Aardige medewerkster die duidelijk vriendelijk en vlot antwoord gaf op al mijn vragen. Er werd ook snel meegedacht en dat is heel fijn

Top! lekker snel en duidelijk

Ik heb helemaal niet in een wachtrij moeten staan wat ik eerlijk gezegd wel verwacht had. Daarna werd er snel antwoord gegeven op mijn vragen aangezien het voor mij mijn eerste energierekening betreft. Het was allemaal duidelijk en er werd met mij meegedacht wat zeker helpt bij je eerste verhuizing!

prima en snel

prima en snel

Klantvriendelijk

Het is telkens een verademing dat er bedrijven/instanties zijn die met je meedenken. Zowel aan de telefoon (waar ik regelmatig gebruik van maak) als via mail, straalt de hulpvaardigheid en het meedenken er van af.

Altijd een luisterend oor, wat goed is ze zijn goedkoop.

hele goede service, open en transparant

open en transparante informatie. Rustige manier van praten en uitleggen.

Zeer fijne klantenservice. Duidelijke afspraken en rekeningen.

Zelfs na vroegtijdig opzeggen contract blijft de klantenservice zijn opperste best doen om je netjes en snel te helpen. Dat kan ik van de grootte spelers op het energieleverings vlak niet meer zeggen.

super goeie service en vriendelijk

Problemen gehad met andere leverancier, UnitedConsumers hebben dit perfect opgelost voor mij. Altijd bereikbaar en vriendelijke mensen aan de telefoon.

Duidelijke kortingen op diverse onderdelen.

Altijd prima service. Overzichtelijke jaarrekening. Leuke website met maandelijks energie verbruik en opgebouwde kortingen.

Goede uitleg en alle info gekregen

Topp

Geen woorden maar daden

Uitstekend en snel geholpen, geen lange wachttijden en gewoon direct actie. Bovendien wordt meegedacht met de klant en niet direct in eigen belang

Zeer prettig gesprek

Zeer prettig en duidelijk geholpen over een energiecontract.

Service binnen 2 minuten

Uitstekend en doortastend!

Correcte terugkoppeling

In het weekend een vraag gesteld via de email. Op Dinsdag netjes een persoonlijk antwoord op ontvangst van de email. Geen 9 of 10, omdat het een ontvangstbevestiging is en nog geen antwoord op mijn vraag. Mocht vandaag of morgen een bevredigend antwoord komen, dan zal het wellicht opschalen naar de 9 :-)

Super goede ervaring

Snelle reactie op vragen gesteld in een door mij verzonder e-mail.

Vriendelijk en behulpzaam

Vraag over verhuizing met energielevering. Hebben mij goed geadviseerd en duidelijk uitleg gegeven. Direkt geholpen met nieuwe gegevens invoeren. Geweldig erg blij.

Uitstekend geholpen

Heel vriendelijk te woord gestaan en uitstekend grholoen

Top service!

Goede service, goede bereikbaarheid, helder uitleg over de producten.

Fijne ervaring

Goed geholpen, ruimte voor oplossing na gemiste incasso. Vriendelijk personeel dat verder mee denkt en potentiele oplossing aandraagt. Above and beyond

Good

easy acces to services trought the web. good support when needed.

Kan alleen maar heel positief zijn.

Kan alleen maar positief zijn.

Prima uitleg van de energienota's

Uitgebreid te woord gestaan

Heel goed service!Mederwerksters van de klanteservice aardig,duidelijk e corect!

Mederwerkster klaar om te helpen,netjes gedrag,goede uitleg!

Beste aandacht voor uw energie leveranties

Goede info maakt goede keuzes

Perfect.

Grandioos! Ik had problemen met inloggen. Lukte voor geen meter. Heb een hele goede hulp gehad van united. De dame heeft me prima geholpen, en nu kan ik weer in de app komen. De dame was heel vriendelijk en behulpzaam. Mijncomplimenten voor de goede service.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven