Mooie korting

Het is mooi meegenomen die automatische korting bij de benzinepomp. Spaar tegoed loopt lekker op.

Elke keer korting

De aangesloten bedrijven zijn goed op de hoogte.

Alles wat gezegd of geschreven wordt is waar en/ of wordt waar gemaakt.

Een transparant bedrijf dat heel duidelijk aangeeft wat er mogelijk is .

alle kleine beetjes helpen

gaat niet hard, maar elke cent telt

VERTROUWEN

ALTIJD DUIDELIJK EN VRIENDELIJK EN NEMEN DE TIJD VOOR JOU

Al jaren lid...veel korting gezien dat ik dagelijks meer dan 10km moet rijden

Super voordelig tanken voor iemand die dagelijks meer dan 100km moet rijden

Te weinig korting

Ik vind dat je te weinig korting krijgt met Sparen. Dan kan ik beter iets meer betalen maar krijg dan soms dubbele airmiles ofzo.

Leuk sparen voor een leuk moment!

Leuk sparen voor mooie dingen.

Persoonlijk en kleinschalig!

Een niet al té groot tankstation waar een winkel bij is inbegrepen. Handig als je iets nodig hebt en door de jaren heen kent personeel en klant elkaar.

Eerlijk en duidelijk.

Al jaren bij jullie. Alles is duidelijk en contact gaat prima.

Mijn ervaringen zijn goed!!

Het gaat altijd prima. Ik tank benzine en binnen eenparig dagen krijg ik bericht welk bedrag ervoor mij bewaard wordt.

Goede ervaring en leuk sparen

Goede ervaring en je kunt lekker sparen en besparen

Benzine scheelt maar 1 cent.

De benzineprijs scheelt slechts 1 cent. De pas is niet gratis, want ik haal de te behalen hoeveelheid benzine niet binnen de termijn.

Gewoon goed!

Waar de kaart bij is aangesloten heb ik tot nu toe geen problemen gehad. Ik vind het wel jammer, als ik naar een ander deel van het land ga, dan eerst op internet moet gaan zoeken waar de de kaart dan kan gebruiken.

Zeer duidelijke en transparante service verlening

Ben al jaren lid tot uiterste tevredenheid!

Alles goed geregeld

Prima bedrijf word altijd als contact op neem netjes te woord gestaan en prima geregeld

Tanken en ook nog extra korting sparen

Sparen gaat gemakkelijk met tanken Alleen voor ons niet wij gebruiken de auto haast niet. Voor ons heeft het geen zin Voor mensen die rond de 7000 km minimaal rijden heeft het zin

Jaren

Heel handig als je wat wilt bij leggen in de shop van UnitedConsumers’s. Dat doe ik al jaren, of laten uitbetalen als je het nodig hebt. Dus doen alle beetjes helpen

Ik ben blij met de UC-korting bij tanken.

UC-korting bij tanken is prima!

Altijd de scherpste prijs

De benzine/dieselprijs is bij de aangesloten tankstations altijd gunstig. Daarbovenop kun Je met de tankpas van Consumers nog extra korting krijgen. Je kunt kado's sparen of het gespaarde bedrag laten uitbetalen.

matig

de korting gaat van de hoge brutoprijs af.

Ik zag dat de shell iets goedkoper was dan de tank bij de Haarlemmerweg.

Lijkt wel goed te zijn, wel een tankkaart, maar de shell om de hoek was goedkoper.

Genmakkelijk en voordelig

Tanken met United Consumers is heel eenvoudig: alleen maar je kaart laten scannen. Zo bouw je gemakkelijk je voordeel op.

Service gericht

Snel inzicht in gegevens en acties.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven