Makkelijk in gebruik

werkt prima bij veel tankstations

Nooit klachten gehad

Vriendelijke mensen op de klantenservice en ook heel beleefd. Top

UnitedConsumers is top!

Met de gratis tankpas, krijg je korting. Dat scheelt toch weer in deze tijden met gigantisch hoge benzineprijzen. Ik ben blij met UnitedConsumers. Ze zijn top!

Aanbevolen

een prima actie.

het is fijn als je korting krijgt op de aanschaf van brandstof. En de gespaarde waarden zijn gemakkelijk te incasseren.

Zeer tevreden met het tanken en de prijzen

geen voordeel

Bij diverse pompstations geen voordeel, totaal op 90 liter voordeel via United Consumers : 60 eurocent

Klantvriendelijk in alle opzichten.

Xxxxx

Nooit problemen

Door het gebruik van de tankpas spaar je ongemerkt. Dat is leuk en je kan ermee doen wat je wil. Het is een leuke bijkomstigheid bij alle vervelende momenten.

Bij voldoende spaartegoed wordt het makkelijk uitbetasld

Alle kleine beetjes helpen in deze dure tijd.

Met tanken en energie leuk sparen. Al jaren tevreden met UC. Altijd goed geholpen bij vragen. Ook het overzicht van het energie verbruik is handig.

Werkt eenvoudig en je spaart een leuk bedrag. Daarnaast ontvang ik elke maand een overzicht wat betreft het verbruik van mijn Gas en Stroom. Tevens houd men de maandtermijn goed in de gaten. United Consumers is een echte aanrader.

Gratis geld

Mooi meegenomen

Makkelijk

Het kost je geen moeite en je spaart toch wat bij elkaar

ga toch iets vaker de auto gebruiken.

ik mag graag tanken met korting.

Prima dienst

Overzichtelijk, snel en duidelijk

Goed en adequade antwoorden

Altijd een vriendelijke medewerker/ster aan de telefoon die alles piekfijn uit kan leggen

Heel fijn

Mijn ervaringen is heel positief

Super organisatie

Correct zakelijk en altijd reactie op gemaakte mail. Heel erg goed.

Prima.

Gaat heel goed.

UC levert de service die ze beloven!!

x

Sparen en geld cashen

Tanken, energie, zorgverzekering het brengt allemaal besparingen op als je het bij united consumers onderbrengt! Niet alleen korting, maar ook sparen en uit laten keren. Uitkeren wanneer je het zelf wilt!

Altijd leuke aanbiedingen en kortingen

Interessante kortingen!

Ik ben blij met het systeem van kortingsaldo opbouwen zowel met energie als tanken.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven