Ik ben pas tevreden als de terugleverings kosten zijn verdwenen.

Ik ben tevreden over de door mij gekozen pakketten, maar kan me niet vinden in de doolhof van de terugleveringskosten van de energie leveranciers. Ik neem de tijd om dit voor mij goed uit te zoeken waarna ik de beste deal aanga.

betrouwbaar

goed bedrijf

Altijd telefonisch bereikbaar en juiste info

Geweldige hulp.

Aanvraag aanbieding voor mobiele telefoon gedaan. Bericht gekregen dat deze was ingediend. Bleek mijn abonnement nog tot 12-24 te lopen. UC heeft de zaak in de wacht gezet en zal me informeren wanneer het evt. afgehandeld kan worden. Prima geregeld!

Wil je telefonisch contact…geweldig. Ik hoef nooit lang te wachten ook rustig en vriendelijk contact.

Prima op 1 ding na, zie onder.

Mijn nieuwe bedrag aan energiekosten per maand krijg ik pas ongeveer 3 dagen voordat mijn oude jaarcontract afloopt. Dat is te laat want ik wil graag weten of UC voor mij voor het komende jaar ook weer financieel aantrekkelijk is. Dus ga ik kijken wat andere leveranciers te bieden hebben. Graag blijf ik bij UC maar dan moeten jullie je aanbod bekend maken , minstens 2 weken of liever nog eerder voor de verloopdatum , bij mij is dat 21 augustus. Dus had ik graag nu een aantrekkelijk aanbod voor het komende jaar.

Overstap naadloos verlopen

Eén minpunt is dat we een aantal dagen voor de overstapdatum een mail van uw organisatie krijgen waarbij een overstapbonus van € 250,- in het vooruitzicht werd gesteld, terwijl wij een veel lagere bonus krijgen. Hoe zit dat??

One Happy Family

Transparant, vriendelijk en zeer klantgericht. Minpuntje wat eigenlijk aan mezelf ligt...ik heb te vroeg het aanbod van 3 jaar verlenging aangenomen, gezien de huidige prijzen.

Goed !!

Alleen maar goede ervaring mee !! Altijd makkelijk inloggen!! Denk al meer als 10 jaar klant Mijn dochter is ook klant op aanbeveling van mij (ons) grtz

geweldig

mijn ervaring is super ben alleen beetje teleurgesteld dat bij ons op de benzine niet meer kan dat vind ik heel erg jammer want nu moet ik bijna naar papendrecht om benzine te tanken dat ligt totaal niet op mijnroute dus is erg jammer

ik ben tevreden

Ik ben heel tevreden over UC helpdesk autoverzekeringen

Ik ben goed geholpen, snel, persoonlijk telefonisch contact (geen chatbox of zoiets), ik kreeg meteen advies en een offerte, de medewerker dacht ook mee over alternatieven bij andere verzekeraars en wist veel over schadevrije jaren. Kortom, gewoon plezierig en goed contact waar ik echt iets aan heb gehad.

Goed informatief!

Goed en altijd informatief.

Betrouwbare partner !

Ik heb meerdere contracten bij United Consumers al vele jaren. Het is voor mij een hele betrouwbare partner.

Vijf sterren zegt voldoende.

UC is een betrouwbare energieleverancier met goede tarieven.

UC denkt met de klant mee en houdt deze niet alleen goed op de hoogte van (te verwachten) actuele ontwikkelingen, maar speelt daar waar opportuun ook goed op in.

gewoon goed

tijdens een gesprek of telefonische vraagaltijd vriendelijk en meedenkend

Slechte informatie

Bij het opnieuw zoeken naar een aanbieder en vast contract leek UC goedkoper dan mijn toenmalige aanbieder. Uiteindelijk Ijn ze veel duurder!

gewoon als goed

zeer tevreden over alles

Alles wat ik heb afgesloten bij United consumers ben ik tevreden over ook hoe ze je op hoogte houden van alles.

geweldig

ik vind het fijn dat jullie dit allemaal voor mij doet ik wil jullie allemaal daar hartelijk voor bedanken

betrouwbaar

In prijs en service de beste.

Dik tevreden

Communicatie is zeer goed altijd hulp en advies indien nodig.

Niks mis mee

Goede leverancier

Tevreden met een goede energie leverancier

Goede Leverancier voor redelijke prijzen. ze geven op tijd updates en laten op tijd weten als er wijzigingen aan zitten komen. bovendien kan je gebruik maken van allerlei regelingen/bonussen.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven