Perfecte organisatie

Blij dat ik bij jullie aangesloten ben voor: Energie, ziektekosten en mobiele telefoon

Probleemloos

Nooit problemen gehad. Keurige afschrijving elke maand en nu deze kleine verrassing

Ok

Prima, vlotte service

Super blij hoe snel en makkelijk t is afgewerkt En een fantastisch refurbished toestel

Vriendelijk en servicegericht!

Vriendelijke dame en snelle goede service

Fantastische service!

Als er een probleem is worden er door United Consumers direct stappen ondernomen om het te regelen. We zijn al vele jaren dik tevreden! Ga zo door United Consumers!

Heel vriendelijke behulpzame dame

Ik heb zorg verzekering en energie en tanken maar wou ook telefoon en wat ik wil hebben ze jammer genoeg niet in hun programma verkopen wel los toestel maar niet met abonnement valt me wel wat tegen van deze organisatie want verder ben ik een en al lof over hun goede klantenservice en producten Update na telefonisch contact hebben ze de producten aangepast dus kunnen we nu ook mobiel toevoegen aan uc Bedankt voor meedenken super tevreden

Ik ben erg tevreden, ondanks dat het mis ging met de telefoon werd dit snel en netjes opgelost.

Snel en makkelijk geregeld. Helaas in mijn geval ging het mis met de telefoon maar dit werd netjes en snel opgelost, heel tevreden!

Gewoon een goed service

Blij met United Concumers.

Ik zit al jaren bij United Consumers en ben er zeer tevreden over als je bel dan word je altijd correct en vriendelijk te woord gestaan en krijg altijd een duidelijk antwoord op mijn vraag ik heb via hun mijn zorgverzekering en tankpas ook wil ik voor mijn mobiel en autoverzekering naar hun gaan ik raad het iedereen aan om te kiezen voor United Consumers.

Ik wordt al jaren super geholpen

Snelle reactie & snelle service!

Unitedconsumers is altijd bereikbaar wanneer je ze nodig hebt. Ik heb zowel een autoverzekering- als zorgverzekering via hun aangeschaft. Geweldig!

Duidelijk, eerlijk servicegericht

Mooi contract bij KPN goede prijs en prima service en hulp door UC.

Een zeer aardige en deskundige helpdesk!

Snelle servis

Ik vind Unitedconsument geweldig,is di daudlyk en profesionel.

Korting misgelopen door onduidelijke aanbieding

In december geklikt op email met aanbiedingen. Veel opties stonden daar ook al aangevinkt, waaronder "klantvoordeel". Onduidelijk, blijkt nu achteraf, dat hier specifieke T-mobile voorwaarden voor gelden. Dit stond niet in de email bij de aanbieding vermeld en zou dus een opt-in moeten zijn en niet een opt-out. Er wordt wel beweerd dat het ook in het contract stond, maar laten we eerlijk zijn, wie leest nu het hele contract door? Je gaat er vanuit dat het klopt en checkt alleen of de uiteindelijke prijs en de abonnementsduur correct zijn.

Nieuw mobiel

Het grote probleem is galerij . In oude mobiel staan foto's . Nu in nieuwe mobiel niets . Eigenlijk moet downloaden, maar probleem is dat ik geen kabel van oude naar nieuwe mobiel downloaden .

Snel, accuraat en met voldoening hoe United Consumers zaken afhandeld.

Door per mail, aangaande een factuur antwoord van United Consumers te vragen, welke ik had ontvangen. Het antwoord was er met enkele uren, dat is snel en kan daarom ook rustig vermelden, dat ik trots en blij ben met mijn deelname aan de United Consumers.

Klantvriendelijk en snelle service

Mijn vraag via email werd dezelfde dag nog opgepakt en beantwoord. Ook werd het probleem nog dezelfde dag opgelost. Het snel reageren op email laat tegenwoordig bij veel organisaties zwaar te wensen over. United Consumers heeft hier een “ unique selling point” naar mijn mening. Succes met uw aktiviteiten.

Beschadigd pakketje werd in een handomdraai opgelost door een nieuw exemplaar toe te sturen.

Geweldig goed bedrijf

Alles is heel goed geregeld en supervriendelijke klantenservice

Snelle en correcte ondersteuning

United Consumers is erg attent met het beantwoorden van vragen. Compliment.

Snel, duidelijk en efficiënt geholpen

Ik had een vraag omtrent mijn abonnement. Dezelfde dag kreeg ik een duidelijk en verhelderend antwoord. Zeer goed en snel geholpen!

altijd bereikbaar, efficiënt, goede producten voor betaalbare prijs

uitstekend en dat geld voor alle afdelingen

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven