Elke tankbeurt een mooie korting

Ik tank altijd euro 98 bij mijn vaste BP-tankstation. Soms dezelfde dag al is er € 0,10 op mijn gespaarde saldo bijgeboekt! Zo spaar ik een leuk bedragje bij elkaar.

Zwak

Alleen bij bemande pompstations,helaas daardoor 4 ct per liter dan Tamoil,500 mtr. verder,is weliswaar onbemand,maar ik hoef geen sigaretten of snoep.dus gewoon niet werkzaam.

Alles word op en top geregeld

Alles werkt goed, ik vind alleen jammer dat het tankpasje alleen maar bij bepaalde pompen geldt het zou bv mooi zijn als je er bv ook mee naar België zou kunnen gaan tanken.

Altijd correct afgehandeld

Ervaar het als zeer prettig

Je spaart ook nogeens een leuk bedrag bijelkaar

geweldig

fijne medewerkers klantgericht

mijn ervaring is dat het tanktegoed meteen op mijn rekening gestort is.

wij zijn zeer tevreden over unitedconsumers en blijven zeker klant.

wij hebben alleen maar goede ervaringen met J.C.

Uitstekende service en ideale spaarmodule

Zeer tevreden met United Consumers. Makkelijk sparen.

gewoon goed

een klein extra spaarpotje

Prima geregeld

Gaat snel en makkelijk

Super goede ervaring!

Heb meerdere dingen lopen bij United consumers. Altijd een leuk extra spaarpotje in de zoveel tijd. Maar als ik vragen heb of ergens mee zit is er ook goede hulp en goed bereikbaar. Denken ook goed mee met problemen of vragen. Zit er al jaren bij United consumers en bevalt prima!

Ideaal concept!!

Het gaat makkelijk. Je geeft de medewerkers je pas en het gaat automatisch!!

Ik ben zeer tevreden.

Ik ga altijd tanken waar bij United Consumer. Leuke korting.

Dik in orde

eenvoudig, snel en voordelig!

eenvoudig, snel en voordelig!

Prijs benzine blijft zelfs met kortingen aan de hoge kant

Fijne benzinepomp medewerkers Benzineprijs ondanks alle kortingen aan de hoge kant

Goed tankstation, behulpzaam en vriendelijk

Vriendelijke mensen en behulpzaam.

Klopt altijd

Alleen jammer dat altijd bij de Benzineprijs wordt uitgegaan van de hoogste marktprijs waarop dan de korting is afgestempt is niet geheel juist in mijn ogen daar ver best onderhandeld kan worden over de evntueel te leveren benzine.

Het enige dat je hoeft te doen is tanken, so simpel

Mooi systeem, ideaal. Het geld komt automatisch op een eigen rekening binnen UC als je getankt heb. Aanrader.

ik vind het super dat ze nu ook 98 hebben

heb lang gewacht maar er is ook 98 om te tanken het is kort bij mijn adres vind ik heel fijn

Prachtig

Tanken is al duur genoeg en het is heel prettig dat je een deel van het tankbedrag terugkrijgt.

LEUKE LOKATIE EN VRIENDELIJKE MENSEN

JE WORD ER ALTIJD VRIENDELIJK GEHOLPEN

Is prettig

Prettig geregeld, ongemerkt toch sparen.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven