100% service en contact!!!

100% service en contact!!!

Te duur

Er zijn veel tankstations die veel goedkoper blijken te zijn dan het bedrag, inclusief de korting. Hierdoor is dit voor mij niet interessant genoeg om verder hier aan mee te doen..

Zeer goede communicatie en snelle beantwoording van vragen

perfecte service!

Zeer mooi!

Altijd aardig als je geld terug krijgt naderhand, als je iets koopt!

Aanbevolen tankstations zijn veel duurder

ik heb begrepen dat united comsumers druk bezig is het aanbod van benzinestations uit te breiden dat is in iedere geval een positieve ontwikkeling

Goede service en nog extra kortingen

In deze barre tijden van prijsverhoging naar prijsverhoging houdt UnitedConsumers de uitgaven in toom.

Makkelijk geld besparen

Bij iedere tankbeurt even mijn pas afgeven en weer extra korting op benzine. Makkelijker kunnen ze het niet maken….;-)

Eenvoudig en scheelt geld

Het scheelt op jaarbasis toch best geld. Samen met mijn energiecontract al veel bespaard

Werkt niet

Onbekend bij de meeste pompen.

Te weinig deelnemende tankstations in de buurt

Indien er een deelnemend tankstation in de buurt zou zijn, zou ik er graag weer gebruik van maken

Sparen

Sparen bij elke tankbeurt. Kleine beetjes helpen.

Prima aanbieder

Veelvoud van onderdelen die tegen een scherp tarief afgesloten kunnen worden.

Ongemerkt opbouwen spaartegoed

Wordt automatisch verwerkt en ik krijg netjes e-mail berichten

Vriendelijke en hulpvaardige bediening

Kom hier al jaren; bediening altijd vriendelijk.

Heel erg goed

Het contact per mail en telefoon is heel erg fijn en duidelijke uitleg.

FANTASTISCH

Ik tank altijd bij de molen in Spijkenisse en dat is omdat je vaak zeer snel geholpen wordt, en de benzine is de goedkoopste in de gehele omgeving!!

Op een leuke manier een spaarpotje maken

Doordat meerdere tankstations meedoen bouw ik toch iets leuks op, echter jammer dat meerdere stations maar 1 cent per liter geven waardoor ik dan beter een spaarkaart kan pakken daar Mijn vaste plaats moet tanken is in Tilburg net korting op de pomp en als extra 3 cent per liter . Systeem sparen met verzekering werkt ook prima

Beperkt aanbod in de regio

Er zijn nauwelijks benzinestations in de (West-)Betuwe aangesloten bij United Consumers derhalve weinig zinvol om gebruik van te maken

leuke meevaller na een tijdje sparen

duidelijk wat je op spaart

Buitengewoon klantgericht

Unieke kortingen zijn buitengewoon bij UnitedConsumers!

Het kan eenleuk spaarpotje worden.

Het verbaasd mij dat er niet gelijktijdig gespaard kan worden met de pas van de brandstof maatschappij.

Gewoon een super service

Over al waar ik heen ga gaat de kaart mee Altijd leuk om korting te sparen

Altijd vriendelijk en de juiste contracten.

Prima ervaring met energie contracten. Ook de telefoons zijn van prima kwaliteit. Ook kan je goedkoper tanken.

Wij zijn happy met UC

Alleen positieve eervaringen tot op heden. Die opwekkingen om van provider te wisselen met mijn mobieltje neem ik voor lief.

In een zin Geweldig

Al heel wat jaartjes gas en elektra van united consumers Altijd dik tevreden en een fijn spaarsysteem

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven