Het heeft even geduurd, maar prima

Eerst even een grote miscommunicatie, maar na uiteen zetting van de problemen perfect opgelost, al met al prima

goede ervaring met United Consumers

Als tussenpersoon fungeert United Consumers prima - ze doen wat er wordt beloofd.

snel en goedkoop

Oppo A5 2020 gekocht goed toestel, alleen geen Nederlandse handleiding,zeer slecht,zouden jullie moeten controleren,is wettelijk verplicht!!!!!

Goede en betrouwbare club

Ben al jaren member van UC, in eerste instantie met de brandstof deal, daarna met de ziektekosten verzekering en nu ook met de mobiele telefoon abonnementen. Eigenlijk alleen maar positieve ervaringen, zowel in de communicatie als ook in de dienstverlening.

Goed te woord gestaan

Er is mij duidelijk uitgelegd ivm mijn probleem met overstap van provider mbt mobiele telefoon. Het probleem is nu opgelost.

Goede service en contact

Goede service tijdig contact en denken mee met de wensen van de cliënt.

Eerlijk en meedenkend

Ik overweeg overstap van prepaid mobiel naar vast abonnement. Heb de prijzen vergeleken van united consumers en t-mobile. U.c. Had een scherpe prijs met abonnement bij t-mobile. Aangezien ik al t-mobile thuis heb komen er nog kortingen bij. Dat maakte de keus om het abonnement aan te schaffen easy.

snel, accuraat en klantgericht

Snelle reactie, en probleemoplossend. Dat is wat bijzonder wordt gewaardeerd en waarop een klant zit te wachten. Ga zo door!

Goede service en kwaliteit

De service en klant gericht heid zijn zeer goed . Het enigste nadeel vindt ik persoonlijk als je contract afloopt dan krijg je maanden van tevoren al berichten om te verlengen ,wat volgens mij maximaal 2 maanden vroeg zat is .

Snel contact, behulpzaam kreeg een telefoontje dat mijn telefoon niet meer op voorraad was en excuses daarvoor. Ik dacht moet 2 weken wachten op mijn telefoon maar de volgende dag na het berichtje toch binnen. Super blij mee!

mijn belangen zijn uitstekend behartigd door UC

prima!

Dat ik weinig of geen problemen heb met de provider .

minder positief

Als lid van de ANBO heb ik een nieuw telefoonabonnement gekocht. Dit loopt via "United Consumers " Het is een KPN mobiel/slim only abonnement van € 15,00 per maand/ onbeperkt bellen..! Omdat we met het gezin meer KPN abonnementen hebben, krijg ik maandelijks bovendien nog ' Husselkorting ' ad € 5,00 .. Dat betekent, dat ik dus per maand € 10,00 netto moet betalen. In het voordeelboekje van de ANBO staat, dat ik bovendien € 15,00 extra korting krijg. Maar wat schetst mijn verbazing: men schrijft nu de eerste keer in totaal € 58,35 van mijn bankrekening!! Bij navraag zegt men, dat dit voor de eerste twee maanden is; maar dan klopt dit nog niet!! Als ik het goed heb, dan zou dit 2x € 10,00 , dus in totaal € 20,00 moeten zijn. Voor eenmalige extra (aansluit-)kosten berekent men: 1x € 25,00 , maar hierover moet ik nog die € 15,00 aangekondigde extra korting krijgen. Dus - in totaal zou ik dan € 30,00 moeten betalen en geen € 58,35 !! Kunt U me hierover terugbellen ? Bij voorbaat dank! In afwachting van Uw reactie, verblijft, Hoogachtend, H.G.A.M. van de Voordt

waardeloos

€ 0,25 per maand korting op een abonnement dat 2 jaar loopt. En tot overmaat van ramp ook nog gestoord op een soort tegoedrekening van UnitedConsurmers. ZEER consument onvriendelijk

Je moet kritisch kijken voordat je met UC in zee gaat.

Telefonisch niet bereikbaar. Stel je een vraag via email, dan krijg je of geen reactie of het duurt heel lang. Blijf vergelijken!

Steeds prima aanbiedingen

Geweldige service!!!

Was mn simkaart kwijt.Gelukkig sturen ze een nieuwe op.

Prima aandbieding met even zo goede service

Ik vond een heel goede aanbieding bij United Consumers voor een nieuw telefoonabonnement inclusief toestel. Via de site van UC kon alles gemakkelijk worden afgesloten. Na afsluiten werd geregeld navraag gedaan over de voortgang van de activering van het abonnement.

super goed alles geregeld

als je vragen of anders altijd correct en een duidelijke uitleg.

Alles word vlot getegeld, vragen worden meteen en adequaat beantwoord

Kon iets niet goed instellen op.mijn telefoon, nou dat was binnen 1 minuut geregeld. Top!

Ik ben blii met jullie service

Tot nu ik ben heel blij met jullie service

Zoals altijd

Bij het overgaan naar een andere provider alles goed en helder geregeld. De overstap is ook zonder problemen verlopen.

Altijd de beste keus

Voordat mijn abonnement verloopt krijg ik een voorstel van UC voor een abonnement dat op dat moment bij mijn gebruik past. Ik kan zelf kiezen en ze maken zowel opzeggen als aanmelden voor me in orde, en ook het behoud van het 06 nummer.

prima ervaringen al 3 keer verlengt!!

NN

Luchthavenweg 20