top service!!

top service

Goede communicatie

Aanbevelingen bij vrienden enz....

Geef snel antwoord Maar maakt niet alles af

Briljante en sneele service

Je stuurt een e-mail met een probleem en binnen 1 uur is alles geregeld en nog belangrijker na volle tevredenheid.

Goeie en vlotte service

Goed en netjes geholpen via de telefoon Alle vragen duidelijk beandwoord.

Snelle afhandeling

Goede communicatie, zeer service bewust.

fantastisch

dat het met 1 belletje en meteen een mailtje zo simpel over gezet kan worden mijn abonnement.

Goeder service en zeer klant vriendelijk

Heldere en vriendelijke communicatie.

Sublieme info met daarin de heldere vraag om aanpassing van de oorspronkelijke aanvraag.

UC helpt met overschakelen providor

Vaak gaat met overschakelen naar nieuw abonnement en/of provider wel iets fout en dat kost altijd veel stress, lees: veel in de wachtrij staan van deze providers (met name die je gaat verlaten), email beantwoorden en verkeerde responses krijgen en veel gedoe. Maar dat is ook waarom ik altijd via United Consumers mijn abo kies, ze geven je een uitstekende rugdekking hiervoor! Dankzij UC is overschakelen eitje piep, ondanks inderdaad 'gedoe' zoals hierboven. Door de telefoon had de -te-verlaten-providor wel toegezegd dat het abo eerder kon stopgezet wegens slecht ontvangst, maar dat werd (dat heb ik zeker altijd) ontkend door een collega... eer dat dat weer aangetoond is.... Vandaar: Complimenten aan UC!

Prima advies

Prima advies

Direct mijn probleem opgelost.

Snelle respons met direct een goede oplossing voor het probleem!

werd begrepen wat ik wilde.

Het was gemakkelijk om uit te leggen wat ik wilde,en het werd ook direct geregeld.

Waarom moeilijk doen als er UnitedConsumers is?

Ben vanaf het begin lid en altijd perfect geholpen. Zo heb ik mijn hele familie naar jullie toe gebracht. Iedereen blij. In deze zware tijden, is het fijn wanneer je zo vriendelijk en snel wordt geholpen. Ga zo door, Hans van de Laar, Uden

JESSICA HEEFT MIJ GEWELDIG GEHOLPEN

Doordat ik 3 maanden geleden een lichte hersen infarct heb gehad was ik afspraken me UC vergeten, Jullie hebben tegen mij gezegd dat de opzegging bij T-Mobile bekend was met nummerbehoud en de overgang naar BEN.

Altijd blij met jullie!!

Super goed

Altijd heel vriendelijk goede service A Staan voor ons klaar als we jullie nodig hebben

ben al heel lang zeer tevreden

Ben al lang klant en altijd goed en netjes behandeld kan jullie aan iedereen aanbevelen.

Als je belt wordt je super geholpen en je kunt merken dat ze weten waar ze het over hebben zeer professioneel

Fantastisch geholpen bij mijn zoektocht naar een abonnement voor mobiele telefonie

Tijdens mijn zoektocht naar een abonnement voor mobiele telefonie, zag ik door de bomen het bos niet meer. Nadat ik contact gezocht had met UnitedConsumers werd ik heel vriendelijke geholpen en was het voor mij heel duidelijk welke provider ik ging kiezen. Via de website kon ik gemakkelijk alles zelf regelen.

Niet fijn

Ik heb een tijdje met uw telefoniste aan de lijn gezeten om ''Hoe moet ik een handtekening plaatsen'', ik kwam er niet uit, zij ook niet. Ik heb toch een handtekening geplaats dus het zal wel goed wezen!!! Hoe???? Hij staat er en ook onder de offerte.

snel en goed

kreeg een aanbieding, kwam er in eerste instantie niet helemaal uit, 1 mailtje: snel en duidelijk antwoord.

snelle en duidelijke reactie op mail

GEDEGEN!

Snel en duidelijk antwoord

Snel en duidelijk antwoord

Geweldig vind UC

Ik ben al lange tijd klant bij UC en ik ben zeer tevreden Ook dat je iedere keer je korting krijgt waar je weer leuke dingen mee kan doen Top 👍😊

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven