Prima ervaring

Prettig tanken

Komen afspraak niet na.

We maken een afspraak voor bellen maar wr worden niet gebeld.

werkt perfect

bij het tanken extra korting, merkt het wel na diverse keren getankt te hebben.

Goed te bereiken

Via de telefoon makkelijk te bereiken en goed advies. Niet de aller goedkoopste. Dat wel

Blij met mijn 3 jarig energiecontract

Ben geadviseerd door een goede medewerker een zekere ( Jürgen)!over het meerjarig contract en er reuze blij mee

ik gebruik alleen de tank pas

daar ik alleen de tankpas gebruik heb ik weinig ervaring met de rest . Auto verzekering is nog steeds goedkoper dan de andere aanbieders door de op gebouwde tredes.

Lekker

Tanken voor een lage prijs, en dan nog extra krijgen ook.

goed, maar duurt lang voor je iets op spaart

korting aan pomp merk je niks van, en het bedrag wat je daarbij boven op spaart is erg klein .het duurt heel lang voor je iets opgespaard hebt

Het heeft weinig zin om lid te worden, per tankbeurt bespaar je één cent per liter.

Wij zijn niet zo blij met het lidmaatschap, het leek te mooi om waar te zijn. Onze besparing is slechts één cent per liter dus hooguit 0,27 cent per tankbeurt.

geweldig

gemakkelijk en correct geld verdienen.

Weinig rijden

Voor ons niet relevant we rijden te weinig

Korting

Alleen je kaart laten scannen en korting wordt automatisch bijgeboekt

Heel simpel en makkelijk sparen.

Bij de pomp even de pas laten zien en je rijdt weer snel verder en je hebt weer wat geld uitgespaard. Is toch fijn in deze tijd.

Fijn personeel. Schoon tankstation

Schoon tankstation fijn gezellig personeel!

uitstekend

krijg altijd een mail met hoeveel ik heb getankt en wat de korting is

Kort maar krachtig

Het sparen is zo simpel en makkelijk door de gebruiksvriendelijke pas.

Alles mooi op een rijtje

Je tankt en binnen 24 uur word het tank geld bin geschreven.

Te

Te weinig echt voordeel

Alles gaat prima

Alles gaat prima

geweldig

een gemakkelijke en snel manier om wat extra te sparen zeker gezien het feit dat we elke week moeten doen.

is goed

alles is goed

Als verenigde consumenten bereiken wij meer!r

Samen sterk!

ben zeer tevreden .

het is een fijne oplossing . alleen bp tank station in Castricum is wel de duurste in de omgeving en dat is jammer.

Ik tank in Duitsland

Duitsland is stuk goedkoper