Gewoon heel goed

Ze hielp me met alles zeer vakkundig en aardig

Uitstekende medewerkers

Ze helpen mij met uitzoeken en keuze maken,

Goed bedrijf .. Perfect geholpen

Zeer goed, zorgvuldig en volledig mijn vragen beantwoord gekregen !!

Super service toppie

Altijd aardig en goede service zeer tevreden klant

goed en snel kontakt

hallo ik ben pas vanaf eind jan. 2021 klant maar wou even service op de proef stellen en wat denk je ? prima in orde!!!!

kort krachtig duidelijk

geen wachttijd duidelijke info van mw, Vijfeiken. Kon daarmee verder met aanmelden energieleveren.nl

alle vragen werden op een nette manier beantwoord

zeer goed

altijd efficiente hulp en info

Ik had twee aansluitingen op twee adressen door elkaar lopen ook door e-mail adres. Dat is met hulp van uw klantenservice opgelost

sparen met energie

energie moet een ieder betalen, uc zorgt voor een ongemerkt spaartegoed waar je iets leuks mee kan doen

Uitstekende Service en altijd klantvriendelijk

Als ik bel altijd goede uitleg en altijd klant vriendelijk

Zit goed via UC.Stap ook niet meer over naar andere energieleverancier.

Ben blij met UC goede spaargelegenheid. Met pasje voor het tanken en de kortingen die ik krijg met zorgverzekering en energieleverancier.

AL JAREN TOT VOLLE TEVREDENHEID KLANT!

Ik ben al heel lang aangesloten bij United Consumers Nooit klachten gehad . Nooit veranderd van energieleverancier. Altijd weer blij en verrast met de kortingen op gas en stroom!

Uitstekend!

Ik verander dus echt NOOIT meer van aanbieder! Dank!

Blij dat ik ooit overgestapt ben naar U.C. !!!

Door over te stappen heb ik veel geld kunnen besparen, toen Nuon overgenomen werd door Vattenfall. Ruud

Even goed als de andere aanbieders maar met een verrassend leuke spaarpot.

Ik was dik tevreden met UC energie. Ben overgestapt naar een andere aanbieder voor het welkomstgeschenk. Maar dat spaarpotje van UC mis ik toch en daar ga ik weer voor terug. Mijn zorg en auto loopt er ook. Telt lekker aan.

Duidelijk en vriendelijk

Omdat mijn zoon uit huis is en nu een eigen polis wil, kreeg ik het advies om eens mee te kijken naar de zorgverzekering via de united lijn. T werd heel duidelijk en vriendelijk uitgelegd en ik moet zeggen dat ik de informatiemail hierover niet heb gelezen dus ben heel blij dat Renate mij daar nog op wees.

Kundig, behulpzaam en super vriendelijk.

Stelde lastige vragen over een ingewikkelde zaak dat ging over o.a. het energie gebruik en de meterstanden. Alles is perfect uitgelegd. Kreeg zelfs nog een bedankje over het aangename gesprek. Voor mij persoonlijk viel er een grote last van mijn schouders . Heb om die reden dan ook United Consumers hoog zitten. Gesprekken hebben plaats gevonden : 17 nov. j.l.

De dames zijn goed gemutst

Prettig en een eerlijk open gesprek

Altijd vriendelijke mensen aan de telefoon. Wordt altijd heel goed voorzien van informatie. En.... United Consumers geeft mij gewoon een heel goed gevoel.

correct, snel en klantgericht en vriendelijk

Albert jaren hebben wij goede ervaringen met United. Van United kan Ziggo.nl heel veel leren!!!!!!!

Zoals altijd goed

Snelle reactie op vragen en altijd alles goed geregeld

Gewoon een goede en eerlijke energieprijs

Mijn energie keuze was snel gemaakt gewoon goede en eerlijke prijs op dit moment

goede klantenservice

Leuke aardige dame aan de telefoon die ook weet waar ze het over heeft. Kon mij duidelijk vertellen hoe het werkt met tarieven en dergelijke.

Uitmuntend!

Het vorige contact dat ik had met 1 van uw werknemers was zwaar teleurstellend. Als nieuwe klant werd ik niet goed te woord gestaan en zelfs meerdere malen onderbroken terwijl ik bepaalde zaken helder wou hebben. Ik vond hem zwaar onbeschoft overkomen en klantvriendelijkheid en met name nieuwe klanttevredenheid ver te zoeken. Was van plan om een klacht in te dienen. Maar goed heb daar niet de energie voor. Energie.. Lisa heeft me alles duidelijk uitgelegd. Hoe alles werkt en wat ik kan verwachten op een rustige en zeer klantvriendelijke toon. Daarom krijgt Lisa van me een 10! De eerste medewerker die ik telefonisch sprak. Een man. Krijgt een 1. En wellicht dient hij een cursus te moeten volgend over hoe om te gaan met klanten. Klantbehoud en in mijn geval was dat acquisitie. Zat nog in het termijn dat ik nog kon annuleren. Lisa bedankt voor de heldere uitleg.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven