Hier kun je goed wegrijden

Hier blijf ik tanken zolang als ik kan rijden.

ik heb alleen de ervaring met tanken, korting wordt altijd netjes bijgeschreven

bevalt al jaren

grandioos

goede ervaring met deze spaar keuze

Kan alleen bemande tanken

Erg fijn en altijd snel met de info

Fijn is ook het inzicht elke maand vergeleken met het jaar ervoor De korting is prima De klantenservice ook: ze denken met jou mee!

Redelijk tevreden!

Het blijkt dat United Consumers met de auto verzekering niet echt interessant is. Bij een andere verzekeraar was ik de helft goedkoper uit! Ook de zorgverzekering is niet erg voordelig met een basisverzekering. Op deze punten zal ik United Consumers niet bij iemand aanbevelen!

Ik vind het alleen jammer dat je voor de pas moet betalen, als ikniet genoeg tank

Zie hierboven

handig en goed en alles scheelt

Prima doet wat het beloofd

Staat hier al boven. En verplichte velden in reviews is wat mij tegen staat. Dus even een sterretje minder

Korting is mooi meegenomen

Om de prijs van de dure benzine te drukken is de extra korting van Unitedconsumers mooi meegenomen!

Zeer klantvriendelijke organisatie

Je krijgt korting op verschillende zaken en je kunt het gespaarde bedrag opnemen wanneer je het zelf wil.

Ongemerkt sparen.

Met onze energie contract besparen we al in onze portemonnee en tijdens het tanken ook al een cent per liter en daar hoef je alleen maar je pasje van unitedconsumers te tonen. Leuk spaarpotje.

Waardeloze korting

Voor 1 cent korting omrijden.... dacht het niet.

dat het goed is

dat het altijd goed is en dat het goed blijft zo doorgaan niks veranderen

netjes geholpen en een goed contract

Scherpe prijs vriendelijke kantenservice.

is niet dicht bij mijn in de beurt

Is voor mij wel interessant, bij tanken korting en autoverzekering scherpe prijs.

Slecht

Korting is minimaal en de aanbiedingen die ze me sturen heb ik bekeken, ik betaal bij huidige leverancier goedkoper dan hun aanbod.

Te duur

Tanken bij een andere pomp die geen united consumers pas accepteert is goedkoper. Beide tankstations zijn van hetzelfde merk en liggen 1200 meter van elkaar af.

Goedkoop waarbij je spaart

Het scheelt best wel veel per liter benzine en er komen steeds meer tankstations die hieraan meedoen

Zinloos

De tankstations die meedoen met United Consumers zijn vaak zo duur dat je elders goedkoper kan tanken dan bij een tankstation via United Consumers met korting. Bijvoorbeeld bij onbemande tankstations is de prijs vele malen lager.

Positief, en een leuk spaarpotje.

Leuke spaaractie

Tanken moet men toch............dan is het des te leuker om daarbij ook nog voor extra korting te sparen!

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven