Tanken in het buitenland

Zowel in België, Frankrijk en Duitslan scheelt je dat vele euro's per tankbeurt...daar kan geen UC korting tegenop!

Mooie korting op brandstof in deze dure tijden

Altijd korting op brandstof plus u c korting is mooi meegenomen

Er zijn in mijn regio niet veel deelnemende stations

Kan altijd snel het resultaat zien op mijn UC account

snel geregeld

Kost niets leuke korting en je spaart wat centjes

Beste ervaring met dit Bedrijf .

Beste Bedrijf, Altijd duidelijk en goed. Energie/Telefonie/ etc Altijd eerlijk en betrouwbaar

goed bezig

tot nu toe ben ik te vrede

Men krijgt altijd 1 cent per liter korting, heb in alle jaren dat ik meedoe slechts EEN keer meer gehad.( Geneve Fr)

Ik ben al jaren lid en nooit klachten gehad

Zeer begrijpelijk met goede info

Geen opmerkingen

Leuk sparen

Geen moeite en een mooi presentje

Ging allemaal soepel en netjes

Het bedrag overgemaakt op mijn rekening om te zien hoe het zou gaan

Leuk extraatje na een tijdje sparen!

Gemakkelijk gedaan. Kost geen moeite. Alles kun je keurig bijhouden en bekijken.

Ervaring met Tankpas

Allereerst wordt de spaar zwaar overdreven voorgesteld, men neemt de korting die je zowie zo al krijgt meein de besparing. De tankpas wordt niet herkent, dan moet je weer claimen. En je moet 5euro betalen wanneer je minder dan 250 liter tankt, terwijl je uitsluitend bij bemande tankstations mag tanken. Deelnemer 13988079 is diep diep teleurstelde en stelt unit consumers dan ook in gebreke van wegen belzaren consument, niet werkende pas en het onterecht innen van vijf euro ondanks dat ik met een niet werkend product zit!!!

prettig tanken met voordeel

Wij tanken te Sneek. Deze pomp ligt meestal op onze route. Als we dan ook nog een extraatje op geldelijk gebied hebben is dat mooi meegenomen. Zéker in deze dure benzinetijd.

Goed vriendelijke bediening.

In Beek en Donk vriendelijke bediening

Ik wens hier geen gebruik van te maken. Schrap mij svp van de mail lijst.

Nul.

super spaarpot!

super service ben echt tevreden goeie uitleg en tevens een leuke spaarpot

uitstekend

ben heel blij met UnitedConsummers, met de Tankpas als ik vertel dat het wel 6 euro korting heb van UnitedConsummers , kijken ze raar, zeg ik dat kun je ook hebben, maar dan moet je wel je eigen aanmelden.

Sommige tankstations laat veel te wensen over

Vlakbij waar ik woon, straat uit en dasn ben ik er, laat de service regelmatig zeer veel te wensen over. Vandaar dat ik daar zeer weinig tank en meestal elders waar kaart niet geldig is. personeel heeft het daar meestal drukker met elkaar.

te moeilijk voor mij.

Tot mijn spijt moet ik erkennen dat ik geen gebruik maak van de geboden mogelijkheden met korting te tanken Ik dank jullie voor de moeite die voor mij is genomen

Teleurstellend zonder overleg terugtrekken energie offerte.

Teleurgesteld in united consumers. Een het afgeronde energie contract offerte werd niet uitgevoerd zonder overleg.

Prima organisatie, keurige verwerking van tankbeurten, fijne korting

Prima organisatie, keurige verwerking van tankbeurten, fijne korting

Een geweldige ervaring

Het is heel leuk om korting op je verzekeringen te hebben.

Voordelig tanken. Altijd goed.

Geheel tevreden, TOP

Geheel naar tevredenheid.