Zeer goede service!

Ik zou iedereen United Consumers adviseren!!!!

geweldige service

Tot nu toe alleen maar lof voor UC. Heb je een minder leuke ervaring met UC, dan wordt dit altijd opgelost op een goede en duidelijk manier. zelfs op dezelfde dag nog.

De verlenging van een mobiel abonnement bij T-mobile is kwiek en plezierig verlopen.

De behandeling van de verlenging vond heel zorgvuldig plaats. Hartelijk dank daarvoor.

Enorm goed geholpen!

Enorm vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Jongedame had aan een half woord genoeg en heeft direct alles voor mij geregeld ivm een mobiele telefoon omzetting. Mijn complimenten.

Ik wordt altijd netjes en goed geholpen. Aanrader

Zit je met vragen je krijgt altijd een goed antwoord en weten ze het op dat moment niet, dan zoeken ze het uit en wordt je hier snel over geinformeerd.

goed geholpen.

alles telefonisch kunnen regelen.

uitstekend

uitstekend.

Als je een super telefoon wilt

Mijn telefoon is een uitkomst. Super telefoon voor super vent

Klantvriendelijk

De levering via DHL verliep niet vlekkeloos. Meldingen dat het toestel onderweg zou zijn werden niet door DHL aan United Consumers doorgegeven. Ook werd niet doorgegeven dat het toestel bij de buren zou zijn opgehaald. Echter, United Consumers heeft voor mij alles in goede banen weten te leiden en uiteindelijk heb ik het toestel op het door hen doorgegeven afhaalpunt kunnen ophalen. Ook de aanvraag van de Hub verliep niet geheel naar behoren. United Consumers heeft voor mij de aanvraag bij KPN ingediend en op dit moment ben ik in afwachting van de Hub. Niets dan lof voor de medewerkers van United Consumers :)

Onzekerheid over mogelijkheden goedkoper abonnement weg

Nauwkeurig en vlot mijn verzoek in behandeling genomen ,

Ik ben goed geadviseerd over het al dan niet nu aanpassen van de huidige, variabele energietarieven

Ik heb n.a.w. de stijgende gas- en stroomtarieven van dit moment contact opgenomen met UnitedConsumers, en advies gevraagd over het al dan niet aanpassen van de huidige, variabele tarieven voor gas en stroom die wij nu maandelijks betalen aan UC. Mw. Nathalie Wijdekop van UC heeft mij adequaat te woord gestaan, samen met mij de huidige tarieven die wij nu betalen - en die nog gelden tot 01.01.2022 - bekeken, de toekomstige situatie (mede) geanalyseerd, en mij geadviseerd om pas in januari 2022 de balans op te maken, alvorens iets te ondernemen teneinde te voorkomen dat wij in 2022 met sterk gestegen kosten van gas en stroom (tot ca. € 800,- per jaar extra) te maken krijgen.

Uitstekende klantenservice

Alles verliep goed. Ik had wel behoefte om de stand van zaken te kunnen volgen. Dank zij de snelle klantenservice kreeg ik daar toch zicht op.

Snelle reactie

Sneek reactie op een vraag!

Snel contact en goed geholpen.

Snel contact en goed geholpen.

Snel, accuraat en goede service

Duidelijke uitleg. Medewerker luistert naar je. Dringt niets op.

Goede prijs/kwaliteit van iPhone SE

Ik heb een losse telefoon gekocht zonder abonnement. Prima informatie en snelle levering

Uitstekend.

Zoals met alle diensten is ook deze telecom dienst, en de klantenservice, uitstekend. Al best lang een tevreden klant/deelnemer. :)

Verstandige mensen aan de telefoon

Een telefoontje en van het ene contact naar het andere en het werd opgelost

Klantvriendelijke en adequate service

Ik had toch een flink pakketje vragen, maar dit is in z'n geheel beantwoord. Wat wil een mens nog meer??

werd vriendlijk geholpen

Niet in woorden uit te drukken!!!!

Waar ik ook voor bel, voor advies over verschillende zaken bij UC is voor mij perfect. Als het advies gegeven is door een van de lieftallige dames, ben ik weer zeer tevreden.

Snel reactie, adequate service

Snel reactie, adequate service

United Consumers is top !

Goede service , vriendelijke mensen , snelle reacties , betrouwbaar en prettig. Heb inmiddels mijn partner en een goede vriend ook als klant 'aangeleverd' . Ook zij zijn tevreden . Begreep dat ik dat heb kunnen/ mogen / melden bij U .C. maar als voormalig digibeet is dat niet gelukt .De aanbeveling wel in ieder geval , dus zij al doen mee ☺. De laatste is op 9 augustus gestart met zijn abonnement plus smartphone bij BEN .

United Consumeren heeft zijn best gedaan om mij te helpen

Dankbaar voor de hulp die jullie hebben gegeven om mij te helpen

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven