toen ik nog autobezitter was 5 sterren

toen ik nog een auto had, was het lucratief benzine via jullie te tanken, eertijds had ik jullie ziektekostenverzekering echter ivm omstandigheden heb ik gewisseld. De mobiele telefoon regeling is prima

erg goed

goed georganiseerd

Top, blijf zo doorgaan en niets veranderen!

Mijn ervaring is; altijd een vriendelijk behulpzaam medewerker aan de telefoon en over jullie dienstverlening al jaren zeer tevreden.

ik kreeg een goed abonnement

Abonnement geregeld via UC en dat ging lekker vlot. Ik had wat vergeleken maar de aanbieding van UC was prima. Ik heb de telefoonprovider alweer 4 jaar

Prima initiatief (al is het 5+ jaar terug...)

Prima initiatief (al is het 10+ jaar terug...) al ligt de nadruk in het initiatief bij de gebruiker van dit consumenten collectief. Er zou (ook) een ondersteuning/initiatief bij voorkeur ook van UC kunnen komen adhv data/statistieken in gebruik en verbruik of het aan te raden is een andere afnemer in de telecom, energie, verzekeringen of zorg te kiezen... Hartelijke groet, Patrick Keijer

Zie boven

goede service met indien nodig, goede hulp

Gewoon goed

Alles netjes geregeld en snel.iedereen aan aan te bevelen.

Prima aanbieding

Makkelijk regelen abonnement

Goede organisatie

Er zijn veel voordelen te krijgen bij UnitedConsumers zoals mobiele abonnementen bij gerenommeerde bedrijven.

Geweldig en betrouwbare service

Alleen al de auto verzekering. Ik word goeg geinformeerd als er een nog gunstige nieuwe dekking is.

Ervaring duidelijke advies en trotst deelnemer

Snelle actie en duidelijk.

Zelden meegemaakt dat er zo snel en goed gereageerd werd. Ik hou wel van snel zaken doen!

Helder duidelijk en klantvriendelijk

Gemakkelijk inschrijven. Goede telefonische hulp. Geen lange wachttijden.

Welwillende telwfonisten

Niks is teveel je krijgt altijd net antwoord

Makkelijk en goedkoop verlengen abonnement

Na het proberen van de overstapservice van mijn provider van allesin1 internet besloot ik na allerlei problemen toch weer door uc een voorstel te laten doen. Meteen geregeld en euros goedkoper

Tevreden

Ik vind dat jullie goede service verlenen en klanten accuraat van dienst zijn.

Goed bereikbaar

Goede dienst verlening, alleen voor dezelfde vraag veel verschillende personen die de vraag afhandelen

Geweldig.

Ze hebben altijd voor mij klaar gestaan en alles netjes opgelost bedankt.

Mijn oplaadsnoer van de nieuwe A50, doet niets en krijg nu binnen 2 dagen een nieuwe opgestuurd.

Ik vind de service bij united consumers super Ik wordt altijd vriendelijk te wordt gestaan en ze helpen ten alle tijden als het nodig is

Snelle en correcte reactie

Ik heb met de telefonie aanbiedingen alleen maar positieve ervaring. De aanbiedingen, de keuzes en het gemak zorgt ervoor dat ik hier bij United consumer klant blijft. Meestal is overstappen erg problematisch en omslachtig maar via united consumers is dit zeer eenvoudig. Sowieso ervaar ik het spaarprogramma als een zeer plezierige bijkomstigheid.

Snelle service en probleem snel afgehandeld

Ondertussen naar aanleiding van mijn aanvankelijke review, snel opgepakt en alsnog netjes opgelost. Top, waardering aangepast! Ik heb een refurbished iPhone XR besteld. Deze was er al de volgende dag via Forza. Matige verpakt, maar gelukkig de reis overleefd. Volgens de site werden er oortjes bijgeleverd, heel fijn want ik heb alleen oortjes met Jack aansluiting en die passen natuurlijk niet bij een XR. Helaas zaten ze niet bij de levering. Navraag bij de klantenservice leverde alleen het nieuws op dat ze ook niet geleverd zouden worden. Alleen bij nieuwe iPhones. Beetje jammer want ik heb toch echt xr Refurbished geselecteerd en daar stond het bij. Ga er geen halszaak van maken, maar dat levert wel een matige beoordeling op in deze.

de mails zijn duidelijk / uw aanbiedingen leuk

nvt zie boven

Zeer accuraat.

De aanvraag van een nieuw contract voor GSM was te vroeg ingediend, alles blijft staan en tegen de tijd in werking gesteld. En dat met 1 mail, geweldig , klasse🤗🍀

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven