Snel, vriendelijk en flexibel

Met telefonische hulp snel door het proces heen geleid.

Top service!!

Hele goede ervaring met het verlengen van het mobiele abonnement van mijn man. Super goede service van Lucy. Zij heeft me erg goed geholpen en kreeg altijd dezelfde dag nog een antwoord. Kortom een echte aanrader om hier je abonnement te verlengen.

zeer netjes en duidelijk geholpen

super vlotte reactie op mijn hulpvraag!

De live chat zorgde ervoor dat mijn probleem uit handen genomen werd en tot de verlangde oplossing leidde.

Na mijn vraag heel snel reactie gehad

Super👍

Nu, door duidelijke uitleg snel geregeld

Nooit problemen.

Goed behulpzaam attent meedenkend met de klant eerste klas service super vriendelijj

Top !!

Altijd netjes en duidelijk. Super!

Tot nu toe prettig

Nog geen ervaring

Nooit geen problemen gehad.

Nooit geen problemen mee gehad.

Goed geholpen door Karlisa. dank je wel

zeer snel telefonisch contact en gepaste oplossing, goed bezig!

ik had een aanpassing in simonly welke door BEN werd afgewezen. Ben via online chat gecontacteerd, na veel directe vragen en ontwijkende antwoorden kwam ik er achter dat de aanvraag dus 10 dgn te vroeg binnen was en daarom afgewezen! UC gebeld, uitgelegd en ze gaan de aanvraag nogmaals indienen... we wachten af

Goed gesprek met medewerker gehad alles duidelijk

Okidoki

Ons abonn. is zder eenvoudig. Door de jaren heen is alles gladjes verlopen. Wij zijn zeer tevreden.

Correct en vriendelijk afgehandeld

Correct en vriendelijk afgehandeld

Snel, vriendelijk, geduldig en vakkundig geholpen. Niets op aan te merken!

Ik wilde geholpen worden met de keuze voor een telefoonabonnement met toestel. Gezien het enorme aanbod wilde ik overleggen met iemand van UC. Na het nummer gebeld te hebben, kreeg ik na een kort keuzemenu direct iemand aan de lijn. Geen wachttijd; geweldig! Betreffende dame had direct mijn gegevens paraat op gronde waarvan ik vrij snel een passend abonnement kon kiezen zonder het gevoel te hebben dat het snel moest. Betreffende dame legde het prima uit en hielp op een heel prettige wijze om te komen tot een passende keuze. Het contract was ook in no-time geregeld. Tussen het bellen met UC, het overleggen over een nieuw abonnement en het afsluiten van het contract ben ik minder dan 10 minuten kwijt geweest.

Helpen bij verzaken providers

Na 2 jaar TMobile via UC neem ik een tele2 abbo via UC. Dit product blijkt in buitenland inferieur. UC helpt mij net zo Lang totdat een serie problemen met tele2 zijn opgelost en via UC kon ik weer snel terug voor 2 nieuwe jaren naar mijn oude TMobile contract.

Top gedaan u c

Uc heeft uitmuntend gehopen met het opzeggen van het telefoon abonement hartelijk bedankt hiervoor gr arno timmermans

snel en duidelijk uit gelegt

Prima , snel en accuraat

Ik kreeg gelijk antwoord ‘

Snelle aktie 😊

Ik wacht.....mail....snelle aktie. Super

Goed en eerlijk geholpen

Vodafoon/ziggo kwamen niet tegemoet aan de voorwaarden en met terugwerkende kracht is het abonnement geannuleerd. Ondanks de verlopen annuleringsperiode.

het is goed

mij ervaring met united consumers is heel goed zij doen wat het beste uit komt oor ons ik ben er blij mee mijn hartelijke dank hier voor david

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven