Ik ben zeer goed geholpen door Lisa van Vijfeiken en collega's

Ondanks moeilijke tijden wegens Corona ben ik steeds teruggebeld of gemailed door mevrouw van Vijfeiken of ze liet een bericht achter voor haar collega's om contact met mij op te nemen. Dit heb ik ervaren als goede service.

Uitermate tevreden

Jullie zijn zeer klantvriendelijk en klantgericht

Snel contact en uiterst vriendelijk en volledig geholpen!

Snel contact en uiterst vriendelijk en volledig geholpen!

UnitedConsumers een Naam die past bij elke trouwe Klant gewoon TOP.

Ik zit al enige jaren bij U C en heb sindsdien alleen maar profijt gehad. Goede service, vriendelijke medewerkers en emails die snel geantwoord wordt. En niet te vergeten de spaarprogramma die mij altijd heeft geholpen in tijd van nood. Ik blijf altijd bij United Consumers. Maak kennis met U C en je zal nooit spijt krijgen.

Heel prettige ervaring zonder problemen

Heel fijn ook met dat spaartegoed wat je altijd kan uit laten keren op het moment dat je het nodig hebt. Geen problemen.

Ben zeer tevreden over UCE!

Ben al jaren klant bij UCE. Het is zeer prettig bedrijf. Ik krijg duidelijke mailtjes, oa over de opgebouwde korting, en of ik die wil laten uitbetalen of wil opsparen. Als ik het wil laten uitbetalen krijg ik weer een mailtje wanneer het op mijn rekening komt. Het contact is heel prettig, enz. enz....... Zo kan ik nog lang doorgaan! Ga zo door. Hartelijke groeten, Lies van Klink-van Elsen

uitstekend

ben reeds jaren bij UC en ben zeer goed te spreken: goede aanbiedingen,service .

Geweldig goed bereikbaar en hulpvaardig

Bij het opgeven van de meterstanden kon ik alleen de goede meterstand van het gas aangeven. Maar ik maakte steeds een fout bij het doorgeven van stroom. De hulp die me geboden werd en het geduld verdient in een woord een zeer grote pluim!

prima g

prima geregeld duidelijke overzichten en service

snel, overzichtelijk, accuraat en vriendelijk

Fijne manier van energieleveren en een vlotte afhandeling. Een overzichtelijke aanvraagpagina en goede prijzen.

snelle service bij evt problemen/ vragen.

Bij een vraag/ probleem netjes en snel geholpen.

Super service

Vriendelijk, service gericht, denkt met je mee :) erg behulpzaam. Ze nemen de tijd om alles uit te zoeken en helder uit te leggen. Fantastisch om klant van jullie te zijn , gezien we gezellig korting aan het sparen zijn.

Zeer prettig, duidelijk en deskundig gesprek

De mevrouw/juffrouw (Roos) was van begin tot en met eind, zeer vriendelijk en geduldig. Ze nam de tijd om naar mij te luisteren en ondertussen, zocht ze naar de nodige info, maakte al een vrijblijvende offerte dat ik vrijwel meteen na het gesprek ontving. Ze had duidelijk kennis van zaken, kwam gelijk 'to the point', was meedenkend en zeer begripvol, dat ik op zoek was naar de goedkoopste aanbieder... Een aanwinst en visitekaartje voor uw bedrijf.

weten de vraag direct te beantwoorden

Wilde historische gegevens en konden direct verstrekt worden

SERVICE met hoofdletter.

Aanpassing maandlasten worden na telefoontje direct aangepast. Ongemerkt spaar je door dat de kortingen bijgeschreven worden.

Heel behulpzaam en nam haar tijd voor mij

Echt heel erg veel ervaring

Ik.heb net met Melanie gepsroken Ze was heel aardig geduldig en meteen handelen en meedenkend Ik zou er heel zuinig op zijn want ze zet zich voor honderd procent in Dankewel en een heel fijn wekend Mvg marian Ps in ben geen klant geweest

Uitmuntende service

nu twee maal gebeld en niet eindeloos een bandje horen met keuzes of minuten lang in de wacht. Nee, meten geholpen op een zeer vriendelijke en behulpzame manier. Een voorbeeld van service gericht klanten te woord staan.

Zeer prettig en met veel geduld geholpen!!

Ik heb gebeld met Renate over het verlengen van onze huidige energiecontract. In alle rust en met veel geduld geholpen!!

Ik heb net contact gehad . En ben super geholpen, goed uitgelegd en ben zeer tevreden.

Het is fijn om met UnitedConsumers zaken te doen. Daar krijg je Energie van.

Als je vragen hebt, graag geïnformeerd wil worden, dan moet je United Consumers bellen. Iedereen wil u graag van advies dienen en wij hebben de ervaring dat het voor niemand te veel is. Onze complimenten voor het gehele team. Zeker een aanrader voor de vele verschillende discipline waar men u een advies over kan geven.

Ben zeer tevreden

Bij United consumers word je altijd met plezier geholpen ga zo door vriendelijke groeten Theo

Bente hielp me proactief vanuit de informatie waarnaar ik op zoek was.

Bente weet wat klanten willen, heeft alle informatie snel en overzichtelijk bij de hand en per email verzonden. Rolmodel!

Melanie dacht mee....en legde het duidelijk uit !!!

Fantastisch en begripvol.

Luchthavenweg 20