Mijn ervaring is prima

Snelle en duidelijke communicatie, geen problemen. Prima energieleverancier.

Heel tevreden.

Ik word altijd keurig netjes geholpen als ik vragen heb en krijg goede uitleg. Wat ook heel fijn is, is dat wij ons 40 jarig huwelijksfeest van het over de jaren bespaarde geld hebben kunnen betalen, leuke bijkomstigheid toch.

Probleemloos!

Probleemloos!

Zou graag advies tav termijnbedragen online/ in de app willen zien.

Ervaring is best goed, overzichtelijk, gemakkelijk in gebruik. Echter, mijn vorige leverancier had een service, waarbij je ONLINE, na het invoeren van actuele meterstanden, een advies kreeg tav termijnbedragen -en dit mis ik erg bij UC. Verder: kudo.

Beste overstap ooit

Helder snel duidelijk Leuk spaarsysteem.

Duidelijk en overzichtelijk

Klantvriendelijk

uitstekend

aangemeld en netjes geholpen, geen omkijken na en alles wordt omgezet naar behoren. zowel zakelijk en prive

Duidelijke informatie

Tot op heden alle informatie etc. Keurig afgehandeld.

Snelle reacties op 'n vraag. Goede service en bovendien scherp geprijsd.

Zie hierboven

Vriendelijke medewerkers/sters, behulpzaam aan de tel. Niks om aan te merken. Helemaal tevreden.

Prima geregeld

Goed verzorgde service met duidelijke uitleg. Eventuele communicatie verloopt altijd uitstekend en wordt op vlotte wijze beantwoord. Kortom: Allemaal prima geregeld!

In mijn geval zeker niet klantvriendelijk.

Zeer traag in het verwerken van gegevens en slechte communicatie. Bij dit bedrijf weet de linkerhand absoluut niet wat de rechterhand doet. Verder vind ik dat de website niet alle mogelijkheden biedt die je nodig hebt. Ook vind ik dat ze een onoverzichtelijke manier hebben om kortingen te bepalen. Bij telefonisch contact met de klanten service werd mij verteld dat ik dat op de mail moest zetten. Door al deze ervaringen zou ik aanbevelen om een ander bedrijf te kiezen.

Vindt dit onethisch gedag van u ten opzichte van u medewerkers een klachten balie is wel redelijk

Geen info

Hele goede klantenservice met veel duidelijke uitleg

Toen ik laatst belde om uitleg te krijgen over ons verbruik tot 1/4 jl., omdat wij vanaf die tijd thuiswerken en meer gingen betalen. Gaf een zekere Daan ons een keurig berekent schema per email door. Eerst legde hij alles uit. Ook hoe wij de stand zelf konden berekenen en gaf nog goede tips. Voor de zekerheid bevestigde hij dit ook nog per email. Zo duidelijk en netjes. Super gewoon. Klantenservice is nu eenmaal heel erg belangrijk. Het kan een organisatie maken of breken. Dit geval een dikke pluim.

Prima ervaring

Correct en duidelijk behandeld

snel en duidelijk,al was het alleen termijnbedrag aanpassen

Op een eerste verzoek per email kreeg ik de volgende dag keurig toegestuurd waar ik om gevraagd heb.

zie boven

uitstekend

ik heb opdracht gegeven om mijn dubbel tarief meter om te zetten in enkeltarief. Dat was snel en duidelijk geregeld.

Nav een vraag een snelle reactie en verwerking van de gegevens . Top

Meer dan uitstekend!

Cocurrerende tarieven maar reageren altijd en zeer snel op vragen die ik stel. Geeft een vertrouwd gevoel.

Prima klantvriendelijkheid

Overstappen geprobeerd maar was nog binnen contract. Keus was of boete huidige leverancier of nieuwe. Uiteindelijk toch opdracht terug gedraaid zonder boete. Heel netjes

goede klantenservice , vriendelijk advies

Ben goed geadviseerd. Het is altijd moeilijk om in de wirwar van energieleveranciers de voor jou meest gunstige te kiezen. Denk dat ik deze nu gevonden heb. Tevreden over de aantrekkelijke tarieven!

Perfecte hulp en contact rond problemen rond de jaarnota stroom.

UnitedConsumers kan ik van harte aanbevelen vanwege de goede en correcte reacties op vragen en de bereidheid alles te doen om tot een goede oplossing te komen.

Prima, goede communicatie, helder

Als je vragen stelt, meestal dezelfde dag of hooguit 1 dag later een goed antwoord, niets erom heen draaien , gewoon goed, helder duidelijk antwoord

Snel en adequaat geholpen

Prettig en vriendelijk :-)

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven