Moest niet bij UC zijn maar mevrouw hielp me toch met waar ik kon vinden wat ik zocht

Geweldig geholpen

Zie hier boven

Reuze blij mee

Goede service..afhandeling..duidelijk

Heel klantvriendelijk

Toppy

alles(typfoutje) prima opgelost

Na een telefoontje zijn de fouten in het contract na behoren opgelost. Waar voor mijn dank.

Behulpzaam en duidelijk.

Als digibeet ben ik zeer adequaat en geduldig door de website gecoacht om tot een resultaat te komen wat wenselijk en passend is voor mijn gebruik van mobile telefonie.

Vlekkeloze ervaring, al jaren!!

Zit inmiddels jaren bij United Consumers, alle abonnement\s veranderingen zijn altijd soepel verlopen! United Consumers geeft altijd ruim op tijd bericht en wikkelt alles perfect af!

Na één telefoontje met UC inzake mijn nieuwe telefoonabonnement is er door UC onmiddellijk contact opgenomen met KPN en is alles zeer snel, binnen 3 uur, aangepast. Waarvoor hulde ! Uitstekende service.

Te veel mails!

Elke paar dagen een mail ontvangen of ik wil overstappen terwijl ik langdurige contracten heb is niet fijn! Verder zit ik met gas en licht bij jullie en kan mijn maandverbruik niet zien op website. Dus moet ik nu mijn smartmeter weer elke maand zelf checken en noteren.

Stop met die onzin verzenden

Stop met die onzin verzenden.

slecht.Geen antwoorden op de vragen.

slechte servise en de vragen worden niet beantwoord. Geen bonus uitkering word geanuleerd.

Top kwaliteit service

Na een eigen fout ben ik met mijn vraag om herstellen naar jullie gegaan en dit is meteen opgelost en herstelt! Dat noem echt service!

Ben al jaren bij united consumers Aalz ik zeg tegen mijn kind of vader overstappen jho kan niet wat je zegt Nou ik weet het super blij Me

Ze staan bijna altijd voor je klaar

Goede hulp geen klachten top

ik ben zeer tevreden over United Consumers

Wat ze beweren is ook waar, ik hoef geen andere aanbieders meer ... ik maak nu gebruik van de ziektekostenverzekering (VGZ) van United Consumers en ben hier heel tevreden over. Binnenkort stap ik ook over naar hun als mobiele provider ... super.

Prima organisatie altijd goed bereikbaar.

Kan altijd terecht met mijn vragen en wordt dan snel en vriendelijk geholpen. Zowel telefonisch als per mail altijd binnen 1werkdag opgelost.

Erg fijn geholpen door medewerker Lucy

United Consumers heeft er achter aan gezeten dat Forza mijn telefoontoestel heeft gemaakt. Vooralsnog naar alle tevredenheid

Telefoon met abonnement besteld. Verzending ging via dhl en 2 dagen lang zou het geleverd worden maar ze kwamen niet opdagen. Gebeld met unitedconsumers, vriendelijk te woord gestaan en gelijk opgelost. Volgende dag kwam mijn bestelling binnen. Kreeg de volgende dag nog netjes een mail of dat ik het pakket ontvangen had, heel netjes. Ook met nieuwe verzekeringen wordt je telefonisch goed en netjes geholpen. Verhuizing: even een telefoontje en het is allemaal geregeld. Wij zijn uiterst tevreden en hebben hier dan ook alle verzekeringen, abonnementen en energie lopen.

Top klantenservice

Wat bij de provider Ben niet lukte kreeg de klantenservice van Consumers binnen een seconde voor elkaar. Volgens mij heet dat klantenservice. Mijn complimenten!

Met UnitedConsummers heb ik goed contact

Ik heb een you fone contract voor mobile telefoon. Nadeel als er problemen zijn krijg je telefonisch geen contact. Twee dagen achter elkaar gebeld maar geen contact (alles bij elkaar een uur en tien minuten ) Toen ben ik gaan bellen met UnitedConsumers, meteen contact, en een goed gesprek, en alles was zo opgelost. Daar was ik zeer tevreden over.

Topscore voor een topdame bij de helpdesk

Goed advies, zelfs over zaken die niets met ons gesprek te maken hadden, namelijk de digitale tv van KPN die niet goed functioneerde. Alleen door deze medewerker zou ik al bijna ingaan op het aanbod voor de mobiele telefonie.

Prima geholpen

Prima geholpen, erg vriendelijk en behulpzaam

Ik ben goed geholpen. En ben zeer tevreden.

Klantvriendelijk. Verstand van zaken

Zeer klantvriendelijk te woord gestaan. Men heeft ruime kennis van zaken. Reparatie snel en goed uitgevoerd.

Excellent

I was very impressed with the attention I received from one of your operators. She was a young lady who was very helpful and proactive. Sadly, I do not recall her name but she did everything in a very detailed and professional manner and was comfortable speaking English with me which was hugely helpful.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven