Snelle reactie, meteen een oplossing, snel geregeld

Prima geadviseerd!

Goed naar mij geluisterd wat ik graag wilde hebben, advies gegeven, en de juiste afhandeling.

Goed geholpen.

Altijd snel en goed geholpen

Eigenlijk heb ik niets dan lof voor UnitedConsumers. Inderdaad zijn de abonnementen voor mobielen altijd een stuk goedkoper en telefonisch of schriftelijk wordt je altijd snel en goed geholpen.

decennia lang in het volste vertrouwen mijn abonnementen door UC laten beheren!

Vertrouwen is belangrijk en UC doet er alles aan dat vertrouwen 100% waar te maken. Het is dan ook in volle tevredenheid dat wij van de diensten van UC gebruik zullen blijven maken.

heel goede service

Alles wordt goed geregeld, Terugbel service is heel goed. Je hoeft niet half uur wachten aan de telefoon.

Goede en overzichtelijke aanbevelingen, vlotte service en zeer behulpzaam

zie boven

Zoals het hoort

Op de hoogte van de mogelijkheden. Duidelijke uitleg, goed luisterend oor voor de klant, begrip voor een situatie. Vriendelijkheid.

Snel, concreet en vriendelijk

Ik vond het lastig een toestel uit te kiezen. De dame begreep me goed, wist wat ik zocht en maakte snel de keuze voor mij. Erg prettig.

Wát een persoonlijke service, wát een goeie deal!

Elke maand korting, een heel betrouwbare organisatie erachter, fijne service, mijn nummer behouden....kortom, precies wat ik zoek.

zeer tevreden

na twijfel werd ik door UC perfect geholpen in mijn beslissing

Uitstekende service van United Consumers!

Mijn meningsverschil met T-mobile is door United Consumers op een uitstekende manier behartigd en opgelost!

Geweldige service

Direct en duidelijk geholpen bij afsluiten en ook bij problemen.

Top gehopen nadat niks meer deed

Ik kan wel bellen maar niet gebeld worden

Heel erg te vreden!

Alle vragen die ik had waren, top uitgelegd alles was duidelijk en heel klantvriendelijk.

Sympathiek en correct.

Sympathiek en correct geholpen door een aardige medewerkster.

Tot in de puntjes geregeld!

Ik wilde gebruik maken van een scherpe sim-only aanbieding. Echter mijn oude nummer was een zakelijk nummer waardoor er wat extra handelingen moesten worden verricht om mijn nummer over te kunnen nemen. Met veel geduld werd ik aan de hand genomen hoe te handelen in deze afwijkende situatie. En nu als het goed is, alles geregeld.

Tevreden

Omdat wij ouder zijn , gaat het allemaal niet meer zo goed. Maar de berichten blijven naar ons komen, waardoor we uiteindelijk tot een goed resultaat komen.

Uitstekend.

Hulpvaardig, attent. Steeds info omtrent meest voordelige contracten. Interessant door het kortingensysteem. Als gezegd een zeer goede service met aantrekkelijke zaken.

Buitengewoon goed.

United Consumers blinkt uit in service en vriendelijke , deskundige medewerkers, die doen wat ze beloven.

Perfecte telefonische ondersteuning

Goed geholpen bij een probleem

Snelle en gode hulp voor een man Van 82

Een zeer begrip volle dame!

Snelle en adequate afhandeling

Snelle en adequate afhandeling

Super geregeld

Via de mail heb ik een goede ondersteuning wat betreft bestellen mobiel.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven