Leuke korting bij elke tankbeurt

Leuk dqt je deze korting krijgt, zeker nu de brandstof zo duur is

Altijd en overal de laagste prijs

Is vertrouwd en doen wat ze beloven

Weinig prijsverschil met tanken

Te weinig prijsverschil met tanken. Met korting zijn andere pompen vaak net zo duur.

Super goed maar ik kan soms niet zien wat ik op gebouwdt hebt aan te goed hier zo

tanken is leuk

Het is makkelijk

Nvt

is goed geen probeemen

Snel tegoed na tanken in mail

Voordelig tanken nog 1 cent voordeliger maken door een spaartegoed. Kost vrijwel geen enkele moeite alleen je pasje laten spanen bij het afrekenen.

Prettig en makkelijk

Heel prettig om aan de deelnemende pomp een hoge korting te krijgen en daarop ook van UnitedConsumers nog eens een extra korting in de vorm van een spaartegoed.

Probleemloos tanken, vriendelijke bediening

Zie boven

Geen opmerkingen

Tot op heden is UC een betrouwbare leverancier van haar producten.

Heel mooi

Prachtig gebeuren en levert geld op

Levert weinig op als je in de buurt van de grens woont!

Ga liever twee kilometer verder rijden om in Duitsland 10 á 15 cent per liter goedkoper te tanken! Die ene cent die ‘t mij bij de UC pomp in Nederland oplevert is me veel te weinig!

Alles perfect geregeld

Mijn ervaring Unitedconsumers tanken is perfect.

Overzichtig

Duidelijk omschreven

leuke spaarkaart

Is goed

Waar om kan ik niet mijn heel spaar bedrag laten uit betalen dat 17 euro ik kan maar 6,89. Euro

Goede instelling van Kaart

Mijn ervaring Is positief, makkelijk te verwerken bij tankstations.

Alles duidelijk en ze geven goed aan wat je hebt getankt, en hoeveel korting je krijgt .Ook met e energie staat duidelijk wat je hebt gebruikt. Prima overzicht

Heldere afspraken

Nooit problemen en altijd bereikbaar

Al jaren maken wij gebruik van UnitedConsumers op verschillende gebieden. De prijzen zijn altijd concurrerend en door de extra kortingen vaak het goedkoopst. Daarnaast kun je via de telefoon en/of de site bij vragen altijd een medewerker bereiken. Wel zo prettig!

Makkelijk, dicht bij, leuke korting aan de pomp.

Leuke actie voor tanken

Leuk om tijdens het tanken tegelijk te sparen zeker een aanrader voor iedereen

Gewoon tanken

Het is altijd lekker als je zo duur hebt getankt en dan daarna een mail krijgt waarin staat dat je toch nog weer wat hebt verdiend

Ik kan genieten van alle kortingen

Na elke tankbeurt krijg je alle verdere info.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven