Contract loopt niet synchroon met afrekening

Ik vind het stom dat als je een contract afsluit, er dat de voorgaande periode afgerekend wordt. Ik vind dat de jaarlijkse factuur synchroon moet zijn met de contract periode.

Geen verkeerde keus geweest

Is overzichtelijk en de informatie die de klant nodig heeft om een contract aan te gaan.

What you see is what you get!!

overstappen van voormalige gas- en energieleverancier naar United Consumers ging geruisloos én voordeliger uit.

Zeer goede ervaringen.

Zeer correct en met een doel.

Ik ben zeer tevreden over de geleverde producten die ik bij jullie afneem en afgenomen heb, vorig jaar nog een mooi bedrag uitgekeerd gekregen van het spaar te goed welke ik in het verleden via mijn zorgverzekering had opgebouwd, ik ben door jullie zelf benaderd in deze, want ik had dat helemaal vergeten. Dus ik beveel jullie zeker aan

Goede ervaring

Goede service, vriendelijk personeel. Niet duur

goede prijsverhouding

Van veel van mijn premies die ik betaal krijg ik ook weer een mooi centje terug

Kadootjes sparen

Ongemerkt spaar je voor leuk dingen

goeie service heb jaren teveel betaald bij anderen

Ben veel te lang blijven hangen bij een andere energie leverancier. Onterechte trouw. Nu betaal ik minder, ik vind het spaarsysteem fijn, kreeg daardoor voor het eerst sinds jaren geld terug. Prettig als ik vragen heb hoe ik te woord wordt gestaan aan de telefoon UnitedConsumers een aanrader.

Werkt prima.Overstappen is makkelijk.

Prima goed geregeld

Ben tevreden en intussen ook nog een spaarcentje

Beste energieprovider tnt

UC is, op basis van mijn ervaring met andere providers, de beste die ik tot nu toe ervaren heb

Alles verloopt prima. Bedragen worden middels automatische incasso afgeschreven, dus je hebt er geen omkijken naar. Enig minpuntje wat mij betreft is dat de maandbedragen naar beneden worden bijgesteld als je bij de eindrekening geld terug krijgt. Dit is niet gevraagd of gemeld, maar zag ik aan de afgeschreven bedragen op mijn rekening. Ik had de bedragen liever zo gehouden zoals ze waren.. Buiten dat is de levering, afrekeningen, service e.d. prima.

komen hun afspraken na !!!!!

Heel goed !

Heel erg goed geholpen

Fijne app en overzichtelijk.

Komen alle afspraken na

Zoals gezegd komen alle afspraken na,en duidelijk in de communicatie

de mensen zijn behulpzaam, geduldig en denken met je mee

ik heb meerdere malen contact gehad om een nieuwe tel abonnement en mijn ervaring met de medewerkers aan de telefoon is bijzonder prettig. De geduldig en kennis en bereidwilligheid om mee te denken zie ik als een grote pluspunt

Good

Professional Good customer service Service 24/7

• Would you recommend us? Yes

Niet beter of slechter dan een ander

Keuze voor UC was gebaseerd op de prijs. Als bij einde contract een andere leverancier een betere aanbieding heeft, ben ik weer weg. Hoppen loont en kost nauwelijks moeite.

Uitstekende service en communicatie

Een uitstekende organisatie, die op een prettige wijze communiceert met z'n klanten en bovenal voor hen het voordeligste weet te bereiken.

ZEER TEVREDEN

Hoef er weinig aan te doen en de kortingen worden altijd keurig en op tijd terugbetaald!!

Klacht

Het eerste jaar als klant van UC is prima verlopen. Echter na de toegezegde eindafrekening te zullen ontvangen op 24 april zit ik nog steeds te wachten op de storting van € 131 op mijn bankrekening inzake stroom. Ook wordt er niet gereageerd op mijn mail mbt deze klacht. Ga er vanuit dat dit een incident is maar telefonisch is UC ook niet bereikbaar dus is het wel frustrerend.

Blij ooit deze beslissing te hebben genomen

Geweldig in een woord heb het al bij meerdere familieleden aanbevolen met grote tevredenheid

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven