doet wat het moet doen en verwacht wordt

geen problemen, loopt goed.

ZEERTEVREDEN

GEEN SLECHTW ERVARING TE VREDEN

Fijn en betrouwbaar

Betrouwbare maatschappij

Makkelijk sparen en besparen

Eenvoudig en makkelijk sparen en besparen bij iedere tankbeurt, gewoon pasje laten scannen en even later zie je in de mail wat je bespaart hebt

Uiterst betrouwbaar

Al jaren maak ik gebruik van de diensten van UnitedConsumers. Betrouwbaar en vooruitstrevend.

Je ontvangt 1 cent per liter korting. In het overzicht wordt ook de pompkorting weergegeven bij de k

Pompkorting weergeven als UCkorting is niet correct.

Voordelig

Voordelig op langere termijn en tankstation moet wel in je buurt zijn.

geweldig voordeel

Tank al jaren met voordeel via United Consumers bij tankstation Sijs in Heerhugowaard.

Altrijd stipt, correct en vlot met korting en info

Het is nooit voor gekomen, dat een verwerkiong niet juist of incompleet was en na tanken meestal kort daarna al een vermelding van de relvante gegevens, de besparing en saldo van opgebouwde tegoeden.

bij het sparen helpen alle beetjes

Het pasje is handig en als je het in de auto bewaart dan vergeet je het niet bij het tanken. Door de hoge prijzen van nu gaat het sparen niet hard, maar dat wordt vast weer beter.

Werkt goed

Transacties worden korte tijd na het tanken verwerkt. Overzicht is up-to-date en correct.

Perfect.

Perfect.

Goede ervaringen

Met de kortingen is een prima idee, wanneer nodig maak ik daar ook gebruik van. Maar in deze tijd blijkt dat vlakbij de brandstof soms vaak 5 cent goedkoper is, dus ga ik daar tanken

Betrouwbaar sparen

Ze doen wat ze beloven. Besparen is een makkie en opnemen een peuleschil.

Ben heel tevreden

Financiële word alles goed in de hand gehouden.

Makkelijk besparen op brandstofkosten

Kies een van de vele tankstations die aangesloten zijn bij United Consumers, laat even het pasje scannen bij het afrekenen en binnen een dag staat bevestigd hoeveel euro er bespaard is bij het tanken.

Constructief

Werk allemaal naar wens

Werkt geweldig

Bij mijn tankbeurten staat de korting snel bijgeschreven op mijn rekening!

Mooi spaarpotje

Mooi stil zo beetje extra sparen nu alles duurder wordt.

Alleen goede ervaring met UC. Ongemerkt sparen geweldig toch.

Toch iets goedkoper

Als je tankt tegenwoordig ben je duur uit en dmv United Consumers tanken heb je toch een kleine vergoeding terug. Hoe fijn is dat.

Goedkoop tanken en nog sparen ook

Verder is het personeel vriendelijk bij de pomp waar ik tank. De enige opmerking die ik wil plaatsen is dat de tankleden best twee of drie cent zouden mogen krijgen in het spaartegoed

super goed !!!

Altijd zeer correct , zonder opgedrongen worden !!

Korting?

Fe korting bij het tanken is xo minimaal...

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven