GOEDE SERVISE

NOOIT PROBLEMEN

Doen wat ze beloven

Zijn altijd duidelijk als je contact opneemt, en ook snel bereikbaar!

Super service

Zijn altijd bereid je goed te informeren

Prijsverlaging

Nog voordat mijn contract inging werden de energie prijzen verlaagd. United gaf mij die verlaging NIET. Gevolg 1 vol jaar betaal ik teveel. Geeft mij geen fijn gevoel.

Trage en zeer late jaarafrekening

traag in alles

Slechte communicatie

Gelukkig tot nu slechts eenmalig hoeven te mailen met UC. De eerste reactie was ver beneden peil. Mijn vragen en opmerkingen waren nauwelijks gelezen en afgedaan met standaard antwoorden (knippen en plakken) met daarin foute gegevens door iemand die de Nederlandse taal niet of nauwelijks beheerst. Na diverse mails kreeg ik uiteindelijk een correct antwoord. Ik wil de verbruiksoverzichten zelf op mijn pc hebben staan, en daarvoor moet ik ze dan kopiëren (en dan dus in delen omdat ze niet op het scherm passen). Stuur ze aub als pdf mee met de mail of maak het mogelijk ze in het account te downloaden. Alle andere energiebedrijven waarmee ik te maken heb gehad doen dat. Over dit onderzoek: Ik hoor anoniem te kunnen reageren, maar u geeft daarvoor geen mogelijkheid.

slecht

Bij andere energie leveranciers kun je bijhouden wat je verbruik is en of je termijn bedrag nog klopt. Bij united consumers kan dat niet. Het is dus een grote verassing of je te veel of te weinig hebt betaalt. te veel is niet zo erg, dan krijg je geld terug, te weinig is balen. Hoe veel moet je bij betalen, en heb je dat geld er nog liggen. mijn contract duurt nog twee jaar en dan ben ik weg. Had ik van te voren geweten dat je je verbruik niet kunt monitoren, dan had ik dit contract nooit afgesloten.

heel tevreden

goede service voor een aantrekkelijk tarief. altijd netjes en duidelijk te woord gestaan en uitleg gegeven.

Wij zijn prima tevreden met de geleverde diensten van United Consumers.

Sinds 1 jaar klant en bevalt tot nu toe prima.

Onze ervaring is goed

Wij zijn voor de tweede keer bij United consumers gebleven Dat zegt al genoeg

Zeer slecht bedrijf. Geen aanrader

Maandelijks ontvang je een overzicht van je verbruik met de prijzen. Wanneer je dan alle bedragen van een jaar optelt moet dat kloppen met de jaarnota's. In ons geval was er echter een verschil van € 170,73. Commentaar van United Consumers: Echter worden in deze overzichten geen rekening gehouden met de vaste leveringskosten, en netbeheerkosten. Dit is de reden dat u minder terug heeft gekregen dan dat u zal verwacht had. Ook wachten wij al vanaf 10 april op teruggave van onze jaarrekening. Kortom: United Consumers : NOOIT WEER!!!

In één woord: Waardeloos

UC vraagt mij de begin meterstanden door te geven. Doordat bij de netbeheerder fouten worden gemaakt worden de foute meterstanden die de netbeheerder hanteert aangehouden.

Beste prijs voor de beste kwaliteit.

Back office is goed te bereiken, zelfs bij thuiswerken ivm corona crisis zijn de mensen goed behulpzaam.

Terugbetaling teveel betaalde energie laat lang op zich wachten

De eindafrekening voor stroom en gas zou 25 april 2020 plaatsvinden. Gas heel iets bijbetalen (6 euro) stroom voor bijna 5 termijnen terugkrijgen. De bijbetaling van 6 euro was er in no-time af. De uitbetaling door UC heb ik nog steeds niet (1 mei) binnen. Ik heb gemaild (advies van hen in Coronatijd) maar ook gebeld. De medewerkster aan de telefoon was niet klantgericht want "ik was niet hun enige klant en daarbij kon de terugbetaling wel 5 werkdagen duren". Daarna had ik mijn hoop gevestigd op een goede reactie via mail. Nou dat was ook zeer teleurstellend "u hebt al gebeld en ik ga ervan uit dat het is opgelost"....Daar kon ik het mee doen Ik zit nog steeds te wachten om mijn geld

Slecht

Al een paar keer wijziging door gegeven van rekeningnummer, dat steeds door het systeem van UC naar het oude rekening nummer wordt omgezet. Daarna ontvang ik een aanmaning met extra incassokosten elke maand, met het bericht dat ik meerdere malen per brief of mail hierover geïnformeerd ben. Dit is niet het geval, alleen de mail met extra incassokosten wordt verzonden. Heb spijt dat ik een contract heb getekend voor 3 jaar, ik onderzoek nu de mogelijkheden om over te stappen naar een andere leverancier die bereid is eventuele boete kosten over te nemen.

Slechte uitleg over tarieven

Had 3 jarig contract. Tarieven dus vast (behalve toeslagen van overheid e.d.) Kreeg na een jaar een overzicht waar andere terieven op stonden dan contract. Heb via mail 3 keer uitleg gevraagd, maar voor mij zeer onduidelijk. Gelukkig gingen we verhuizen dus conntract op kunnen zeggen.

Geen antwoord op mijn vraag via klantenservice

Ik heb een vraag gesteld over mijn contract en eventuele overstap, maar geen antwoord gekregen terwijl de website beweerd dat er binnen één werkdag wordt beantwoord. Helaas...... niet dus.....

Matig.

Spijtig dat ik 3 jarig contract heb getekend.

Te weinig informatie

Ik heb een energie contract maar kan niet kijken of mijn gebruik strookt met mijn maandbedrag.

Te weinig inzicht in huidige stand van zaken.

Heb een jaarcontract voor energie en gas. Maandelijks betaal ik hier een voorschot. Met de huidige overzichten is het voor mij niet mogelijk om een overzicht te krijgen hoe mijn verbruik is tov mijn betaalde voorschot. Met andere woorden, ik weet niet of ik op het eind bij moet betalen of nog geld terug krijg.

Niet nakomen van afspraken

Ondanks een paar keer telefonisch overleg ivm volledig foutieve eindafrekening geen beloofde terugkoppeling maar toch ten onrechte een veel te hoge incasso gedaan. Ze wentelen fout van vorige energieleverancier op mij af en heb ze verteld dat de rechter er maar over moet oordelen. Heb inmiddels de automatische betalingen geblokkeerd.

Wel veel e-mails over andere producten maar niet wanneer er verlengd word

Voor de tijd geen informatie gehad over de nieuwe tarieven. Ook het niet nakomen van terugbetaling .Terugbetaling gas wel op tijd.Terugbetaling elektra zou omstreeks 25 april zijn nu 1 mei nog niets gezien

Beter de klant op de hoogte houden

Door problemen binnen jullie betalingssysteem krijg ik mijn nabetaling niet, te laat terug. Jammer dat ik daar zelf achteraan moet bellen. Was beter geweest dat u de klant had geïnformeerd.

Duurder

1e verbruikers rapport viel heel erg tegen. Duurder dan vorige leverancier

Te duur

Door een slimme truc wordt de gas en elektro rekening gescheiden waardoor je gaat denken goedkoper uit te zijn wat daadwerkelijk niet het geval is. Ik stap dit jaar direct over.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven