon duidelijk en goed

Makkelijke te volgen rekening enz. Daar kan eenieder mee omgaan

Prima !

Prima !

altijd goed geregeld

altijd goed geregeld, nergens omkijken naar, als ik vragen heb krijg je snel antwoorden daar op.

Komen afspraken goed na

Met duidelijke informatie en een goede afwikkeling van zaken, kun je met een gerust gevoel gebruikmaken van het energie aanbod. Ook eventuele vragen worden uitstekend beantwoord.

Tot op heden, al jaren uiterst tevreden

Sinds 2002 al 18 jaren zeer tevreden

Helder en goedkoop!

Prima energieleverancier!

Het spaarsysteem vind ik geweldig, daarmee kun je een leuk bedrag sparen als je het laat staan tot het eindende van het jaar. En het moedigt ook aan om bewuster om te gaan met energie. Ik trek alle stekkers, die ik niet dagelijks gebruik uit het stopcontact, dat scheelt enorm in het stroomgebruik.

ZE DOEN WAT ZE BELOVEN

correcte bediening

Goede service en vriendelijke medewerkers. Je houdt echt geld over voor leuke dingen, ik ben zeer tevreden.

Goede levering en netjes op tijd je overzicht, goede website alleen veel reclame

Iets minder reclame over andere producten, veel mails, das jammer.

Ik zit al vele jaren bij UnitedConsumer en dat bevalt mij uitstekend.

Ik betrek mijn energie al jaren via United Consumer, Ik bespaar daar jaarlijks een behoorlijk bedrag mee. Alles wordt altijd keurig en duidelijk omschreven.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven