perfect afgehandeld

Goed afgehandeld ik ben echt tevreden

uitstekende consumenten organisatie

Goede aanbiedingen en goede informatie

Prima ervaring

Geen problemen, alles werkt, spaar er bij, kortom prima.

Ijzersterke club en altijd in mijn voordeel.

Het enige denkwerk dat ik heb te doen is een keuze maken uit het aanbod. Als je geen goed energiepakket kan binden ga je het gewoon zelf verkopen. Doortastend en altijd kwaliteit. Topclub!!!

Ik heb Youfone voor 10 euro/maand

Ik heb een contract met youfone en betaal elke maand ca . 10 euro. Daar is m.i.niets mis mee.

Perfect geregeld

Niets dan lof over united consumers.

bevalt erg goed

met unitedConsumers zit u altijd in de prijzen en is een leuk spaarplan

prima geregeld van begin tot het eind

goede communicatie via de mail, bij het plaatsen van de bestelling had het handig geweest als de accessoires er meteen bij werden vermeld, dan had ik alles in één keer kunnen bestellen, verder prima geregeld allemaal

goede service

correcte behandeling van aanvragen

Gewoon goed service

Service gewoon duidelijk

altijd goed

makkelijk en goed

Heel tevreden over UC !

UC is goed bereikbaar, zowel telefonisch als per mail. Dat vinden mijn man en ik heel belangrijk! Ga zo door.👌

Prima organisatie

Al jaren betrek ik producten via UnitedConsumers, met vertrouwen .

Goed en vlekkeloos

De omzetting ging vlekkeloos.

zeer goed, duidelijk, hulpvaardig en goede prijs kwaliteit

Wij hebben beide een abonnement via UC. goed advies en alles wat boven is vermeld. wij zijn zeer tevreden!!!

Tevreden

Ik ben niet "van het overstappen", maar nu wel met nummerbehoud overgestapt via United Consumers naar Ben. Alle afspraken op tijd nagekomen, en alles is wel goed geregeld. Tevreden :-)

super

super

Zeer snelle en perfecte afhandeling. En bij vragen zijn ze heel duidelijk.

Goede klantenservice en deskundigheid

Zowel fijn goedkoop bij tanken als een deskundig advies bij aankoop smartphone

Heel tevreden over UnitedConsumers

We zijn al jaren klant bij UnitedConsumers en hebben alleen maar lof over de goede service en klantvriendelijkheid,top

Tevreden

Afsluiten makkelijk, binnenkort weer verlengen.

Niet lastig ..

Ik heb ze nog nooit hoeven bellen dus goed.. en ik word ook niet lastig gevallen ..

goed geregeld en snel

mijn aanvraag voor een telefoon met abonnement was in paar dagen geregeld en ook de simkaart en de telefoon waren eerder bij mij dan ik had verwacht, wat mij betreft alleen maar lof.

Fijne medewerkers en snelle reactie

accuraat

Een jarenlange ervaring met Consumers geeft maar één uitslag correct, accuraat en duidelijk

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven