Prima geregeld

Goede service en prijzen

Prima consumenten collectief

Aanmelden === Prima Hulp === Uitstekend Contact altijd uiterst correct.

tevreden

Ruim voor de tijd van verval van een contract is er al overleg over verlenging en aanpassing. Aanbieding immer duidelijk. Dus tevreden

Een prettige ervaring

Wordt op tijd gewaarschuwd en als overstappen mogelijk is!!

Goed advies en iedere maand een overzicht.

Goede ervaring, nog nooit problemen. Top

Gewoon goed

Gewoon de goedkoopste zonder problemen

Ben al jaren klant, geeft rust

United Consumers is top geeft rust zij letten erop wanneer je abonnement afloopt en sturen een goede aanbieding. Denken met je mee, bij vragen. Een belletje en samen komen we eruit. Is wel zo plezierig in deze hectische maatschappij. Dank daarvoor

Fijne organisatie

Vriendelijke mensen die doen wat ze beloven

Snelle levering

Ook prma klantenservice

Snel geregeld

Snel geregeld voor strakke prijs

Via de overzichtelijk website snel een nieuw mobiel abonnement geregeld voor een strakke prijs. En de telefoon werd ook snel geleverd. Ik kan het van harte aanbevelen!

Al jaren mobiel via UnitedConsumers. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam bij kiezen abonnement. Duidelijke uitlegden . Alles wordt verder tot in de puntjes voor je geregeld. Aanrader.

Besparen zonder moeite

Met meerdere United-projecten doe ik mee en zo langzamerhand bouw je dan een leuk spaarpotje op. Nog naast het feit dat de aanbiedingen ook zeer gunstig zijn.

Helemaal

Goede kortingen

Vele jaren lopen mijn mobiele contracten via United Consumers en dat is betrouwbaar en voelt goed.

Door de vele aanbiedingen op de mobiele markt is het fijn dat dit via United Consumers verloopt, daar weet je dat het bij de mobiele aanbiedingen geweldig geregeld is en afgewikkeld wordt.

Zeer goede ervaring.

Tot op heden maken ze waar wat ze vertellen, maar weet niet wat er na mijn 3 jarig contract gebeurd?

Prima service, snel en goed geholpen

Prima ervaring met United

Matig

Ik heb gebeld maar krijg toch een nieuw contract per post

Ik heb nooit iets vervelends meegemaakt en als ik vragen heb word ik vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Ik word ook goed geïnformeerd. Ik ben zeer tevreden en raad anderen united consumers zeker aan.

uitstekend

beetje korting en snelle afhandeling

Alles korrekt gergeld

Geen enkele negatieve opmerking Ga zo door

Super geholpen....wordt goed naar je geluisterd. Duidelijke uitleg. Zeer tevreden.

Op en top

Op en top service en voorlichting

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven