Besparen en sparen!

Al jaren geweldig geholpen en tegen de laagste prijs. En nog beter het kontakt en vriendelijke professionele hulp zo nog beter. Wij blijven klant! Chapeau...

Ik ben fantastisch geholpen door Lucy

Vanaf het eerste contact alles perfect tot in de puntjes geregeld. Deze mensen weten waar ze mee bezig zijn. Lucy, bedankt voor je uitstekende hulp!

Lekker snel antwoord

Ik had een vraag (mail) over een bestelling en ik had binnen een uur antwoordt!

perfect en snel gereld

snel en perfect geregeld

goede service en plezierige contacten, zeer voordelige aanbiedingen.

Na een correspondentie over voordeel bij United Consumers of Vodafone, werd ik zeer goed geinformeerd.

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen!

Een zeer goed en vriendelijk bedrijf.

ع

خدمات ممتازه شكرا لكم

Heel fijn

Het personeel is uiters vriendelijk en veelal bereidt om zelfs wat meer te doen.

Uitstekend.

Altijd goede service.

De goedkoopste met altijd een uitstekende service!

Met UnitedConsumers bespaar ik geld op onder andere mijn energierekening en telefoonabonement. Bovendien leveren ze een uitstekende service.

Voldoet niet aan mijn verwachting

Ik krijg helemaal geen korting. Zal wel weer in de kleine letters staan.... Beetje foute keus van mij

is goed

is goed

super

werkt goed

Heel tevreden

Ben een zeker tevreden klant , altijd goed geholpen tot op heden geen klachten klantenservice goed bereikbaar en klant gericht

Ze hebben goede aanbieding

Als je iets besteld wordt het goed geregeld en snel bezorgd.

Perfect voor alles in 1

Hele goede ervaring, ik heb mijn ziekenfonds en mobiel via United, en dat werkt perfect, je hebt gelijk een leuk spaarpotje iedere maand, en daar hebben al verschillende keren leuke dingen van kunnen doen wat anders niet kon, je kan er ook je auto verzekeren en een stroomleverancier nemen, hoe meer je via United doet hoe meer je spaar per maand, en altijd opneembaar waneer jij wil het jele bedrag of een gedeelte, perfect dus. En als er eens wat is dan bel je even en is het altijd zo geregeld, kan ook per mail via je eigen united consumers pagina, wij zijn heel tevreden en blijven dan ook bij hun, want wie wil er nou niet een automatische spaarpot die iedere maand groeit, Fijne feestdagen allemaal bij united en degene die dit lezen want dankzij ons spaarpotje hebben wij met kerst toch wat extra kunnen doen, bedankt United!! Groetjes Anja en Stephan.

Vertrouwd, eerlijk en goedkoop

Blijf bij jullie alles, perfect en vertrouwd,

kan niet beter

Ik ben super tevreden

vriendelijk geholpen aan de telefoon

aan de telefoon vriendelijk geholpen

Top organisatie! Prachtig besparen zonder veel moeite.

We zijn al jaren lid van United Consumers en hebben daar zeer veel profijt van. Kan het een ieder aan bevelen. Duidelijke overzichten en grote besparing op tanken en energie.

Goed bereikbaar en snelle actie.

Energieverbruik overzichtelijk, simpel bij te houden op nota tijd kunnen verlagen of verhogen. Goed bereikbaar en behulpzame klantenservice !

Top ervaring

Wekelijks op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling. Erg fijn contact. Ze doen wat ze zeggen.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven