Goede prijs, goede bereikbaarheid en service

Ik ben nog niet zo lang klant en ging verhuizen. Ik had iets verkeerd ingevuld in het computersysteem zodat ik de oude meterstanden niet kon invoeren. De klantenservice heeft dat voor me gedaan. In het nieuw huis zaten meters die steeds versprongen. Ik hoorde van de klantenservice dat zowel gas als electriciteit slimme meters zijn en ik dus helemaal niets hoef door te geven! Bedankt!

Snelle nette en correcte service

Snel antwoord op mijn e-mail. Helpen en denken mee

Prima geholpen aan de telefoon

Ik was geld door Engie als ik over zou stappen zou ik minder gaan betalen en wel bij united blijven werd mij gezegd tot mijn grote schrik kreeg ik n mail van jullie dat ik vanaf 27 april geen klant meer ben .ik heb gebeld naar jullie en die heb mij het telefoonnummer van Engie gegeven want dit was misleidende reclame .ik heb het gelukkig op kunnen lossen met Engie omdat ik goed geholpen ben door jullie

Prima!

Al jaren klant en nooit klachten. En je spaart ongemerkt...een leuk kadootje voor jezelf!

zeer goed

Altijd een goede klantenservice en je kunt leuk sparen voor wat je zelf wilt. Of het een cadeau is of geld laten uitkeren, je mag zelf kiezen.

Beste spaarvarken die er is

Mijn ervaring met UC is zeer positief. Zij helpen mij met goedkopere mogelijkheden, zoals ziektekosten, Gas Water & Licht. En zonder dat je het weet ben je ook nog aan het sparen. Nu begaf ons tv het en konden wij meteen een nieuwe kopen van het spaargeld wat ik bij UC gespaard had. Hoe mooi is dat. Wilt u een goeie tip hebben, maak gebruik van UnitedConsumers!!!

telefonische antwoord op je vraag is nodig voor een snelle afhandeling

Mijn ervaring met uw medewerker is heel goed. Ik wordt snel en volledig naar genoegen geholpen.

zeer tevreden

je word snel en goed geholpen vriendelijk netjes ABN hulpvaardig en oplossende problemen worden verholpen Bedankt aan alle medewerkers al enkele jaren profiteren van de gespaarde centjes

Vriendelijke service.

Service is vriendelijk en goed. Al duurt reactie op een mail iets te lang.

zeer tevreden

zeer tevreden klant van united consumers

Niets dan lof

Alleen maar positieve ervaringen. Komt belofte na.

Fijne energie leverancier

1.5 gedwongen moeten over stappen omdat energie flex failliet ging Nu bij deze maatschappij Iedere maand overzicht van me verbruik Na 1 jaar €130,00 korting gekregen Laatst een betaal probleem was geen probleem deze in termijnen te betalen

Uitstekend geen klachten

Prima service en goede aanbiedingen

heel tevreden

Al een paar jaar bij uw organisatie, en dat gaat prima zo. Vooral de korting de je steeds kunt uit laten keren maakt het interessant.

Dit is een energie leverancier met 5 sterren

Waarom 5 sterren: omdat ik heel erg tevreden ben over A. De prijs B. De hoge korting ook op benzine C. De perfecte service

Nog echt service

Op een vraag of een verzoek om service zijn ze zonder omhaal bereid die te verlenen. Vriendelijk en deskundig. Veel energieverkopers zijn vriendelijk tijdens het klantwerven, maar daarna geven ze vaak niet thuis. Dit is fijn om mee te maken. En nog scherpe tarieven ook.

Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid van Nathalie. Als je haar treft weet ze alles goed te onthouden. Wij hebben binnen 4 weken haar 5 * gebeld, en ze herinnert zich alles. Complimenten ik geef haar een 100 ipv 10

Ik was best overstuur, van mijn hoge energiekosten, zij zocht met mij, naar een oplossing. Wat een reden kon zijn. Ik ben hier mee aan de slag gegaan.

Zeer tevreden en wordt goed geholpen!

Zelf na opzeggen en herstarten, geen boete gekregen en ze helpen je vriendelijk.

Goed geregeld

Sinds een paar jaar bij united Consumers Ik ben erg tevreden. Nooit geen gezeur gewoon goed . Mvg Jannie van Soest

Prima betaalbaar en uitstekende service

Bij vragen na minimaal 1 werkdag antwoord. Wijzigingen van maandbedragen worden zonder commentaar doorgevoerd. Hier is de klant koning.

United Consumers. Voor ons al heel veel jaartjes

En onze ervaring is buitengewoon goed. We vertellen het ook tegen iedereen die het maar horen wil. Er is geen goedkopere maar wat vooral heel belangrijk is er is geen beter service als dat van hen. Dus, ik zou zeggen, kom er bij en geniet van een heleboel korting.

5jaar

İk ben zeer tevrede Unıted costemers Goede korting en goed servıce

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven