te duur

De kosten voor stroom en gas worden elk afzonderlijk in rekening gebracht. Ik betaal momenteel ca € 80 meer dan vorig jaar.

Verwarrende voorwaarden.

Overstap naar united consumers heeft me erg veel geld gekost. Minachting van klantenservice naar mij als klant.

betrouwbaar en prima service.

Al jaren betrouwbaar en correct.

Nog geen ervaring

Nog geen ervaring

Goede service, voordelig en duidelijk!

Tot nog toe ben ik heel tevreden. Op de site kan ik mijn verbruik volgen. Alle informatie die ik wil hebben is overzichtelijk samengesteld. En ook belangrijk United Consumers is voordelig!😂

Ik wordt goed geholpen en de korting is top.

gewoon heel erg goed.

ik heb al een jaar of 12 levering van elektriciteit en gas en dat bevalt mij heel erg goed.

zoals het hoort

Overzichten van verbruik zijn pas heel laat in te zien, was voor mij met net nieuwe zonnepanelen licht frustrerend.

Zeer meedenkend, overzichtelijk, helder en juiste prijzen! Dus ik zegt UC denkt met je mee! 👍

Ik ben nog te kort klant om iets zinnigs te kunnen zeggen.U bent voordeliger dan mijn vorige aanbieder.

positief

gaarne zou ik tussentijdse aanpassingen willen zien t.a.v. tarieven, de prijzen op de energiemarkt kelderen zoals nu. tevens wil ik de maandelijkse standen van mijn energieverbruik makkelijker kunnen aflezen nu kan dat alleen via wachtwoorden e.d. dit kan mijns inziens veel simpeler. een mail met dit is uw verbruik gas en dit uw verbruik elektro is meer dan voldoende.

Samen geld besparen

UnitedConsumers maakt het mogelijk om geld te besparen. Ze zorgen voor gunstige prijsafspraken en houden je keurig op de hoogte van je verbruik.

heel tevreden

altijd vriendelijk en correct te woord gestaan

Heldere info..

Gewoon dikke prima

Nooit problemen

Alles digitaal, goede communicatie, en ook nog 'n spaarpotje wat al aardig oploopt

Positief

Duidelijke informatie. Goed overzicht van je gebruikskosten. Elke maand een update. Telefonisch bereikbaar !! heel belangrijk dat je kan bellen en met je vragen terecht kan.!

Prima op kleine details na

Het is een prima spaarprogramma op alle fronten. Er zijn alleen kleine detals die jammer zijn.

meerdere malen prettig konktakt gehad met de klantenservice

de kontakten waren goed en vlot

BEETJE VREEMD DAT 2 BEDRAGEN WORDEN AFGESCHREVEN

Zoals boven al vermeld vind ik het raar dat er twee bedragen per maand worden afgeschreven. Waarom niet gewoon een bedrag voor alles. Nee, er is een splitsing tussen gas en elektra.

Goede ervaring

Makkelijk aanmelden, duidelijke uitleg over de site, duidelijke afrekeningen. Nadeel: regeling over vergoeden van overstapboete van vorige leverancier.

Goedkope tarieven voor stroom en gas,en daarnaast spaar je ook nog

Zonder problemen

Als gaat ongemerkt en zonder problemen. Duidelijke facturen en goede inzich. Open en transparant.

Niets te klagen, snel en gemakkelijk

Destijds zonder problemen overgestapt, een stuk goedkoper dan m'n vorige energiecontracten. Alles naar wens.

Handig en vertrouwd om alles onder een dak onder te brengen

Overzichtelijk en een geruststelling dat het voor je wordt geregeld, en een duidelijk overzicht heb over maandelijks gebruik enz.

Alleen vervelend dat er weer een code en wachtwoord nodig is om je verbruik en het gespaarde bedrag te kunnen zien

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven