fantastisch gewoon

snel en goed geholpen

Prima!

Alles goed geregeld, Keurig afgewerkt! Bedankt.

Zeer goed!

Al jaren zeer tevreden over de service van United consumers. Nooit klachten, altijd voordelig en heel fijn dat je toch een lekker spaarpotje opbouwd.

Goede ervaring

Je wordt altijd snel en deskundig geholpen.

Goedkope producten en ook nog sparen.

Al sinds 2003 lid van United Consumers, en al ruim 3700 euro uitbetaald gekregen. Dat is nog eens lekker, goedkope diensten en ook nog eens sparen. Ik kan het iedereen aanraden maar de keuze blijft altijd bij de consument.

is de beste energieleverant die ik in42 jaar heb gehad.

deze is topklasse voor mij.

Ik ben super tevreden.

Ik wil dat dit nog lang zo blijft en dan hoef ik nooit te veranderen.

prima ervaring tot nu toe

alles word goed uitgelegd

Al jaren de beste!

Sinds ik lid ben van UC, heb ik alleen maar voordelen gehad!

snel geholpen, snelle reacties op vragen

overzetten energie naar nieuw adres soepel verlopen. op een vraag krijg ik snel antwoord. Fijn!

Snel en correct

Zie hierboven.

Heel goed,nooit klachten!

Het tegoed wat je opbouwt is prettig,kun je toch weer iets leuks mee doen!

Heel blij mee

Ik krijg korting en hou nog geld over wat je leuk kan sparen

Uitstekend goede hulp en service

Goede prijs verhouding prima kortingen.

Goede Service

In de laatste weken door allerlei instanties gebeld tot ik er gek van werd,maar ik blij waar ik ben.Ik zie niets in overstappen.

perfect

De presentatie is duidelijk, de gemaakte afspraken worden volgens afspraak uitgevoerd. Dit geeft een heel prettig gevoeld.

Lekker gespaard laat ik 2 keer per jaar uitkeren en doe er leuke dingen van.

Alles oke

Goede uitleg en goede service

mijn ervaring is goed.

klantvriendelijk

nog maar net overeenkomst, de toekomst zal het leren maar heb er alle vertrouwen in

Prettig sparen voor vakantie of sinterklaas

We doen dit al jaren. Leuk om af en toe iets extra te krijgen

In een woord.....Zeer tevreden!!!!!

Zie boven

Wij zijn dik tevreden

Wij zijn al jaren bij jullie ziektekosten en energie. Prima tevreden.

Prima service maar geen enkele normale opvolging als het contract afloopt.

Als je energie contract afloopt volgt er geen deugdelijk follow-up waardoor ik heb gekozen voor een andere aanbieder.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven