Goede prijs, uitstekende service

Bij de vorige, grote, energieleverancier, kom je in een keuzemenu en moet je uiteindelijk nog wachten. Als je dan iemand aan de lijn krijgt, begrijp die het probleem niet en moet je het tien keer uitleggen. Bij UnitedConsumers, wordt je gelijk geholpen. Ze begrijpen je vraag ook gelijk en denken mee. Ik was ook erg verrast over de afrekening. De maandtermijn was al lager dan bij de vorige leverancier en nog kreeg ik veel geld terug aan het begin van het nieuwe jaar. Met dank aan de opgebouwde korting. Maar blijkbaar ben ik opgelicht bij de vorige en ook door die daarvoor, overigens. Als ik nu naar een vergelijkingssite ga, ben ik tot op heden nog altijd goedkoper uit bij UnitedConsumers.

Zie boven; gewoon top

Hele goede ervaring

Door mijn zus kennis gemaakt met UC. Ik heb gebeld en zeer vriendelijk geholpen. Maandelijks krijg ik mijn verbruik te zien en tips om meer te besparen.

Het beste service! Ik raad het iedereen ann !

Super grup !

goede ervaring opgedaan

Als klant zijn wij zeer tevreden over de energie die u ons aanbiedt en ook dat u ons erop wijst dat wij de energiekosten omlaag kunnen brengen

NIETS OP AANTEMERKEN

GOEDE SERVICE MAAR VEEL TE DUUR. [375 EURO]

Tot op heden goede ervaring

Met meerdere aspecten goede ervaring mar UC

prijstechnisch een goede energieleverancier

mijn ervaring is dat wanneer je zelf niet blijft vergelijken alles bij het oude blijft, willekeurig welke energieleverancier je hebt, als de energieprijzen dalen wordt je niet ingelicht, ik heb wel vergeleken en heb als alles goed is per volgende maand een andere leverancier

geweldig

mijn 1e jaar bij UCE was even wennen, maar wel positief.

Niks mis mee

Wat ik wel vind er komen overal aanbieding Van bedrijven met goedkopere energie Zit te denken zit ik nog wel goed bij UC Energie Omdat de prijzen momenteel nu dalen. De andere bedrijven bellen je helemaal suf

goede structuur van informatie en zeer toegankelijk

De jaarrekeningen zijn duidelijk en de tussentijds standen begrijpelijk.

Super fijn bedrijf

Wordt goed geholpen bij vragen . En alles wordt snel geregeld en snel zichtbaar in mijn eigen account.

Goede

Ik ben blij

Geen problemen precies wat je verwacht

Het is dat ik ergens anders veel goedkoper uit was doordat de energie prijzen zo extreem zijn gedaald in een hele korte tijd dat ik ben overgestapt want UC werkt perfect.

Ik ben blij dat ik ben overgestapt. Alles prima geregeld.

Niet te moeilijk met betalen

De reden dat ik van een andere energieleverancier ben overgestapt na UC is omdat ik hoorde dat ze niet gelijk in de stress gaan als betaling iets later is.

Gewoon goed

Niks op aan te merken

Prima ervaring

Ik heb hele goede ervaringen met United Consumers, staan je vriendelijk te woord reageren snel op een mail en denken met je mee, ik zal niet zo snel meer veranderen van maatschappij want ben hier echt heel tevreden over, gezien mijn ervaringen met andere maatschappijen springt United Consumers er echt bovenuit

Verhuizing en als over zetten Uitstekend gedaan .

Probleemloos en goedkoop (met korte looptijd)

Overgestapt via Energieleveranciers.nl en een goede deal voor een jaar. Helaas was het na een jaar toch weer voordeliger om over te stappen. Daarin onderscheidt UC zich niet.

Prima energieprovider ! Nu 9 maanden lang.

Na Komende 3 tot 4 maanden volgt jaarafrekening en zal blijken hoe dat uitvalt. Ben vol goede verwachting.

Samen sterk!

Het zit al in de naam: united. Door samen leveranciers uit te zoeken om voor de consument de beste prijs te regelen, dat is de opzet van UC. Alle kadootjes -waarmee leveranciers klanten proberen te lokken- ten spijt is UC ontstaan door als groep een vuist te kunnen maken tegen de ‘grote jongens’. Hoewel er meer initiatieven in deze richting zijn (als ‘vereniging eigen huis’ en Consumentenbond) is UC heel breed bezig om goede prijzen te krijgen voor vele energiebronnen. Als deelnemer heb je daar profijt bij. Ik ben er blij mee!

Alles is prima geregeld.

Op diverse afdelingen zijn er goede mensen op zijn plaats.

Ik vind tot nu toe super geen probleemen niks ben blij met unitedconsumers👍🏻

vind het prettig maandelijks het verbruik door te krijgen

Na de eerstejaars factuur moest ik voor gas bijbetalen én is inmiddels afgeschreven, voor elektra zou ik terug krijgen, hetgeen (1-5-20) nog niet is bijgeschreven. Het zou op ca. dezelfde data worden bij/afge-schreven. Ik heb nog wel even geduld.!!

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven