Het woord wordt bij de daad uitgevoerd.

Ik heb alleen maar positieve ervaring, Maar er zijn ook nog geen problemen geweest met deze leverancier Ik ben overgestapt omdat ik het gezeur van eneco beu was. En ook omdat ik om gezondheids problemen moest verhuizen. Kreeg ik omdat het binnen 1 jaar was 100€ boete. Geen clementie en dat was de druppel die de bekende emmer deed overlopen. Ik denk ik neem zulk onbeschaamd bedrijf niet mee naar het nieuwe adres. Complimenten aan United stel me niet teleur in 2021. Wees zuinig op je klanten maar ook zeker op jullie zelf. Fijne feestdagen gewenst. Mvg Peter

Duidelijk taal en mooie aanbiedingen.

Krijg regelmatig telefoontjes met aan biedingen voor het leveren van energie, maar ik leg de telefoon altijd meteen weer neer omdat het gevoel heb dat dat wij een goed contract hebben bij UnitedConsumers. En ik verheug mij alweer over het spaarpotje wat we inmiddels alweer alweer hebben opgebouwd. Hartelijk groeten, Jan Fleumer.

Goed duidelijk en snel

Fijne snelle service ,accuraat Duidelijk. Altijd meedenkende medewerkers

Prima.

Prijzen zijn goed, en wordt bij problemen goed geholpen, Wat wil je nog meer.

Eerlijk advies. Goede en duidelijke verbruik site .

Nog steeds de allerbeste!

Wij zijn al jaren bij UC en hebben al meer dan 800 euro tegoed opgebouwd! Wij kunnen alleen aan iedereen aan bevelen!

Goede communicatie, een prettig bedrijf

Altijd op tijd de maandelijkse gegevens en een goede prijs voor de geleverde energie.

Ik ben meer dan 4 jaar met unitedconsumers

Goed koop en goed energy en gas

Openheid en altijd te bereiken

Openheid en altijd snel bereikbaar als je ze nodig hebt. Met vr.gr. Lia Leijenaar Www.kindervrienden.nl

helemaal in orde

Geduldig geholpen

Er was in korte rijd ruim 500 euro afgeschreven en ik wist even niet meer waar het allemaal heen was gegaan en ook. Kreeg ik een betaal herinnering toe heb ik gevraagd of ze alles voor mijn konden uitzoeken hoe en wat keurig alles beschreven gekregen. Heel geduldig en goede uitleg Top nogmaals dank jullie wel

Duidelijk, helder, behulpzaam en zeer vriendelijk, gastvrij!!!

Ik werd heel vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan, duidelijke uitleg op mijn vragen en goed overleg om wat te doen. Prima!!

Zeer goede ervaring in het algemeen, maar zorgpolis is verwarrend, als je ook met VGZ werkt Z

goede service en een van de weinige bedrijven waar je nog telefonisch te woord wordt gestaan, en goed wordt geholpen. Vooral voor de ouderen onder ons is dat belangrijk...

Gewelgig service

Geen enkel problemen in het last 6 jaar

Ongemerkt komt er elke maand iets op een rekening te staan . Dat geeft mij een gevoel van blijdschap: ineens een extraatje dat ik graag in december ontvang. Zo heb ik dáárvan een horloge gekocht. Heerlijk. Op naar de volgende storting.

Goede voorlichting en advies

Goed bereikbaar

Ben erg tevreden

Een mooi spaarpotje voor het einde van het jaar

Echt hulpvaardig

De door een meterwissel verkeerde eindafrekening werd netjes gecorrigeerd. De medewerkster vertelde terug te bellen en dat heeft ze ook netjes gedaan. Prima dienstverlening.

Telefonistes die nog om de mens geven, hulpvaardig zijn, niks te veel is. Niet uren in de wacht staan of 10 keer door woorden gewezen. Een verademing, ik kreeg gewoon direct iemand aan de telefoon. Jullie zijn voor mij HET Bedrijf!! Geen enkel ander kan daaraan tippen. Ga zo door

Uitstekend!!

Hallo Heb een heel goed eb gezellig gesprek gehad en ben een heel stuk wijzer. Hele goede uitleg.

SuperGoed

Lisa Verhagen luisterd naar de klant, zoekt uit, berekend en komt met een voordelig en passende advisering [energiecontract]. Zij neemt de tijd om e.e.a voor je uit te zoeken en als je het niet begrijpt, legt ze alles goed uit. Een medewerker als Lisa Verhagen zou ik zeer aanbevelen te behouden in uw bedrijf UnitedConsumers. Mvg, R. Mangrey [Klant - UnitedConsumers]

Vriendelijk te woord gestaan

Heel leuk gesprek gehad met Lisa Vijfeijken, duidelijke uitleg en snel gecommuniceerd. Ik ben helemaal tevreden Barbara van den Berg

Super goed en zeer vriendelijk geholpen en probleem opgelost

Gewoon heel goed

Ze hielp me met alles zeer vakkundig en aardig

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven