Echt super

Mijn telefoon was kwijt geraakt met bezorgen. Heb na een paar dagen meteen een nieuwe gekregen wat een goede service

Super. Ooit ondekt. Nooit meer iets veranderd Goede hulp.en. snel

Snel, vriendelijk, goede prijs en MENSEN aan de lijn

Wat UC voor mij zo plezierig maakt is dat men heel snel de telefoon opneemt en dat je dan een vriendelijke en deskundige medewerker aan de lijn krijgt.

Snelle en goede service

Ik ben heel goed geholpen en mijn vragen werden heel snel beantwoord. Ook al had ik veel vragen werd alles op een fijne manier uitgelegd. Heel tevreden over de service!

Zeer uitgebreid en vriendelijk te woord gestaan

Mijn abonnement verloopt bijna. Ik had zelf op de site gekeken, maar vond niet wat ik zocht. Daarom heb ik gebeld. Er werden me meerdere opties geboden. Nadrukkelijk werd me gezegd dat ik 14 dagen bedenktijd heb. We zijn tot de conclusie gekomen dat één provider van mobiel en internet thuis nu het beste lijkt. Dat is in mijn geval KPN. Er is een contract opgemaakt.

Communicatie en service

Uitstekende communicatie en advies mbt overstappen

Snel en duidellijk

Al jaren voor overname dankjewel

Super service en direct bereikbaar, kan het iedereen aanraden!

Super en snel geholpen door een deskundige medewerkster van United Consumers!

In een woord geweldig

Kon een aanvraag voor verlenging telefonie niet digitaal onderteken. Een telefoontje naar CU en de oplossing was al onderweg.

Snelle service en goede bereikbaarheid

Mijn abonnement voor de tweede keer via UC verlengd. Vanwege een foutje in de technische specs van mijn nieuwe (refurbished) toestel kwam ik voor een uitdaging te staan met de (E)simkaarten. De serviceafdeling van UC heeft me hierin vrijwel volledig ontzorgd en inmiddels werkt alles naar behoren. Professioneel, snel en oplossingsgericht!

Heel hands-on bezig met mijn belangen en nooit te beroerd om iets snel twee keer uit te leggen.

In een zin.

Super fijne, klantvriendelijke mensen

Door meerdere oorzaken was mijn telefoonabonnement niet meteen overgezet op het moment dat dat wel de bedoeling was. Gelukkig werd er, toen ik het meldde, meteen constructief gereageerd en meegedacht. Het is uiteindelijk goed gekomen. Snelle reacties, fijne mensen, prettig contact. Bedankt!

Snelle service

Prima en snel geregeld.

Ik heb Ziggo internet dus waarom geen Vodafone , ben met allebei tevreden

Ik ben zeer tevreden Ik heb Ziggo en dan automatisch Kom je ook bij Vodafone Dat is ook van Ziggo ben al jaren tevreden

Goede service en heel klantvriendelijk.

Het was geen probleem mijn mobiele telefoon te ruilen en het werd meteen geregeld.

Goed bereikbaar, deskundig antwoord.

Opnieuw mijn telefoon abonnement verlengd. Snel geregeld. Had even een telefonisch contact nodig. Prima bereikbaar en goed geholpen.

Vriendelijk en de juiste info

Vriendelijk en juiste info

DESKUNDIGE EN VRIENDELIJKE SERVICE

Heb mijn GSM contract omgezet na adequate attendering door United Consumers. Ik ben zeer deskundig én zeer vriendelijk te woord gestaan en het was in no time allemaal afgehandeld. PERFECTE service zeker ook voor de seniore mens!

Subliem

Rachel is een échte dienstverlener. Respectvol, correct en denkt met jou mee. Een verfrissing na de vrij botte, onvriendelijke mijnheer van de ziektekostenverzekering die mij eerst te woord stond.

Vriendelijk en zeer behulpzaam

De telefoon was helaas niet leverbaar, gelukkig door het mee denken en toch snel handelen, een ander model gekozen en deze komt vandaag al binnen. Je word goed op de hoogte gehouden, dat is echt heel fijn.

Altijd fantastisch geholpen!

Heel blij met jullie!

Mooie en goed werkende website

Interessant

Heel positief

Medewerkers zijn altijd vriendelijk, staan je netjes te woord. Geen vraag is teveel. Korte wachttijd.

Top geholpen en snel !

Fijnecervaring en snel geholpen!

Bij jullie is alles goed verlopen

Goedemorgen zou overstappen Naar Ben maar kreeg al 2 mails.dat ik mijn nummer niet mag houden. En op nieuw een vragenlijst invullen heb ik niet open gemaakt. Liever iets dat beter kan vertrouwen groetjes Wilma van Dijk Lindeplein Oisterwijk.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven