Moet beter kunnen

Al jaren bij United voor bijna alle diensten. Een camper is noet te verzekeren helaas en met een beetje onderhandelen ben je rechtstreeks bij Vodafone goedkoper uit. Het lokkertje "tegoed" is niet meer van deze tijd. Geef gewoon strakke messcherpe prijzen en acteer op bijvoorbeeld camperverzekeringen.

contract en eventuele aanpassingen verloopt goed

toegankelijke en goede informatie en informatie mogelijkheden

Praktisch en goed

Alles onder 1 dak. Perfect.

Goede energieprijzen

Eerlijk en betrouwbaar bedrijf. Goede klantenservice.

PERFECT

perfect....................................................................................................................................................................................................................................

redelijk; op vragen volgt snel een reactie:

3 jaarcontract afgesloten, onduidelijkheid blijkt achteraf, overheid kan delen jaarlijks aanpassen, maar niet duidelijk is wat onder overheid valt. Op enkele offferte delen staat bv, 3 jaar vast, blijkt nu toch overheid te zijn, pakt soms positief en soms negatief uit. MAAK DUIDELIJKER OFFERTES ZODAT MISVERSTANDEN VOORLOMEN WORDEN.

Precies zoals ik verwacht van een/mijn energieleverancier

(Bijna) geen omkijken naar.

Prima.

Nooit echte problemen en steeds vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen

Mijn inziens de beste energie adviseur

In meeste gevallen kregen we geld terug

goed overzicht

Met United Consumers Energie krijg ik een goed beeld in mijn energieverbruik. Je moet wel weten of de getrokken conclusie van meer os minder dan gewenst voor jou van toepassing is want er zijn omstandigheden die alleen jij kunt weten.

Nooit meer iets anders

Altijd duidelijk, geen onverwachte veranderingen, een goede prijs en dan ook nog sparen! Ik ben al jaren bij United Consumers

Prima evaring, overzichtelijk en duidelijk

Positief

Goede service en transparant.

Vooral de spaartegoeden doen het bij mij goed. Ze worden prima besteed. Ik vraag me alleen af of de slimme meters in de meterkast, vooral die van elektrisch wel goed werken. De rekening blijft hetzelfde hoewel het verbruik minder wordt. Maar dat staat mogelijk los van de organisatie.

Als je belt, is er altijd een goed antwoord - op de website soms niet gemakkelijk om te zoeken

Ik heb mijn spaartegoed aangevinkt om apart te zetten en niet uit te betalen. Dat werkt niet, want ik zie niet, dat het saldo groeit

zeer tevreden

een jaren lange tevreden klant.

Fijne service

Bij United ben je een mens en geen nummer. Vriendelijke mensen aan de telefoon

Prijs/kwaliteit

Hou niet zo van iedere keer veranderen. Het zou fijn zijn dat klanten die al lang gebruik maken van jullie energie, dat die beloont worden. Kijk als voorbeeld naar de ANWB. Met vriendelijke groet, Kees Potters,

sparen met gemak

ik heb dit al jaren , enige wat ik jammer vind dat ik geen korting meer krijg op mijn zorgverzekering

Goede service en prijs

Goed bereikbaar denken met je mee en geven advies. ook kun je zelf online al heel veel regelen.

correct en mee denkend

staan je altijd bij.

Prima!!!

Altijd goed overzichtelijke website en inzicht in de overeenkomsten en grafieken. Leuk om mee te kijken met handige tips! Nooit geen problemen. Makkelijk omzetten v tarief. Eenvoudig in gebruik app. Spaarvarkentje zeer tevreden mee en al heel leuk cadeau kunnen afnemen!!!

Wordt altijd snel geholpen en te woord gestaan. Tot nu toe tevreden. Alleen wat betreft de Energie iets minder omdat het niet als een van de goedkoperen uit de energie vergelijkers komt. Als je op zoek bent naar beter tarief is nogal ingewikkeld..waar zitten de haken en ogen. Zou graag willen voor gunstiger contract.

Betrouwbaar

Alles prima geregeld!

Ik ben heel erg tevreden over United-Consumers

We zijn altijd goed behandeld

Duidelijke website en snelle service

Zie boven

Luchthavenweg 20