probleem opgelost goeie service . de gene die ik aan de telefoon had verstaat dr vak heel goed heeft me goed geholpen dank

Zeer accuraat en duidelijke communicatie

Sinds langere tijd gezeten bij Vattenfall voorheen Nuon , nu overgestapt, prima keuze geweest .

Goed bedrijf waar je veel kan verdienen

Ik ben zeer tevreden over UnitedConsumers Alle producten die voor iedereen veel geld kan besparen ik heb al paar keer mijn verdiende geld opgevraagd en dat was binnen 3dagen al op mijn rekening gestort. Daarom moet iedereen is moet hij wat je kan verdienen ik beveel het iedereen aan.

Lekker goedkoop en alles zelf bij te houden als je wlt-

Wat een verrassing om te lezen dat ik op mijn eindafrekening nog geld tegoed had. Terwijl ik toch tussentijds de maandpremie regelmatig had bijgesteld; ook zo lekker makkelijk.. Toch fijn om weer een gespaard bedrag uit te kunnen laten keren. Ik zou niet meer willen ruilen.

Goed en duidelijk geholpen

prima advies

prima advies

Erg goed

Flexibel : maandbedrag kon in overleg op eigen gekozen datum worden overgemaakt. Duidelijke en makkelijke eigen costumers-omgeving; alles wordt zonder gedoe helder beschreven. Kundige en zeer behulpzame klantenservice die altijd goed te bereiken is.. Top!!

Wat een verademing, een klantenservice die meteen helpt!

Na het aanleggen van zonnepanelen wilde ik het voorschot aanpassen. Ze zijn goed bereikbaar op het lokale nummer en na het keuzemenu (maar één van de diensten kiezen en klaar!) kwam ik bij een uiterst vriendelijke dame die mij (na het controleren van mijn gegevens) binnen no time had geholpen aan een aangepast voorschot.

Snel, vriendelijk en helder!

Zie score en zinnetje

Snel en vriendelijk geholpen bij de overstap naar een andere woning. In een mum van tijd geregeld.

Attent, vriendelijk en kundige klantenservice

Vraag werd op zeer vriendelijke, eerlijke en kundige wijze perfect beantwoord. Was het overal maar zo!

commercieel en communicatief ijzersterk; administratieve zaken zwakker

Goede klantendesk vriendelijk en professioneel administratief wat zwak

Prima service en uitleg

We hebben nog nooit in alle jaren zo'n goede en prettige service aan de telefoon gehad voor informatie en inlichtingen over ons energie en electra jaarabonnement, hetgeen wij vorig jaar bij u hadden afgesloten. Ook leggen zij alles heel duidelijk en geduldig uit. Tevens kregen wij laatst een keurige berekening per email met uitleg hoe wij het zelf konden berekenen. Echt top. Ga zo door.

Betrouwbaar, overzichtelijk, gemakkelijk en prettig contact

Deze trefwoorden geven onze ervaring van het afgelopen jaar weer. Alles is steeds keurig gegaan. De feedback dat er ook andere diensten worden aangeboden van UC en dat dit hinderlijk zou zijn heb ik van anderen gelezen maar ik kon me er niet aan storen omdat het alleen per mail was. Telefonisch zou ik wel vervelend hebben gevonden. Ik kan iedereen UC aanraden. De reden dat wij nu een andere leverancier kiezen voor het komende jaar zit hem in een gering financieel verschil. Sinds NUON 12 jaar klant zijn niet honoreerde met 'trouwe klanten' korting terwijl ze aankondigden dat vanaf toen te gaan doen, en de 'teller' dan ging lopen, stap ik jaarlijks gewoon over naar wie dan het voordeligst is voor ons. De overstap zegt dus alleen iets over het tarief dat we konden krijgen maar niet over UC voor wat betreft de rest!

meedenkend

Meedenkend en meewerkend. Snel in reageren en op prettige manier.

een vraag binnen paar dagen antwoord :)

Ik had een vraag gesteld via chat, over het termijnbedrag en had al binnen een paar dagen antwoord Zeer tevreden :)

Correct geholpen!

Ben heel blij met United Consumers! Ben al vanaf 2008 klant. (doen jullie daar nog iets extra`s voor?)

Zeer snelle en deskundige reactie op mijn vragen

Naar aanleiding van mijn jaarrekening had ik per mail een vraag over de berekening van de variabele kosten en de verhoging van mijn tarieven aan het einde van mijn jaarcontract. Vandaag, de volgende dag, werd ik gebeld door een vriendelijke medewerkster Virginia of het gesprek gelegen kwam. Belde een uur later terug. Zij had zich al voorbereid op de vragen uit mijn email en gaf een uitgebreide toelichting op de berekeningen en reden van de verhoging van de tarieven en dat UC niet dezelfde tarieven kon aanbieden als de tarieven voor een nieuwe klant. Wat opviel was de prettige manier van benaderen en nu eens niet de opdringerige wijze zoals zo vaak gebeurt als het om afsluiten van contracten gaat. Bedankt en ik kom in de toekomst zeker terug als de tarieven weer aantrekkelijk zijn. Met vriendelijke groet, Donald

Uitmuntend goed geholpen

Ik ben door de medewerker van de klantenservice uitmuntend goed geholpen. Hij gaf duidelijke en makkelijke uitleg. Ik heb niet de wachtrij gestaan. Werd gelijk geholpen. Ga zo door.

een hoge mate van het bieden van hulp en klantvriendelijkheid

medewerkster toonde zich zeer geduldig en behulpzaam en heeft op snelle en correcte wijze mij geïnformeerd en daarmee gerustgesteld!

Betrouwbaar, behulpzaam, snelle reacties op vragen

Indien ik een vraag heb en contact opneem met UC dan krijg ik een supersnel antwoord en goede adviezen. Ben zeer tevreden met en over UC en zal ze zeker aanbevelen en niet alleen voor Energie, maar ik voor o.a. Zorgverzekering.

Enorm snel geholpen , duurde nog geen minuut tot er een vriendelijke medewerker opnam en dat op een tijdstip (19.00 uur) dat er veel mensen naar dit soort bedrijven bellen. Geweldig! groet, blije en trouwe klant

Service

Altijd goed en service gericht. Met vragen altijd wel een goed antwoord waar je verder meekunt.

Komen hun afspraken niet na!

Slecht, ze hadden me toegezegd dat ik kosteloos kon overstappen van mijn vorige energieleverancier, maar later bleek dat ik tóch €150 kosten moest betaling. Na een mail hierover mijnerzijds was hun antwoord: je hebt nu zo'n scherpe prijs van ons dat we die €150 niet meer gaan vergoeden. Ben meteen helemaal klaar met hun. Over een jaar maar weer een ander

Er wordt wel aan meedenken gedaan, maar niet aan nadenken

Gezien de dalende energieprijzen, heb ik diverse pogingen ondernomen om tot een dialoog te komen. Over goed 6 maanden kan ik kosteloos overstappen. Het lijkt mij dat u graag klanten wil behouden. Het moet toch mogelijk zijn om tot en vergelijk te komen

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven