Zeer goed advies gekregen van Zuleyha en alles is door haar wederom snel geregeld! Fijne feestdagen

Geweldige Leverancier van Gas en Stroom en goedkoop.

Altijd de facturen op tijd en nieuws via E-mail en geweldige klanten service indien nodig een luisterend oor, vragen indien noodzakelijk opgelost. Geweldig!!!

Heel tevreden

bij het vroegtijdig beëindigen van mijn energie contract i.v.m. sloop/herbouw van ons huis in het aardbeving gebied (Loppersum) geen noemenswaardige problemen ondervonden. helpdesk medewerker heeft mij deskundig begeleid.

Goed en vriendelijk

Al jaren ben ik bij UnitedConsumers. Een betere is er niet.Het is de goedkoopste .Ook heb je een account op de PC waar je nog kan sparen.

Helaas

Aan het einde van een periode van 6jaar fijne samenwerking moet mij van het hart dat van uw kant niets is gedaan om ons bij u te houden. Jammer, dat is dan ook de reden dat we gekozen hebben voor OXXIO.

call centra zijn met stomheid geslagen

Ik snoer ze de mond als ik zeg dat ik bij united consumers mijn energie heb geregeld . Goedkoper kan niet is dan de reactie. Dus ik blijf zitten waar ik zit. Goed gedaan united consumers.

Wij zijn zeer tevreden

Wij worden op alle producten maandelijks op de hoogte gehouden en dat vinden we fijn.

Goed 1 jarig contract afgesloten begin 2020

Begin 2020 hebben we een goed 1 jarig contract afgesloten met een mooie welkomst bonus. Nu tegen het einde van het contract loonde het voor ons om ergens anders met betere tarieven en een nieuwe welkomst bonus over te sluiten naar een andere leverancier.

Heel tevreden

Prima service, vriendelijk personeel, ik ben al lang klant. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Prijs is laag , je krijgt elke maand een verbruik uitdraai je kan je maand termijn zelf in stellen service is prima ze helpen je goed

jullie denken mee met de klant,dat geeft binding!!!!!

Er zijn diverse mogelijkheden om als klant met jullie in zee te gaan.

Ik ben al jaren een tevreden klant en ben zeer tevreden over United Consumers

Mocht er iets, wat overigens zelden voorkomt, wordt je met een telefoontje, zonder lang te wachten, op een nette en snelle manier geholpen.

Snelheid

Aardige telefonisten

klantvriendelijk en behulpzaam

wij zijn zeer goed geholpen tijdens de overstap naar Unitedconsumers. sinds kort zijn wij klant en van de overstap naar hier hebben wij geen enkel probleem gehad .

Geen gedoe prima ervaring

Vanaf het moment van overstappen tot op heden alles vlekkeloos verlopen. Dat ik verder niet zoveel te vertellen heb zegt genoeg. Ik zou United Consumers zeker aanbevelen bij mijn contacten. Wel vind ik dat er veelvuldig reclame wordt gemaakt voor de andere diensten die UC aanbiedt, zou zeker minder kunnen.

Nog beter met klant om

Ik hoop dat negatief luistert en positief maken zonder discussies. Gr c Guvenc papenakker 7 5463LK

klasse

betrouwbaar en prima service.

afgelopen jaren nooit een probleem gehad

Zonder meer goed

een betrouwbare intermediair waar je op kunt bouwen.

Ik ben al een aantal jaren een deelnemer van United Consumers. Ik betrek energie en heb een telefoonabonnement. Ook maak ik gebruik van een tankpas voor de brandstof van mijn auto. De periodieke overzichten zijn duidelijk, volledig en voor iedereen begrijpelijk. U.C. is altijd bereikbaar voor vragen of problemen. Je wordt vriendelijk en vakkundig geholpen. Aan het eind van het jaar wordt ik verrast met een teruggave vanwege minder verbruik en een bonus. Leuk meegenomen. Afgelopen augustus heb ik mijn energieleveringscontract met 3 jaar verlengd tegen een vast tarief.

Soepele overgang, goede communicatie per email.

De overgang verliep soepel. Communicatie per email is goed. Wij zijn pas klant bij UC, maar tot op heden tevreden.

Deze organisatie staat voor je klaar

Je krijgt keurig overzichten van je energieverbruik en bespaartips. Ze zijn goed bereikbaar en als je iets wil aanpassen bereid om dat te doen Doen zaken met Engie Goed voor het milieu en de klant Top!

Exactly what I need

Correct prices with exact service

• Would you recommend us? Yes

Uitstekende, heldere service

Altijd uitgebreide doeltreffende mededelingen en service!

Heldere informatie en prima prijs.

Al enkele jaren energie via UC en tot volle tevredenheid. De besparing levert direct geld op. Men reageert snel en adequaat op vragen. (Inmiddels ook telefoon en autoverzekering via UC.)

Mobiel, gas en stroom

Ik zeer tevreden over uw bedrijf . Zelf heb ik geen klachten .

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven