Helemaal goed

Prima en duidelijke communicatie van de medewerkster.

snel en effectief geregeld

snel en effectief geregeld

Kwestie van jammer

27 juli kocht ik een Apple Iphone 7 refurbished. Door een dom ongeluk is de telefoon dusdanig beschadigd dat ik een nieuwe heb moeten kopen. Als vaste klant van UC vond ik het jammer, maar wel begrijpelijk, dat van zijde UC geen kleine tegemoetkoming mogelijk was. Verder alles zoals gewoonlijk okay.

Geweldige service!

Ze zijn erg klantvriendelijk en behulpzaam. Mails worden dezelfde dag nog beantwoord en denken goed met je mee. Helemaal top!

zeer goed

zeer goede ervaring

als vaste klant altijd zeer tevreden. Kundige,beleefde en vriendelijke mensen.

Altijd snel geholpen

Soms doe je een bestelling en gaat er iets mis, of komt er een rekening die anders is dan je verwacht. Geen probleem. Leg uit wat je vraag of probleem is en je wordt heel snel geholpen.

Duidelijk, vriendelijk en behulpzaam

Zeer snel geholpen en uitermate behulpzaam in het oplossen van mijn vraag.

Service van UnitedConcumers is top

Ik wilde overstappen naar een andere provider. UnitedConsumers ingeschakeld en in no time krijg je de papieren per mail en verder wordt alles voor je geregeld. Toppie

Net als mijn ouders zeer tevreden!

Ouders zijn al jaren lid van UC, ik zet de traditie gewoon door!

Zeer goede ervaringen

Daar ik zeer goede ervaringen heb met united consumers met mijn eigen mobiele nummer heb ik nu ook het nummer van mijn vrouw laten toevoegen. En dat net zo snel als het bellen zelf en de telefonische hulp geef ik zeker een dikke 10.

Meer dan uitstekend

Ik ben uitstekend geadviseerd. De medewerkster was deskundig en uitermate vriendelijk. HEEL BLIJ MET UNITED CONSUMERS

Reageert ontzettend snel, klant vriendelijk, hulp bij ieder probleem

Al jaren klant bij United consumers,zeer tevreden.Door de korting altijd een appeltje voor de dorst.Goede informatie en hulp als je ergens mee zit. Een aanrader voor iedereen.

goed bereikbaar, uiterst vriendelijk personeel, kennis van zaken en heel veel geduld

Prima! Al jaren goede ervaringen met diverse producten die geleverd worden. En...al een hoop bespaar

Goed bereikbare klantenservice. Producten met korting, en altijd eerlijk advies. Vriendelijke benadering. Leuk om op deze manier te besparen op vaste lasten, en ook te zien wat je hebt opgebouwd qua korting. Tegoed kan altijd uitgekeerd worden, en dit gaat ook vlot.

Was bij mijn nieuwe telefoon meteen de Simkrt al kwijt, geen probleem, zo weer een nieuwe.

Vriendelijke, geduldige service van de medewerkers

goede service

helder en beleefd en to the point

supersnelle en duidelijke service

Als je iets via UC regelt gaat het supersnel en voor vragen altijd bereikbaar. Superfijn.

Super het was de 1e keer dat ik met u bedrijf contact zocht.

Mijn vragen zijn duidelijk beantwoord, ook dingen waar ik niet direct om gevraagd heb zijn door u uiteengezet/toegelicht. De prijs kwaliteit verhouding van het eventueel door mij aan te schaffen toestel zijn alleszins goed.

Toen ik gedeeld werdt Ben ik keurig ie wordt gestaan heel geweldig en keeg ik voldoende uitleg en Al's ik het niet snapte vertelde ze het weer overnieuw

Geweldige service!!!

Erg snel antwoord!!!

Goede informatie gegeven

Kreeg antwoord op mijn vraag

Klantvriendelijk & servicegericht. Heel fijn contact.

In mijn geval was het verzoek om een stukje maatwerk. Ik heb prima advies ontvangen en de afhandeling ging reuze snel. Het prettigst vond ik het telefonisch contact dat ik enkele malen heb gehad. Ik ben niet meer zo handig in deze digitale wereld dus vriendelijke medewerksters die je op een prettige manier te woord staan maakt waardoor ik graag klant van UC ben.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven